• Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv      • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Markalar veri güvenliği için strateji arayışında

14 Haziran 2022 Salı 14:00
12
14
16
18

Markalar veri güvenliği için strateji arayışında


           HABER MERKEZİ      
     Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD), 2022 yılının ikinci sektör buluşmasını yoğun bir katılımla gerçekleştirdi. ETİD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Ekmekçi’nin ev sahipliğinde, Google ana sponsorluğunda, Papara ve Paycell’in platin sponsorluğunda gerçekleşen etkinliğe 140 firmadan 270’e yakın sektör temsilcisi katıldı. Tüketicilerin çoğu alışverişlerinde arama motorları yerine pazar yerlerine yöneldiklerinin altını çizen GoWit Kurucu Ortağı ve CEO’su Emrah Adsan, “2022 yılı sektör raporlarına göre, online alışverişler dahilinde tüketicilerin yüzde 63’ünün ürün arayışlarına büyük perakende sitelerinde, yüzde 37’sinin arama motorlarında başlıyor. 2021 yılından itibaren markaların yüzde 73’ü güncellenen veri güvenliği politikalarından endişe duyuyor. Yüzde 95’lik bir kısım ise veri güvenliğini koruyabilmek ve tüketici kitlelerine ulaşabilmek için yeni stratejiler aramaya başladı. 3. taraf çerezlerin sonunun gelmesi ile daha fazla marka pazar yerlerine yöneliyor” dedi.

“FARKLI ŞEHİRLERDE SEKTÖR TEMSİLCİLERİMİZİ BİR ARAYA GETİRECEĞİZ”
     Etkinliğin açılış konuşmasını yapan ETİD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Ekmekçi, “E-ticaret sektörünün gelişimine yönelik 15 yıldır dernek olarak çalışmalar yürütüyoruz. 100’ün üzerinde üyemizle derneğimizin misyonlarını yerine getiriyoruz. En önemli misyonlarımızdan birini sektör temsilcilerinin birbirlerini tanımasına katkı sağlamak oluşturuyor. Bu alanda da ‘Sektör Buluşmalarımızı’ gerçekleştiriyoruz. Önümüzdeki dönemde de bu etkinliklerimize devam edecek, farklı şehirlerde sektör temsilcilerimizi bir araya getireceğiz” dedi.

“DÜNYA GENELİNDE DİJİTAL MEDYANIN PAYI % 50 İLE 70 ARASINDA”
     ETİD Sektör Buluşması’nda konuşan Google Türkiye Perakende ve Teknoloji Direktörü Alpagut Çilingir, e-ticaret sektörüne yönelik bilgiler verdi. Pandeminin etkisiyle yükseliş trendini yakalayan e-ticaret sektörünün önümüzdeki dönemde de artışını sürdüreceğini belirten Çilingir, tüketicilerin artık kullanıcı deneyimi ve kişiselliği ön plana aldıklarını vurguladı. Çilingir, “Tüketiciler sürdürülebilirlik, sağlık, kişisel bakım ve yerellik konularına önem veriyor. Markalar ve perakendeciler en değerli müşterilerini yaşam boyu değerlerini dikkate alarak belirlemeli ve ona göre şekillenmelidir.

     Türkiye’de dahil olmak üzere dünya genelinde tüketicilerin online mecralara ilgisi giderek artıyor. Pazarlama ekiplerinin de planlamalarını buna göre yapmaları gerekiyor. Pazarlama planlarına yönelik yaptığımız araştırmaya göre 2021 yılında Türkiye’de dijital medyanın payı yüzde 68 olarak gerçekleşti. Dünya genelinde ise dijital medyanın payı yüzde 50 ile 70 arasında değişirken, geleneksel medyanın payı yüzde 30 ile yüzde 50 arasında değişiyor” şeklinde konuştu.
     Etkinliğin son bölümünde ETİD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Ekmekçi moderatörlüğünde gerçekleştirilen panelde Insider Ortağı ve Türkiye Ülke Müdürü Ali Can Kamiloğlu, TURKISH SQOU ve Ready2Sale Genel Müdür Yardımcısı Şebnem Tuncer ve Navlungo Kurucu Ortağı ve CEO’su İsa Korkmaz e-ticaret alanındaki çalışmalarını katılımcılarla paylaştı.


+ Benzer Haberler
» Enflasyon yıllık yüzde 79 arttı
» “90,6 milyar TL vergiden feragat edildi”
» Memur ve emekli maaşı zam oranları belli oldu
» Cep telefonunda 76 milyar dakika konuştuk
» Türk müteahhitlerden 4.6 milyar $’lık imza
» Çinli üç havayolu şirketinden Airbus’a rekor uçak siparişi
» Kalkınma Ajansı’ndan 5 milyon TL faizsiz kredi
» Dünya arıcıları Türkiye’de buluşacak
» Çikolata ve şekerleme pazarında bayram bereketi
» Dolar arttıkça Bitcoin düşüyor


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 05.07.2022
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni