• Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv      • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Mama Luma’dan Güney Amerika ortaklığı

04 Ağustos 2022 Perşembe 13:00
12
14
16
18

Türk girişimcinin başarısı Arjantinli markaya ilham verdi

Mama Luma’dan
Güney Amerika ortaklığı


           HABER MERKEZİ      
     50’yi aşkın ülkeye ihracat gerçekleştirerek Türkiye’yi çocuk giyim sektöründe başarıyla temsil eden Mama Luma, dünya çapında yakaladığı başarılara yenisini ekledi. Lionel Messi’nin eşi Antonela Roccuzzo’nun kurucu ortak olduğu çocuk giyim markası Enfans, Ata Sarı’nın kurucusu olduğu Mama Luma ile uluslararası satışlar için partnerlik anlaşması yaptı.
     Türk girişimci Ata Sarı tarafından Santa Barbara’da kurulan Mama Luma, istikrarlı büyümesini sürdürüyor. Markanın tasarım çizgisi ve yakaladığı ivmeden ilham alan, Arjantinli çocuk giyim markası Enfans, satış ağını kıtalararası genişletme arzusuyla Mama Luma ile ortaklık kurdu. Markanın kurucu ortaklarından Lionel Messi’nin eşi Antonela Roccuzzo, Mama Luma’nın web sitesinde satışa sunulan yeni Enfans kapsül koleksiyonu, 20 milyon kişinin takip ettiği Instagram hesabında da paylaşarak projeye destek verdi.

     Güney Amerika’nın dinamik ruhu ve durmak bilmeyen enerjisini, Enfans ile ortaklığı kapsamında hazırladığı kapsül koleksiyonda bir araya getiren Mama Luma, rengarenk ve çocukların kendilerini kıpır kıpır hissedeceği tasarımlara imza attı. Canlı mavi ve turuncu renklerin hakim olduğu kıyafetler, Mama Luma’nın ana koleksiyonlarından farklı olarak, erkek çocukları için de kombinler sunuyor. Mama Luma, kimi parçaları hem kız hem erkek tasarımlarında kullanarak, çocukların eşitlik ve arkadaşlık sevgisine de vurgu yapıyor. Mama Luma’nın tasarım ekibi tarafından tasarlanıp İstanbul’da üretilen koleksiyon, ilerleyen dönemde yeni tasarımlar ile de genişlemeye devam edecek.

“MAMA LUMA’NIN BAŞARISI DÜNYAYA İLHAM OLUYOR”
     Markalaşma adına yaptıkları yatırımların geri dönüşlerini hızlı bir şekilde aldıklarını ifade eden Mama Luma Kurucusu Ata Sarı, Mama Luma ve Enfans arasındaki partnerlik anlaşmasını şöyle değerlendirdi: “Mama Luma, dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Enfans ile yeni ortaklığımız kapsamında da dünya çapında ses getirecek ve bizi hedefimize bir adım daha yaklaştıracak bir strateji izledik. Enfans, Güney Amerika’da satış yapan bir marka iken, Mama Luma’yla kurduğu işbirliği kapsamında ürünlerini ilk kez tüm dünyaya ulaştırma fırsatı yakaladı. Mama Luma’nın girişimci vizyonunun ve yakaladığı küresel başarının dünyanın farklı yerlerindeki markalara ilham olduğunu görmek bizi gururlandırıyor. Bu kapsamda farklı ülkelerle de işbirliklerine sıcak bakıyor, pazar araştırmalarımızı tüm hızıyla sürdürüyoruz.”


+ Benzer Haberler
» Dijitalleşme uygulamaları ile 6 bin 114 ton CO2 salınımı önlendi
» Kontrolmatik Teknoloji 2022 yılının ilk yarısında net 119,5 milyon TL kar elde etti
» Karayolları 8. Bölge Müdürlüğü karayolu işleri yaptıracak
» BAYOSB, iş güvenliği eğitimlerinde çağı yakaladı
» İzmir’de konut satışları %15,8 oranında azaldı
» Road2Tunnel ile yollar fuarizmir’de kesişecek
» Araba almayı düşünenler “kredi hesaplama araçlarına” yöneldi
» “Ehil müteahhit seçimi ve yapı denetimi hayati önemde”
» “Tarım Gençlerle Yükseliyor”un yedincisi düzenleniyor
» Gözler Merkez Bankası’nın faiz kararında


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 16.08.2022
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni