• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

E-ticaret sektörünün en etkin püf noktası: Satış sonrası hizmet

10 Ocak 2022 Pazartesi 12:00
12
14
16
18

E-ticaret sektörünün en etkin püf noktası:

Satış sonrası hizmet


           HABER MERKEZİ      
     Süreklilik ve sürdürülebilirlik kavramları, her sektörde olduğu gibi, e-ticaret alanında da önem teşkil ediyor. Buna bağlı olarak, markaların var oluşunun altında yatan bileşenlerin başında, müşteri memnuniyeti ve bağlılığı yer alıyor. Olumlu bir iletişim yaşadığı durumda, müşterilerin markaya olan bağlılığı ve sadakati de artıyor. Bunun için, satış öncesi olduğu kadar satış sonrası hizmetin de önemli olduğunu vurgulayan İncehesap.com Kurucu Ortağı Nurettin Erzen, İncehesap.com ailesi olarak, sundukları altyapı hizmetlerinden, bu alana yapılan yatırımlardan, müşteri memnuniyet artışlarından ve şikayet oranlarında yaşanan düşüşten bahsetti.

“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ, EN TEMEL KRİTER”
     2021 yılında, e-ticaret deneyiminin en önemli adımlarından biri olan satış sonrası hizmetler ve müşteri hizmetleri alanında köklü bir dönüşüm süreci yaşadıklarını söyleyen Erzen, müşteri memnuniyetinin temel kriter olduğu bu dönüşüm yolculuğu sonucunda elde ettikleri iyileştirmeleri şöyle açıklıyor: “Müşteri temsilcisi memnuniyet oranı %21, İncehesap tavsiye oranı ise, %4 oranında artış gösterdi. Tüm çağrılar için ortalama bekleme süresi %93 oranında azaldı. En büyük problemimiz olan gelen çağrı kaçırma konusunda oldukça önemli bir başarı elde ettik. Geçtiğimiz ay neredeyse tüm çağrıları yanıtladık. Şikayetvar.com internet sitesine eklenen şikayet oranları %75 oranında azaldı. Bunun yanı sıra, ortalama görüşme süresinde %20’lik bir iyileştirme elde ettik.”

“UÇTAN UCA KESİNTİSİZ E-TİCARET DENEYİMİ”
     2021 yılı adına, e-ticaret deneyimi alanında önemli yatırımlar yaptıklarını belirten Erzen, uçtan uca kesintisiz e-ticaret deneyimi için yaptığı iyileştirmeler sonrasında yaşanan iyileştirmeler için şunları söylüyor: “Müşteri dönüş oranımız, %36, toplam çağrı sayımız %62 oranında azalırken, arayan tekil müşteri sayısı %42, yanıtlanan mesaj sayısı ise %71 oranında azaldı.


+ Benzer Haberler
» Vak’a sayısında yeni reko: 93.586; vefat sayısı tekrar 200’ün üzerine çıktı
» “Tasarımla, mobilya ihracatında hedef 6 milyar dolar”
» “Esnafı boğan zamlar geri alınsın”
» H-ÜFE yıllık %54,89, aylık %12,81 arttı
» Çin’de büyük sanayi şirketlerinin kârı yüzde 34 artış gösterdi
» Linyit üretimi %10,6 arttı
» Soyer: Dövizle kaybettiğimiz metroyu geri kazandık
» İkinci el ilanlarda uygun bütçeli araç sayısı arttı
» Gümrüklü Antrepo İşletmecileri Derneği eğitimlerinde ikinci dönem başladı
» EPDK’nın 2022 gaz tüketim tahmini 60 milyar metreküp


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 29.01.2022
  Ticaret 28.01.2022
  Ticaret 27.01.2022
  Ticaret 26.01.2022
  Ticaret 25.01.2022
  Ticaret 24.01.2022
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni