• Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv      • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Bidaa, Antalya Gıda Fuarı’nda vitrine çıktı

26 Ocak 2022 Çarşamba 09:00
12
14
16
18

Bidaa Antalya Gıda Fuarı’nda vitrine çıktı

           HABER MERKEZİ      
     Yankı Yemek AŞ bünyesinde, yeni nesil beslenme alışkanlığı olarak adlandırılan Ev Dışı Tüketim (EDT) alanında faaliyet gösteren Doybox Gıda, ürünlerini Türkiye’nin en büyük gıda fuarlarından biri olan Antalya Gıda Fuarı’nda (ANFAŞ) vitrine çıkardı. BİDAA markasıyla pazarda yer alan EDT ürünleri ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü.
     Antalya Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi’nde 18-21 Ocak tarihleri arasında gerçekleştirilen 28. FoodProduct (Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı), yurtiçinden ve 45 yabancı ülkeden 45 bin profesyonel ziyaretçiye ev sahipliği yaptı. 450 firmanın yer aldığı fuarda Yankı Yemek AŞ’nin iştiraki Doyboox AŞ de stant açarak, BİDAA markasıyla pazara sunduğu ürünlerini tanıtma fırsatı buldu.

     Fuara ve sektörel pozisyonlarına ilişkin değerlendirmelerde bulunan Doybox Gıda Operasyon yöneticisi ve Gıda Mühendisi Esranur Koçi, hazır paket yemek sektöründe iddialı olduklarını, müşterilerine kaliteli ve ev yemeği lezzetinde ürün sunduklarını söyledi. Doybox Gıda’nın arkasında 30 yıllık birikimi bulunan Yankı Yemek Sanayi AŞ’nin bulunduğunu anımsatan Koçi, bu güvenceyle yeni nesil besleme alışkanlığına katkıda bulunmayı hedeflediklerini belirtti. Potansiyel müşterilerinin restoranlar, oteller, ofisler, fabrikalar ve doğrudan tüketiciler olduğuna değinen Koçi, sektörel gelişmeleri yakından takip etme ve pazar payını genişletmeye yönelik organizasyonlarda yer almak istediklerini söyledi.

     Antalya Gıda Fuarı’nın kendileri için önemli bir fırsat olduğunun altını çizen Esranur Koçi, sektörle ilgili fuarları ve gelişmeleri yakından takip etmenin ürünlerinin geniş kitlelere ulaşmasına katkıda bulunacağını kaydetti. EDT olarak adlandırılan yeni nesil tüketim alışkanlığının giderek yaygınlaştığının altını çizen Koçi, “Bunun en önemli nedeni, hazır paket yemek kullanmanın zaman ve emek tasarrufu sağlaması. BİDA markasıyla pazara sunduğumuz ürünlerimizde kalite ve lezzeti her zaman ön plana alıyoruz. Ayrıca ürünlerimizin besin değerini kaybetmemesi için gerekli pişirme ve paketleme tekniklerini eksiksiz olarak uyguluyoruz. Hiçbir koruyucu ve katkı maddesi kullanmadan ürettiğimiz ev yemeği lezzetindeki ürünlerimiz,  her geçen gün daha çok talep görüyor. Fuarda gördüğümüz ilgi, doğru yatırım yaptığımızın bir göstergesidir. Fuar etkinliklerinde bundan sonrada bulunmaya devam edeceğiz” dedi.


+ Benzer Haberler
» Özel sektörün yurt dışı kredi borcu 1,7 milyar $ azaldı
» YD-ÜFE yıllık %97,11 arttı
» Tüketici güven endeksi 67,6 oldu
» Narlıdere Metrosu’nda işler tıkır tıkır yürüyor
» Karşıyaka’da farkındalık yürüyüşü
» Ege Üniversitesi 67 yaşında
» Turgutlu Belediyesi Sanayi Çarşısı dükkanları yaptıracak
» EYMSİB’nin sonraki hedefi Kanada ve İsrail
» “Sosyal Medya Depresyonu” yaygınlaşıyor
» Oda-Borsa takımı “iyilik” için koştu


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 20.05.2022
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni