• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Yünsa, 2017 yılında %19 artışla 199 milyon TL ihracat geliri elde etti

11 Temmuz 2018 Çarşamba 12:00
12
14
16
18

Yünsa, 2017 yılında %19 artışla 199 milyon TL ihracat geliri elde etti

           HABER MERKEZİ     
     Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) 2017 yılı “İlk 1000 İhracatçı Firma” araştırmasının sonuçlarına göre Türkiye’nin ve Avrupa’nın en büyük entegre üst-segment yünlü kumaş üreticisi olan Yünsa, 2017 yılında %19 artışla 199 milyon TL ihracat geliri elde ederek rekorunu tazeledi. Yünsa ayrıca marka değerini “BBB”den “A” derecesine yükselterek  uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in “Türkiye’nin En Değerli Markaları -Turkey 100” araştırmasında Türkiye’nin en değerli markalarından biri olma başarısını gösterdi.

     Haziran ayında açıklanan TİM 2017 yılı “İlk 1000 İhracatçı Firma” araştırmasında Türkiye’nin ve Avrupa’nın en büyük üst segment yünlü kumaş ihracatçısı Yünsa, 199 milyon TL ihracat geliriyle listede 312. sırada yer aldı. Yünsa ihracat gelirini geçen yıla göre %19 oranında artırmış oldu.
     Yünsa Genel Müdürü Nuri Refik Düzgören, bu başarıyla konumlarını pekiştirdiklerini belirterek; “Bugün elliden fazla ülkeye ihracat yapıyor, 400’den fazla müşterimize ürünlerimizi sunuyoruz. Türkiye’de ise sektörümüzdeki ihracatın %70’ini gerçekleştiriyoruz.

     Yıllık ciromuzun 2/3’ünü ihracat oluşturuyor ve dünya toplam kumaş pazarının yaklaşık %5’ini karşılıyoruz. Yünsa olarak son 5 yılda uluslararası pazara 906 milyon TL değerinde ürün ihraç ettik. Bugün üretim kapasitemiz ile dünyanın beş büyük üst segment yünlü kumaş ihracatçısından biriyiz ve uluslararası birçok markayla iş birliği yapıyoruz. 2018 yılında şu an nispeten daha küçük hacimlerle çalıştığımız Uzak Doğu’da genişlemek ana stratejimiz. İhracat hedeflerimiz doğrultusunda ülkemizin ekonomik büyümesine, milli ekonomiye ve endüstriyel birikimine önemli katkılar sağlamaya devam edeceğiz” açıklamasında bulundu.

Yünsa, Türkiye’nin en değerli markalarından biri
     Yünsa ihracattaki başarısını marka değeriyle de pekiştirdi. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in yeni yayınladığı ve Türkiye’de otomotiv, finans, enerji ve daha birçok sektörde faaliyet gösteren markaları değerlendirdiği araştırmasında Yünsa, marka gücünü “BBB” den “A” derecesine yükselterek Türkiye’nin en değerli markalarından biri olarak tescillendi.

     “Yünsa olarak hem doğrudan yatırımlarla hem de sağladığımız istihdamla ülke ekonomisine değer katmakla kalmıyor; yaşadığımız çevreye duyarlı, sürdürülebilir bir iş modeli doğrultusunda faaliyet gösteriyoruz.” açıklamasını yapan Düzgören şöyle devam etti:
     “Tekstil sektörü dinamiklerin değişkenlik göstermesi, üretim süreci ve hammadde tedariği bakımından hem Türkiye’de hem dünyada diğer sektörlere kıyasla zor bir sektör. Biz bu sektörde üst segment ürün üretiyoruz. Finansal ve operasyonel süreçlerimizi doğru bir stratejiyle yönetiyoruz. Global markaların bulunduğu geniş bir müşteri portföyümüz var, ihracatta başarılıyız ve bu da marka değerimizi artıran önemli bir unsur.

     Bağlı olduğumuz Sabancı Holding’in desteğiyle ve sahip olduğumuz deneyim ve iş yapış biçimimizle Türkiye’nin en değerli markalarından biri olmak gurur verici. Yeniden yapılanma sürecimizi kontrollü bir şekilde yöneterek sağlıklı bir yapı oluşturduk. Dünya liderliği hedefimiz doğrultusunda kıtalararası moda trendlerine ve müşteri beklentilerine yönelik koleksiyonlarımız, çözüm odaklı yaklaşımımız ve inovatif ürünlerimiz ile Türkiye’nin ve Avrupa’nın tek çatı altındaki en büyük entegre üst segment yünlü kumaş üreticisi konumundayız.”

 


+ Benzer Haberler
» İMDER’in yeni başkanı Yıldırım
» İzmirli OSB’ler BAYOSB’de bir araya geldi
» “Gelin ve damatları hayal kırıklığına uğratmayın”
» “Dijital Gayrimenkul Danışmanı” eğitimi İzmir’de yapılacak
» Ormanları ihmal ve dikkatsizlik yakıyor
» Ankara Ticaret Odası’dan e-ticaret atağı
» Yeni düzenleme ve hamleler sonuç verdi
» Anadolu Sigorta ile evcil dostlarınız da güvence altında
» e-Dönüşüm dijitalleşmeyi hızlandırıyor
» TAB Gıda bu yılın ilk yarısında da çift haneli büyümesini sürdürdü


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 20.07.2018
  Ticaret 19.07.2018
  Ticaret 18.07.2018
  Ticaret 17.07.2018
  Ticaret 16.07.2018
  Ticaret 14.07.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni