• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Vestel’e TSE’den “Müşteri Dostu Marka” ve “Müşteri Dostu Kuruluş” belgesi

07 Ağustos 2017 Pazartesi 16:00
12
14
16
18

Vestel’e TSE’den “Müşteri Dostu Marka” ve “Müşteri Dostu Kuruluş” belgesi

           HABER MERKEZİ     
     Müşteri hizmetleri ve yetkili servislerin hizmet yaklaşımıyla Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından değerlendirilen Vestel; “Müşteri Dostu Marka” ve “Müşteri Dostu Kuruluş” belgelerini kendi sektöründe alan ilk firma oldu.
     Türkiye’nin teknoloji devi Vestel, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından verilen “Müşteri Dostu Kuruluş” ve “Müşteri Dostu Marka” belgelerini almaya hak kazandı. Vestel ve Regal markaları; ürün ve hizmet kalitesini en üst seviyeye çıkarmak, müşterilerin hizmet algısını ve memnuniyetini yükseltmek amacıyla gerçekleştirilen belgelendirme sürecini başarıyla tamamladı.

     Türkiye’de yaygın yetkili servis ağıyla hizmet veren Vestel Müşteri Hizmetleri’nin hayata geçirdiği yenilikçi projeleri, kişisel verilerin korunması ve 7/24 ulaşılabilir olma konusundaki çalışmaları belgelerin alınmasında büyük rol oynadı. Ayrıca; Vestel Yetkili Servisleri’ndeki müşteri karşılama - ürün kabul alanlarının modernizasyonu ve engelli müşterilere yönelik başlatılan “Erişilebilirlik Projesi”  de sürece katkı sağladı.  
     TSE yetkililerinin yerinde ziyaretleri, soru-cevap ve gözlemleriyle birlikte 4 ay süren belgelendirme sürecinde; müşteri memnuniyeti politikası, organizasyon yapısı, insan kaynakları uygulamaları, çalışma ortamları, eğitimler, çağrı merkezi uygulamaları, sosyal sorumluluk projeleri, hukuki işlemler, yasal şartlar, iş güvenlik planları, bilgi teknolojileri, gizlilik ve ulaşılabilirlik gibi kriterler dikkate alındı.  

     Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, konuyla ilgili yaptığı değerlendirmede; “Vestel olarak, üretim kalitemiz kadar satış sonrası hizmetlere de büyük önem veriyoruz. Yenilenen yapısıyla Vestel Müşteri Hizmetlerimiz, en iyi Vestel deneyimini yaşatmak adına sektörde pek çok projeye öncülük ediyor. Ulusal ve uluslararası ödüllerimizin yanı sıra, son 3 yıldır sektörde bağımsız müşterilerimizden en çok teşekkür alan markayız. Türk Standartları Enstitüsü’nden aldığımız bu iki belge de; satış sonrası hizmetimizin uluslararası standartlara uygun ve yüksek kalitede bir hizmet olduğunun tescilidir. Bu vesileyle, müşteri hizmetleri ve yetkili servis çalışanlarımızı gönülden tebrik ediyorum” dedi.

 


+ Benzer Haberler
» KDV düzenlemesi için geri sayım
» Hizmet sektörü güven endeksi 99,7 oldu
» İlk 9 ayda kamu alımı 178,8 milyar TL oldu
» Almanya pazarında Yunanistan Türkiye’nin yerine geçti
» Sanayide istihdam %1,1 arttı
» “Türkiye Endüstri 4.0 dönüşümünü gerçekleştirecek”
» Endüstri 4.0’a nasıl başladık?
» İzmir’de dijital dönüşüm vurgusu
» Endüstri 4.0 nasıl yardımcı olabiliriz
» LİYAKAT arabulucuk sisteminin önemine dikkat çekti


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 25.11.2017
  Ticaret 24.11.2017
  Ticaret 23.11.2017
  Ticaret 22.11.2017
  Ticaret 21.11.2017
  Ticaret 20.11.2017
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni