• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Vestel’de çözümü var

30 Mart 2020 Pazartesi 15:00
12
14
16
18

Vestel’de çözümü var

   ► Vestel Müşteri Hizmetleri’nden müşterilere ve sağlık çalışanlarına iki yeni uygulama.

           HABER MERKEZİ     
     Vestel Müşteri Hizmetleri, hem çalışanların hem de müşterilerin sağlığını korumak amacıyla iki yeni uygulama başlattı. Müşterilerin teknik sorunlar için yetkili servis kaydı açtırmadan önce başvuracakları, video anlatımlı çözümlerin yer aldığı bir internet sitesi kuran Vestel, ayrıca sağlık çalışanlarına COVID-19 ile mücadele bitene kadar 7/24 ücretsiz hizmet verecek.

     Yetkililer, koronavirüs salgını nedeniyle zorunlu haller dışında evden çıkılmamasını öneriyor. Salgının etkilerini azaltmak ve daha çok insana bulaşmasının önüne geçmek amacıyla ülke çapında verilen mücadeleye destek veren Vestel, Müşteri Hizmetleri’nde iki yeni uygulama başlattı. Vestel Müşteri Hizmetleri, sosyal mesafenin çok önemli olduğu bu günlerde cozumuvar.vestel.com.tr web sitesi ile müşterilere ürünlerinde karşılaştıkları sorunları yetkili servis desteği almadan çözme imkânı sunuyor. Ayrıca müşteriler, yine portal üzerinden arıza ve montaj talebi oluşturup yetkililerle iletişime geçebiliyor. Uygulamayla yetkili servis hizmetlerinin zorunlu hallerde verilerek hem müşterilerin hem de çalışanların sağlığını korumak amaçlanıyor. Öte yandan Vestel, müşterilerinin Mart-Nisan ve Nisan-Mayıs aylarında garantisi biten ürünlerinin garanti sürelerini 3 ay ücretsiz uzatıyor.

Sağlık çalışanlarına 7/24 ücretsiz hizmet
     Vestel, kahraman sağlık çalışanlarının her daim yanında olduğunu ortaya koyan bir uygulama başlattı. COVID-19 ile mücadele bitene kadar doktorlar, hemşireler, eczacılar, hasta bakıcılar, hizmet görevlileri ve sağlık sektöründeki tüm çalışanlar Vestel servis hizmetlerinden 7 gün 24 saat ücretsiz olarak yararlanabilecek. Sağlık çalışanları, kendilerine özel 0850 393 56 66 numaralı hattı arayarak, garanti kapsamı dışındaki ürünleri dâhil teknik destek ve servis hizmeti ücretsiz olarak alabilecek.


+ Benzer Haberler
» Günlük test sayısı Mayıs’ta ilk kez 20 binin altına indi
» Günlük Vaka sayısı iki gün sonra tekrar binin altına düştü
» Pire Limanı bu yıl da Avrupa’nın en büyüğü olacak
» SunExpress 4 Haziran’da iç hat uçuşlarına başlıyor
» BSMV binde 2’den yüzde 1’e çıktı
» Pazar günü de yeni vaka sayısı binin üzerinde kaldı
» Yeni vaka sayısı tekrar bini geçti
» Petrol fiyatlarında keskin düşüş ile büyük stok zararı kaydedildi
» Küresel resesyon beklentileri yükselişte
» TZOB Genel Başkanı Bayraktar: Üreticilerimiz değil aracılar kazanıyor


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  ticaret 27.05.2020
  Ticaret 22.05.2020
  Ticaret 21.05.2020
  Ticaret 20.05.2020
  Ticaret 19.05.2020
  Ticaret 18.05.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni