• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Ülker, 2018’in ilk çeyreğinde kendi rekorunu kırdı

09 Mayıs 2018 Çarşamba 12:00
12
14
16
18

Ülker, 2018’in ilk çeyreğinde kendi rekorunu kırdı

   ► Ülker Bisküvi 2018’in ilk çeyrek sonuçlarını açıkladı. Yüzde 15.2 FAVÖK oranı ile kendi rekorunu kırdı. Geçen yılın aynı dönemine göre atıştırmalık cirosu yüzde 14’ün üzerinde büyüdü.

           HABER MERKEZİ     
     Ülker Bisküvi 2018’in ilk çeyrek sonuçlarını açıkladı.Yüzde 15.2 FAVÖK oranı ile kendi rekorunu kırdı. Geçen yılın aynı dönemine göre atıştırmalık cirosu yüzde 14’ün üzerinde büyüdü.

     Geçen yılı ciro ve kârlılıkta tarihi rekor ile bitiren Ülker Bisküvi, Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdiği açıklamada, 2018 yılı ilkçeyrek atıştırmalık faaliyetleri ile ilgili cirosunubir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 14.1 artışla 1.4 milyarTL’yeyükselttiğini duyurdu.
     Türkiye’nin en büyük halka açık gıda şirketi ÜlkerBisküvi’ninFaiz Amortisman Vergi Öncesi Kârı (FAVÖK) 2018 yılı ilk çeyreğinde 213 milyon TL olarak gerçekleşerek 2017’nin aynı dönemine göreartışını sürdürdü. Şirketin ana ortaklığa ait net dönem kârı2018 yılı ilk çeyreğinde 122 milyon TL olarak gerçekleşti.

Ülker hedeflediği operasyonel kârlılık seviyesini aştı
     Ülker Bisküvi’ninilk çeyrekte hedeflediği FAVÖK oranının üzerine çıktığına dikkat çeken Ülker CEO’su Mehmet Tütüncü, şirketin performansıyla ilgili şu değerlendirmeyi yaptı:
     • Yurtiçi ve yurtdışında yapmış olduğumuz yatırımlarda oluşturduğumuz maliyet ve ürün sinerjileri, faaliyetlerimizdeki güçlü performans ve yıllardır sürdüğümüz etkin maliyet kontrolü konusundaki hassasiyetlerimiz şirketimizin FAVÖK oranının ilk defa hedeflediğimiz yüzde 15 seviyesinin de üzerine çıkarak yüzde 15,2 olarak gerçekleşmesini sağladı.
     • “Ülker Bisküvi, operasyonel ve finansal olarak 2018 yılı ilk çeyreğinde büyümesini devam ettirdi. Makul fiyat hedefine, inovasyona ve sürdürülebilir marka yatırımıyla rekabet üstünlüğü sağlayacakalanları önceliklendirmeniniyi sonuçlarını almaya devam ediyoruz.
     • Bu durum bizim faaliyet gösterdiğimiz tüm bölgelerdeki operasyonel gücümüzün, yetkinliğimizin ve uyguladığımız etkin stratejilerin en büyük göstergesidir.
     • Türkiye ve yurtdışındaki yatırımlar, sinerji yaratarak, verimliliğini artırarak, pazar ve marka gücü ile kârlılığımızı geliştirme potansiyelimiz sürüyor.
     • Ülker Bisküvi’nin var olan mali sonuçları daha da iyileştirecek, potansiyelini sonuçlara yansıtma başarısını gösterecek insan kaynağı kalitesi ve etkin liderliğe sahip olması da rekabet üstünlüğü sağlamaktadır.
 


+ Benzer Haberler
» Yapay zeka ile ‘50 milyon kişiye’ yeni iş imkanı
» Türkiye Finans’ta yeni bir dönem başlıyor
» Deloitte’un “Türkiye’nin En İyi Yönetilen Şirketleri” Programı başladı
» Türkiye’nin en büyük veri merkezi açıldı
» Otellerdeki Wi-Fi ağları ne kadar güvenli?
» Plantronics ile hareket özgürlüğü kazanın
» Yapı ruhsatı verilen yapıların yüzölçümü %32,9 azaldı
» Haftada 9 saat çocuklarımızın ödevlerine yardım ediyoruz
» Veri şirketi Kimola’ya 1 milyon TL yatırım
» Veri güvenliğine yönelik düzenleme başlıyor


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 22.05.2018
  Ticaret 21.05.2018
  Ticaret 19.05.2018
  Ticaret 18.05.2018
  Ticaret 17.05.2018
  Ticaret 16.05.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni