• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Türkiye’nin yüzde 94’ü online alışveriş yapıyor

14 Ekim 2021 Perşembe 08:00
12
14
16
18

Türkiye’nin yüzde 94’ü online alışveriş yapıyor


   ► Türkiye’deki tüketicilerin yüzde 94’ü son bir yılda en az bir kez online alışveriş yaptı. Online alışveriş sepetleri yaklaşık 186 TL’ye dolduruldu. Tüketiciler pandemide dijitale yatırım yapan markaları tercih etti.

           HABER MERKEZİ      
    Ipsos tarafından Türkiye’deki 5 bin kişilik katılımcıyla gerçekleştirilen araştırmaya göre, katılımcıların yüzde 94’ü son bir yılda en az bir kez online alışveriş yaptı. Hızlı tüketim ürünlerinde bu oran yaklaşık yaklaşık 70’i buldu. Bir sepete ortalama 186 TL ödendi.

TÜKETİCİLERİN YÜZDE 72’SİNİN DİJİTALLEŞEN MARKALARA BAĞLILIĞI ARTTI
     Cisco AppDynamics, pandeminin başlangıcından bu yana tüketicinin dijital hizmetlere olan güveninin arttığını ortaya koyan bir rapor yayımladı. Dünya çapına 13 binden fazla tüketicinin dijital davranışlarını inceleyen araştırmada tüketicilerin artık dijitaldeki kötü alışveriş deneyimine ikinci bir şans vermediği belirtiliyor. Tüketicilerin yüzde 72’sinin ise dijitalleşmeye yatırım yaparak hizmet kalitesini artıran markalara bağlılığının arttığı vurgulanıyor.

DİJİTALLEŞMEYE TALEP YÜZDE 76’YA YÜKSELDİ
     Tüketicinin pandemiyle birlikte dijitalleşen markaları tercih ettiğine değinen dijital performans ajansı EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül, “Tüketicilerin yüzde 76’sının şirketlerin dijitalleşmesi konusundaki beklentisi 2020’nin başından bu yana arttı. Dijitaldeki müşteriyle kurulacak doğru ve etkili iletişim, hedef kitleyi büyütecek ve karlılık oranını artıracak en kritik basamaklardan biri. Basamakları sağlam adımlarla çıkmak için marka hedefine uygun olarak geliştirilmiş dijital pazarlama stratejilerinden güç almak, içinde bulunduğumuz dijital çağın bir zorunluluğu.” açıklamasında bulundu.


EG Bilişim Teknolojileri hakkında:
2011 yılında kurulan EG Bilişim Teknolojileri, Google reklamları, SEO çalışmaları ve sosyal medya reklam yönetim hizmetleri konusunda küçük ve orta büyüklükteki kurumlara hizmet veren bir dijital performans ajansı. 2016 yılında Google SMB Premier Partner Programı’na dahil olan EG Bilişim Teknolojileri, dijital pazarlamayı maliyet olmaktan çıkarıp yatırıma dönüştürme amacıyla çalışıyor. EG Bilişim Teknolojileri, müşterilerine dijital pazarlamayla ilgili yeni stratejiler sunarken, dijital pazarlama alandaki gelişmeleri değerlendirerek yeni yol haritaları da belirliyor.


 


+ Benzer Haberler
» Gayrimenkul lideri artık Bodrum’da
» Vak’a sayısı 27.663’e, vefat sayısı da 232’ye yükesldi
» Elektriğe “sessiz zam” yapıldı
» 2021’de tahıl ve sebze üretimi azalacak
» Mandalina ihracatında hedef 500 milyon dolar
» “En az iki doz aşı olmuş öğretmen oranı yüzde 92”
» Hizmet, perakende ticaret ve inşaatta güven endeksi yükseldi
» 90 milyon TL sosyal yardım yapılacak
» Eylül ayında 92 bin 996 adet taşıt trafiğe kaydoldu
» Türksat, 5. nesil uydusunun gücüyle Cabsat’a katılıyor


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 26.10.2021
  Ticaret 25.10.2021
  Ticaret 23.10.2021
  Ticaret 22.10.2021
  Ticaret 21.10.2021
  Ticaret 20.10.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni