• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Türkiyenin tanıtımı tek “çatıda” birleşti

12 Ağustos 2017 Cumartesi 15:00
12
14
16
18

Türkiyenin tanıtımı tek “çatıda” birleşti

           ANKARA TİCARET     
     “Türkiye Tanıtım Grubunun Kuruluş ve Görevleri Hakkında Yönetmelik” 12/8/2017 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi.. Yıllardır 15 farklı tanıtım grubu ile birbirinden bağımsız strateji, bütçe ve önceliklerle devam eden ihraç ürünlerimizin tanıtım faaliyetleri artık bir güçbirliği, ortak akıl ve strateji ile Türkiye Tanıtım Grubu vasıtasıyla yürütülecek.

     Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci konu ile ilgili yaptığı yazılı açıklamada şu değerlendirmelerde bulundu:
     “Küreselleşme, dünya ekonomilerini yakınlaştıran bir iş bölümü olduğu kadar, rekabetin de en üst seviyeye yükselmesine neden olan bir olgudur.
     Çoğu kez zannedildiğinin aksine küresel rekabet yalnızca şirketler arasında değildir. Bugün ülkesinin imajını, rüzgârını arkasına alamayan şirketler ve ekonomiler de başarılı olamıyorlar. Bu nedenle Küresel Rekabet aynı zamanda tanıtım üzerinden de ilerlemektedir. Bu noktada kurduğumuz Türkiye Tanıtım Grubu, ihracatımızın ve üretimimizin tüm unsurlarını bir araya getiren ve ortak akıl çerçevesinde faaliyetlerin planlanacağı etkin bir unsur olacaktır."

Zeybekci: Etken Ülke Olacaksak Biz Tanımlayacağız
     Yeni çağda, bir marka bir sektör için “önce görelim, sonra tanımlayalım” devri kapanmıştır. Artık “önce tanımlayacağız, sonra herkes görecek”.
     Başkalarının kalıpları ile stratejilerini biçimlendiren edilgen bir anlayışla yolumuza devam edemeyiz. Hedefimiz tüketim alışkanlıklarının, modanın ve üretimin hepsinde eğilimleri belirleyecek etken Türkiye’dir.

     Önümüzdeki dönemde dünyada bir Türk rüzgârı estireceğiz. Binlerce yıldan gelen muhteşem ve kadim kültürümüz, sanatımız ve değerlerimiz ile birlikte sektörlerimizi, markalarımızı, başarılarımızı ve iddiamızı başta Kültür Coğrafyamızda olmak üzere her yerde görünür kılacağız.
     Arkasına düzenli, sürekli ve bir stratejiye dayalı tanıtım ve imaj rüzgarını alan ihracatımız ve artacak yabancı yatırımlar ülke ekonomisi için öncü bir rol üstlenecek ve ülkemizin gerçek potansiyelinin hayata geçirilmesine katkı sağlayacaktır.
     Tüm çabamız dünyanın her köşesinde eline bir ürün alan tüketicinin şunu görmesidir: Made in Türkiye.”

 


+ Benzer Haberler
» Yanıltıcı ‘Yıldız’a ceza yağdı
» Son uzun tatil uçak bileti satışlarını arttırdı
» Çin, bütçede ekolojik tarıma 90 milyon dolar ayırdı
» Havza bazında 21 ürün desteklenecek
» Memur zammında mutabakata varıldı
» Yapı ruhsatı verilen yapıların yüzölçümü %16,3 arttı
» Türkiye en çok çalışan 11. ülke
» Her gün başka sanatçı, başka tiyatro oyunu
» KOSBİ, yenilenebilir enerji yatırımlarıyla İEF’de
» Muğla kültürel zenginliklerini sergiliyor


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 23.08.2017
  Ticaret 22.08.2017
  Ticaret 21.08.2017
  Ticaret 19.08.2017
  Ticaret 18.08.2017
  Ticaret 17.08.2017
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni