• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Tüketicilerin yüzde 72’si önce internet diyor

22 Eylül 2020 Salı 11:00
12
14
16
18

Tüketicilerin yüzde 72’si önce internet diyor

   ► Google ve Ipsos’un gerçekleştirdiği Global Perakende Araştırması’na göre, Türkiye’deki tüketicilerin yüzde 72’si doğru seçimi yaptığından emin olmak için alışverişten önce internette araştırma yapıyor. Tüketiciler alışverişe ayırdıkları zamanın yüzde 60’ını internette harcıyor.

           HABER MERKEZİ     
     Türkiye’deki tüketicilerin satın alma alışkanlıklarını inceleyen Google ve Ipsos, yaptıkları Global Perakende Araştırması ile Türkiye’deki tüketicilerin üçte ikisinden fazlasının doğru satın alma yaptığından emin olmak için, öncelikle internette araştırma yaptıklarını ortaya koydu. Araştırma, bahsedilen tüketicilerin alışverişe ayırdıkları zamanın yarısından fazlasını ise internete harcadığını gösteriyor.

Müşteri sadakati dijitalde
     Alışveriş tercihlerinin değişiklik gösterdiği günümüzde işletmeler, şirketlerini ve ürünlerini tanıtmak için daha proaktif davranmak ve internette seslerini duyurmak zorundalar. Rekabette öncü şirketler 7 gün 24 saat gelen talepleri karşılıyor, çıkan dönemsel fırsatları kaçırmıyorlar. İşletmelerin bu denli verimli ve durmaksızın satış yapabiliyor, daha da önemlisi sadık bir müşteri kitlesi yaratabiliyor olmasının nedenlerinin başında ise dijital pazarlama geliyor.

Müşterilerin yüzde 68’i promosyon bekliyor
     Dijital pazarlama araçları, günümüzün yoğun rekabet şartlarında işletmelere veri setleri oluşturarak, onların rekabet gücünü üst seviyeye çıkartıyor. Verileri doğru okuyabilen işletmeler büyürken, kullanamayanlar ise geride kalıyor. Konuyla ilgili bilgiler veren EG Bilişim CEO’su Gökhan Bülbül, verileri doğru toplama ve bunları işleyerek müşteri kazanma konusunda, özellikle KOBİ’lerin daha proaktif davranmaları gerektiğine dikkat çekiyor.

     Bülbül sözlerini şöyle sürdürüyor: “Günümüz müşterisinin talepleri yüksek, alternatifleri ise çok. Dolayısıyla işletmeler dijital pazarlama araçları ile veri bazlı pazarlama araçlarıyla hedef kitleye ulaşmalılar. Google ve Ipsos’un gerçekleştirdiği araştırmada, küresel ölçekte tüketicilerin yüzde 68’inin bir önceki alışverişlerine özel promosyonlar veya fırsatlar beklediği vurgusu dikkat çekici. İşletmeler bu talebi yeni bir kampanya ile karşılayabilirler. Bunu yapabilmek için de dijital pazarlama araçlarını etkili şekilde kullanmaları gerekiyor.”

KOBİ’lere ücretsiz dijital pazarlama desteği
     EG Bilişim, özel olarak geliştirdiği dijital pazarlama stratejileriyle işletmeleri hedef kitleye ulaştırmada yetkin ekibi ile her bir kampanyayı hedefe ulaşacak şekilde optimize ediyor. KOBİ’lere özel olarak Eylül sonuna kadar ücretsiz bir kampanya sunan EG Bilişim, KOBİ’lerin dijital pazarlama yolculuğuna katkı sağlıyor. Kampanya ile ilgili detaylara EG Bilişim’in web sitesi www.egbilisim.com.tr üzerinden ulaşılabiliyor.


+ Benzer Haberler
» İzmir Gaz’da 2021 sonu hedefi; 1,5 milyon abone
» Özel Sağlık Hastanesi, kapılarını yeniden açtı
» Eylül’de 105 bin 732 taşıt trafiğe kaydoldu
» Afrika’dan ilk Otokar ARMA 8x8 siparişi
» Allianz Türkiye işbirliği yapacak startup’lar arıyor
» Aydem Enerji’nin Parla’sına Bakan ziyareti
» Tarımın geleceği; toplumların, dünyanın ve insanlığın geleceği demek
» ‘Turkcell Biz’in ilk ayında 300 binden fazla kişi GB’larını paylaştı
» Sertap Erener’le 97. Yıl Cumhuriyet Konseri
» Kısa çalışma ve işten çıkarma yasağı 2 ay uzatıldı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 28.10.2020
  Ticaret 27.10.2020
  Ticaret 26.10.2020
  Ticaret 24.10.2020
  Ticaret 23.10.2020
  Ticaret 22.10.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni