• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

TÜGİAD üyeleri e-ticaretin inceliklerini öğrendi

16 Temmuz 2021 Cuma 10:00
12
14
16
18

TÜGİAD üyeleri e-ticaretin inceliklerini öğrendi


           HABER MERKEZİ      
     TÜGİAD Ege Şubesi’nin kendi üyelerine özel düzenlediği TÜGİAD Ege Bilgilendirme Toplantıları, son olarak E Ticareti Başarıyla Hayata Geçirme Kılavuzu başlığı ile çevrimiçi olarak devam ediyor. CloudCrazy Kurucu Ortak-Yönetim Kurulu Başkanı aynı zamanda TÜGİAD Ege Şubesi Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Gürkan Üstünkar ve yine CloudCrazy Kurucu Ortağı, TÜGİAD Ege Şubesi Yönetim Kurulu Üyesi Derya Akçakaya, “E Ticareti Başarıyla Hayata Geçirme Kılavuzu’ adını verdikleri sunumda e ticarette başarılı olmanın incelikleri ve dikkat edilecek hususları anlattı.

     TÜGİAD Ege Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Malih Sebastien Durmuş, TÜGİAD Ege Şubesi üyelerine yönelik bilgilendirme toplantılarına pandemi döneminde de aralıksız devam ettiklerini belirtti. Pandemi nedeniyle e ticaretin büyük bir sıçrama yaptığına dikkat çeken TÜGİAD Ege Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Melih Sebastien Durmuş, “E ticaret, dijitalleşme ile beraber geleceğin ticaret şeklini oluşturuyor. Ancak bu alanın da kendine göre incelikleri ve dikkat edilmesi gereken hususları mevcut. Biz de bu konuda üyelerimizi bilgilendirmek, e ticarete girerken dikkat edecekleri hususların altını çizmek istedik” diye konuştu.

     E ticaretin pandemi ile büyük bir ivme kazandığını ifade eden CloudCrazy Kurucu Ortak ve Yönetim Kurulu Başkanı aynı zamanda TÜGİAD Ege Şubesi Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Gürkan Üstünkar, e ticarete girmeden önce bir çok fizibilite ve çalışma yaparak doğru hedefleri ve sizi o hedeflere götürecek enstrümanları belirlemek gerektiğini ifade etti. Müşteri kaybetmemenin çok önemli olduğunu ifade eden Üstünkar, “Müşteri işletmenin can damarıdır, yeni müşteri edinmek de ekstra zordur. O sebeple elinizdeki müşteriyi kaybetmemeniz gerekiyor. Doğru ürün ve müşteri memnuniyetinde uyum sizi başarıya götürür” diye konuştu.

     CloudCrazy Kurucu Ortağı, TÜGİAD Ege Şubesi Yönetim Kurulu Üyesi Derya Akçakaya ise e ticarete girdikten sonra dikkat edilmesi gereken noktaları sıraladı. Müşterilerden gelen mesaj ve yorumlara hızlı dönüş yapılması gerektiğine dikkat çeken Akçakaya, “Mümkün mertebe self servis sistemler kurun, ancak iade ve geri ödeme sisteminizi hızlı, iyi tanımlanmış ve müşteriyi yormayacak şekilde düzenleyin” dedi.


+ Benzer Haberler
» Çekirdeksiz Sultani Üzüm ihracat yolcusu
» Yılın ilk 7 ayında doğal taş ihracatı 1,2 milyar $
» Vaillant 9 ilde yetkili satıcı ziyaretleri gerçekleştirdi
» Karşıyaka Belediyesi dayanışma için yangın bölgesinde
» DYO oto tamir boyaları araçların ilk günkü renk kalitesine ulaşmasını sağlıyor
» Condor, filo modernizasyonu için Airbus A330neo’yu seçti
» İzmir’in kaza kara noktaları
» Soyer’den, Kemalpaşa’ya metro müjdesi
» Pandemide lojistik sektörünün yıldızı parladı
» 11. Kalkınma Planı ile uyumlu, sera gazı emisyonlarını azaltacak proje


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 04.08.2021
  Ticaret 03.08.2021
  Ticaret 02.08.2021
  Ticaret 31.07.2021
  Ticaret 30.07.2021
  Ticaret 28.07.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni