• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

TP-Link, 2021’de büyümesini sürdürüyor

16 Eylül 2021 Perşembe 13:00
12
14
16
18

TP-Link, 2021’de büyümesini sürdürüyor


   ► TP-Link® Türkiye, 2021 yılının ilk yarısını büyüme ile kapattığını açıkladı. Şirket, operatörlere satışlar hariç, kanal ve retail pazarında satışlarını önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 28 artırdı.

           HABER MERKEZİ      
     TP-Link Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, 2021 yılının ilk yarısında Türkiye BT pazarının büyüdüğünü belirterek, “Network pazarına ilişkin elimizde sağlıklı bilgi yok ne yazık ki! Dünya genelinde yaşanan çip krizinden bizim sektörümüz de etkilendi. Bu nedenle Türkiye network pazarında yılın ilk yarısında bir miktar daralma oldu” dedi. TP-Link’in çok büyük üretici olmasının ve çip krizini iyi yönetmesinin sonucu olarak üretimde önemli bir sıkıntı yaşamadığını belirten Dinçer, “Diğer markaların yaşadığı sorunları yaşamadık; pazardan gelen talebi karşılayabildik, ürün temininde sıkıntı yaşamadık. Bu nedenle pazarın daraldığı bir dönemde büyüme başarısı elde ettik; daralan pazarda payımızı daha da artırdık” dedi.
 
Yeni teknolojili ağ ürününe talep arttı
     Pandemi nedeniyle evden çalışma/uzaktan eğitimin evlerdeki network sorunlarını ortaya çıkardığını ve tüketicilerin kaliteli çözüm aradığını vurgulayan Dinçer, “Son iki yıldır farklı ağ çözümlerine talep arttı. TP-Link Türkiye olarak biz her zaman yeni teknolojili ürünleri pazara sunmayı ilke edinmiş durumdayız. Hatta son yıllarda bu konuda pazarın biraz ilerisinde hareket ettiğimizi de söyleyebilirim. Bu yıl tüketicilerin eğilimi de daha yeni teknolojilere yatırım yönünde olmaya başladı. Örneğin bizim için artık giriş seviyesi AC destekli ürünler oldu. Daha eski teknolojili model sayımız çok çok az. Tüketiciler de evlerde kesintisiz ve kaliteli bağlantının ne denli önemli olduğunu yaşayarak öğrendiğinden, önceki yıllara göre yeni teknolojiye talepleri arttı” dedi.
 
     TP-Link Türkiye’nin hem bireysel ağ pazarında hem de kurumsal projelerde büyüme elde ettiğini vurgulayan Dinçer, kurumsal ürünlerin toplam iş hacimleri içindeki payının sürekli arttığını açıkladı. Yıl sonunda kurumsal ürünlerin payının yüzde 33’e ulaşmasını hedeflediklerini söyleyen Dinçer, “Bu yıl toplam iş hacmimizin üçte birini kurumsal ürünlerin oluşturmasını bekliyoruz; bu doğrultuda çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Önümüzdeki yıl ise kurumsal çözümlerin payının yüzde 50’ye ulaşması hedefimiz” dedi.
     TP-Link Türkiye’nin yıl sonu büyüme hedefi ise yüzde 30 olarak açıklandı.


+ Benzer Haberler
» İyileşen sayısı vak’a sayısının üzerine çıktı
» Piyasalarda ‘faiz’ yangını
» Merkez Bankası’ndan faizi %16’ya indirme kararı
» Güzellik sektörü Fuarizmir’de buluştu
» Otopark Yönetmeliğinde değişiklik yapıldı
» Dernekler toplantılarını elektronik ortamda yapabilecek
» Tüketici güven endeksi Ekim’de %3,6 azaldı
» Yurt içi turizm yüzde 78,0 arttı
» Başkan Soyer’den üretici kooperatiflerine müjde
» ABD-İzmir ilişkileri geliştirilecek


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 22.10.2021
  Ticaret 21.10.2021
  Ticaret 20.10.2021
  Ticaret 19.10.2021
  Ticaret 18.10.2021
  Ticaret 16.10.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni