• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Telefonla müşteri tacizi büyük oranda azaldı

08 Eylül 2018 Cumartesi 09:00
12
14
16
18

Telefonla müşteri tacizi büyük oranda azaldı

           HABER MERKEZİ     
     Serbest Telekomünikasyon İşletmecileri Derneği (TELKODER), telekomünikasyon sektöründe yaşanan sorunları ortadan kaldırmak üzere başarılı faaliyetler yürütmeye devam ediyor. Özellikle internet satışlarına yönelik telefonla vatandaşların aranarak, aldatıcı bilgiler verilmesi ve rahatsız edilmesi konusunda tüketici şikayetlerinin artması üzerine “Bayi Sorunlarını Çözme Komisyonu’nun” kurulması da TELKODER’in öncülük ettiği çalışmalar arasında yer alıyor. TELKODER’den yapılan son açıklamada, komisyonun 6 aylık çalışmaları neticesinde aldatıcı ve rahatsız edici aramaların yüzde seksene varan oranda azaldığı bilgisi paylaşılıyor. Bu sonuç komisyonun konunun çözüme ulaştırılması noktasında kısa sürede başarıya ulaştığını ve çalışmaların istikrarla devam edeceğini gösteriyor.

     İnternet hizmeti sunan şirketlerin temsilcilerinden oluşan “Bayi Sorunlarını Çözme Komisyonu” müşterileri rahatsız eden tele satış organizasyonlarının tespit edilmesi ve zarar görecek işletmelerin bu konularda haberdar edilmesi için çalışıyor. Çalışmaları kapsamına; bayileri, alt bayileri, bağlantılı kişileri ve bayiler adına hareket eden tüm aracıları alan komisyonun başkanlığını ve idari süreçlerini ise TELKODER üstleniyor. Komisyonun 6 ayda yürüttüğü faaliyetler kapsamında yapılan süreç analizine göre müşterileri rahatsız eden aramaların yüzde seksene varan oranda azaldığı görülüyor. Türkiye’de yaşayan ve internet abonesi olan herkesin en az bir kere bu tür aramalara maruz kaldığını dikkate alan komisyonun çalışmaları sadece aramalarla sınırlı kalmıyor; işletmeci değişikliği için gönderilen aldatıcı kısa mesajların ve aldatıcı internet sitelerinin önlenmesine yönelik de faaliyetler yürütülüyor.

     Komisyonun meyvelerini toplamaya başladıklarını ve daha önemli sonuçlar elde edeceklerini vurgulayan TELKODER Yönetim Kurulu Başkanı Yusuf Ata Arıak sözlerine şöyle devam etti: “TELKODER’in çabaları, sektörde yer alan şirketlerin tüm sektöre zarar veren bu uygulamaları önleme yönündeki kararlılığı ve bayilerin, alt bayilerin sıkı takibi ile bu büyük başarıyı elde edebildik. Telekomünikasyon sektöründe yer alan şirketlerin bu konuda birbirleriyle diyalog halinde çalışmalarını sağladık. Bu başarının bizce sektöre en büyük katkısı budur. Burada işletmecilerin iyi niyet göstermeleri ve sektöre zarar verdiği tespit edilen kişi ve kuruluşlarla çalışılmaya son vermeleri önemli adımlardan olmuştur. Amacımız bu oranın daha da artırılması ve vatandaşın sektöre olan güvenini sarsan konunun önlenmesidir.”

 


+ Benzer Haberler
» İzmir’e son cemre düştü
» İhracat birim değer endeksi %5,5 azaldı
» Albayrak: “Enflasyonda tek haneli rakamları göreceğiz”
» “33 milyar dolarlık ihracata giden yolu kısaltıyoruz”
» Wang Yi: Çin ve AB 10 konuda mutabakat sağlıyor
» E-İhracatın geleceği İzmir’de konuşulacak
» “Mobilya ve beyaz eşyada vergi indirimlerinin süresi uzatılmalı”
» Değerleme raporu zorunluluğu getirildi
» Türkiye’nin benzersiz gıdalarının bilinirliği arttı
» Kimlik avı saldırıları arttı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 20.03.2019
  Ticaret 19.03.2019
  Ticaret 18.03.2019
  Ticaret 16.03.2019
  Ticaret 15.03.2019
  Ticaret 14.03.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni