• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Sosyal medya tatil tercihlerini etkiliyor

18 Mayıs 2019 Cumartesi 13:00
12
14
16
18

Sosyal medya tatil tercihlerini etkiliyor

           HABER MERKEZİ     
     Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği (TÜRSAB)’nin yayınladığı “Dijital Dönüşüm Lansman” verilerine göre 2020 yılından itibaren yapay zekanın yaratacağı iş hacminin artacağına ve her geçen yıl bu rakamın daha da büyüyeceğine dikkat çeken TÜRSAB, sosyal medyanın etkisinin daha da artacağını öngörüyor.
     B1 Turizm Teknolojileri Müdürü Bahadır Çakar, misafirlerin yüzde 70 kalacağı otele sosyal medya deneyimi ile karar verdiğini ve sosyal medyayı daha profesyonel kullanan otellerin yarışa önde başlayacağını belirtti. Çakar, “Tüm müşteriler daha popüler bir ortamda yer bildirimi yapıp, fotoğraf paylaşmak istiyor” dedi.

Tatilcilerin yüzde 72’si tatildeyken fotoğraf yüklüyor
     Sosyal medya kullanıcılarının yüzde72’si tatilleri devam ederken bulundukları otelden fotoğraflar yüklediğinin altını çizen Bahadır Çakar, sözlerine şöyle devam etti: “Dünya Seyahat Endüstrisi ve Küresel Eğilimler Raporu isimli araştırmadan elde edilen verilere göre; tatilcilerin, yüzde 46’sı tatil yaptıkları yeri belirtiyor. Yüzde 70’i tatildeyken Facebook durum güncellemesi yapıyor. Yüzde 46’sının otel, yüzde 40’ının aktiviteler ve yine yüzde 40’ının restoranlar hakkında yorumlarını sosyal medyadan paylaştığı ve yüzde 76’sının tatil fotoğraflarını herhangi bir sosyal ağda paylaştığını gözlemliyoruz”

Hotel marketing digital Antalya’ya odaklanıyor
     Seyahat teknolojileri ve yönetim danışmanlığı şirketi B1’in çatısında bulunan Hotel Marketing Digital ile otel markalarının sosyal medya yönetimi üstlendiklerini söyleyen Bahadır Çakar, otellerin sosyal medya konusunda profesyonel çalışma yapmaları gerektiğini söyledi. Çakar, “Otellerin sosyal medya konusunda ciddi bir farkındalığa ihtiyacı var. Sektörde sosyal medya ile iletişim sürecini yönetmeye stratejik seviyede önem vermelidir. Çünkü bu bir gelecek yatırımı değil, otellerin gelirlerini arttırmaları için doğrudan bir nedendir. Şirketimiz tarafından geliştirilen çözümler, sosyal medyadaki deneyimlerden ve verilerden faydalanarak doğru müşteriyi size ulaştırıyor” diye konuştu.


+ Benzer Haberler
» “Operasyonel risk iyi yönetilmeli”
» Festival Pastası ile dünya rekoru kırılacak
» İnşaat sektörü ve bankacılar ALTO’da buluştu
» Kültürpark’a uydu kongre merkezi önerisi
» İGC Basın Akademisi törenle açıldı
» Beko’dan Küçük Ev Aletleri’nde %50 indirim fırsatı
» IKEA’nın Gelenekselleşen Yaz İndirimi başlıyor!
» İzmir Özel Saint-Joseph Fransız Lisesi 139. Dönem mezunlarını verdi
» Karşıyakalı ‘masterler’ sahaya çıktı
» Penti, Romanya’da da pazar lideri oldu


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 20.06.2019
  Ticaret 19.06.2019
  Ticaret 18.06.2019
  Ticaret 17.06.2019
  Ticaret 15.06.2019
  Ticaret 14.06.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni