• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Sınger ve Pfaff altın listede yer aldı

08 Ağustos 2018 Çarşamba 15:00
12
14
16
18

Sınger ve Pfaff altın listede yer aldı

           HABER MERKEZİ     
     ServiceValue GmbH ve DIE WELT iş birliğinde Almanya’da gerçekleştirilen bir araştırma ile 2018 ürün şampiyonları belli oldu.
     Hayatın içinde en çok yer alan ürünlerin, kalitelerine göre değerlendirildiği araştırma sonucunda dikiş makinesinin mucidi SINGER, 2 bin 246 marka içinden 27’inci, en son teknolojiyi dikiş makinelerine yansıtan marka PFAFF ise 52. sıradan listeye girerek altın sıralamanın içinde yer aldı.

     Almanya’nın ürün ve marka bazında en saygın araştırmaları arasında yer alan “Ürün Şampiyonları” sıralaması sonuçlandı. ServiceValue GmbH ve DIE WELT, müşterilerine ilham veren markaları araştırarak ürün kalitesi, marka kimliği ve fiyatlandırma açısından şampiyon olan markaları seçti. Gerçekleştirilen ankete 179 sektörden 2 bin 246 şirket dahil edilirken 800 binden fazla insan oy kullandı. Dereceye girenler ise “Ürün Fayda Tablosu” (PBS) temelinde incelendi.

     Değerlendirmeler sonucunda listede 1’den 200’e kadar olan markalar altın sıralamada kabul edildi. 200’den 400’e kadar olanlar gümüş sıralamaya, listede 400’den 600’üncü sıraya kadar yer bulanlar ise bronz sıralamaya dahil edildi. Bu sonuçlara göre dikiş makinesi dendiğinde akla ilk gelen marka olan SINGER, tüm markalar içine 27. sırada, dikiş makineleri kategorisinde ise 1. sırada yer alarak hem altın sıralamaya girdi hem de rakiplerine büyük bir fark attı. PFAFF markası ise genel sıralamada 52. basamakta, dikiş makineleri kategorisinde de 2. sırada yer alarak altın sıralamaya girdi ve SINGER’i takip etti.

     Almanya’da “Ürün Şampiyonları” listesinde yer almaktan dolayı duydukları memnuniyeti dile getiren SINGER Türkiye Genel Müdürü Sinem Kınran Parlak yaptığı açıklamada “Dikiş alanındaki en köklü markalardan biri olarak, müşterilerimize en iyi ürün ve hizmet deneyimini sunmak için sürekli çalışıyoruz. Biz çağı yakalamakla yetinmiyoruz, onun ötesine geçmenin de yollarını arıyoruz. Bu yolda elde ettiğimiz her başarı da doğru yolda ilerlediğimizin kanıtı oluyor” dedi.

 


+ Benzer Haberler
» Dayanıklılık testinden geçiyoruz
» Yaş meyve sektörü 2023 hedefleri için güçbirliğine gitti
» Kurban Bayramı tatili ekonomiye canlılık kattı
» Türkiye ile Katar arasında swap anlaşması
» Bakan Varank Arjantin’e gidiyor
» Saglık Bakanlığından “Sağlıklı Bayram” Kampanyası
» “Hamlelerini boşa çıkaracağız”
» Türk Telekom ve Vestel’den yerli iş birliği
» Gayrimenkulde kurumsal firmaları tercih edin
» Yaz kampları sona erdi


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 20.08.2018
  Ticaret 18.08.2018
  Ticaret 17.08.2018
  Ticaret 16.08.2018
  Ticaret 15.08.2018
  Ticaret 14.08.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni