• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Poyraz’a Worldfood 2021 Fuarı’nda büyük ilgi

22 Eylül 2021 Çarşamba 10:00
12
14
16
18

Poyraz’a Worldfood 2021 Fuarı’nda büyük ilgi


           HABER MERKEZİ      
     Türkiye’nin en önemli zeytinyağı markalarından olan Poyraz Zeytinyağı, 9-12 Eylül tarihleri arasında İstanbul’da organize edilen 2021 Worldfood Fuarı’nda büyük ilgi gördü.
     Tadım etkinlikleri ve seminerlerin yapıldığı Poyraz Zeytinyağı standına AB ülkeleri dışında Ortadoğu, Afrika, ABD, Kanada, Brezilya gibi dünyanın farklı coğrafyalarından gelen alıcılar ikili görüşme gerçekleştirdi.   

KATILIMCILARDAN TAM NOT
     Zeytinyağının sağlıklı beslenmede çok önemli olduğunu ve sağlığın bu kadar önemli hale geldiği pandemi döneminde bağışıklık sistemine olumlu katkısı ile daha çok tercih edilen bir ürün olduğunu ifade eden Poyraz Zeytinyağı İhracat Müdürü Gamze Karabulut, düzenlenen önemli fuarlarda hem Türk zeytinyağını hem de kendi markalarını tanıtmaya özen gösterdiklerini söyledi.
     2021 Worldfood Fuarı’nın sektörün bileşenlerini buluşturma açısından önemli bir organizasyon olduğunu söyleyen Karabulut, “Firmamızın uzun yıllardır edindiği tecrübe ve bilgi birikimleri doğrultusunda, Türkiye’deki gerçekleşen yarışmalarda altın madalya aldığımız ürünlerimizi deneyimlemek isteyenler için Worldfood 2021’de tadım etkinlikleri düzenledik. Zeytinyağımız Fuar katılımcılarından tam not aldı” dedi.

POYRAZ’A 4 KITADAN İLGİ
     Yaklaşık 30’dan fazla ülkeden gelen misafirlerine zeytinyağı hakkında “doğru bilinen yanlışlar”ı aktardıklarını da anlatan Karabulut, “Kaliteli ihracatın yolculuğunun patent ve markayla sağlanabilirliği de bir gerçek. Poyraz olarak bunu başardığımızı söyleyebilirim.  Üretici ve ihracatçı bir firma olarak önceliğimiz, müşterilerimizin memnuniyeti ve sağlıklı zeytinyağlarımızla ülkemizi tüm dünyaya tanıtabilmek. Yüzyıllardır zeytinyağı ağacı etrafında gerçek bir yaşam tarzı gelişmiştir. Günümüzde özellikle Y ve Z kuşakları bu konuda gerçekten çok bilinçli. Brownie’de ve diğer kekler de bile artık sızma zeytinyağı kullanmak mümkün. Worldfood 2021’de 250’den fazla görüşme yaptık. Bunların içinde Ortadoğu ve Afrika’dan birçok firma olmakla beraber, ABD, Kanada ve Brezilya’dan da bir çok firma temsilcisi ile yeni iş bağlantılarına imza attık” diye konuştu.


+ Benzer Haberler
» Karabağlar’da ‘Cumhuriyet Daima V’ sergisi törenle açıldı
» Mustafa Özuslu: Her zaman yanınızdayız
» “Doğanın İzinde” fotoğraf yarışması sonuçlandı
» “Yeni Alibabalar Türkiye’den çıkabilir”
» “Türkiye’nin gri listeye alınması hak edilmeyen bir sonuç”
» Fethiye Belediyesi araç kiralama hizmeti alacak
» Başkan Soyer: İzmir’e hayırlı olsun
» Buca Dijital Dershane’de okul öncesi sınıfı açıldı
» Karaburunlu depremzedeler yerinde dönüşüm istiyor
» Hackerler en çok hafta sonu ve tatil günlerinde saldırıyor


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 22.10.2021
  Ticaret 21.10.2021
  Ticaret 20.10.2021
  Ticaret 19.10.2021
  Ticaret 18.10.2021
  Ticaret 16.10.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni