• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Pınar Su ve İçecek yeni pazarları hedefliyor

16 Ekim 2021 Cumartesi 12:00
12
14
16
18

Pınar Su ve İçecek yeni pazarları hedefliyor


   ► 30’a yakın ülkeye ihracat yapan Pınar Su ve İçecek, Türkiye’nin su ihracatının yüzde 17,8’ini tek başına yapıyor.

           HABER MERKEZİ      
     Pınar Su ve İçecek, her yıl yiyecek ve içecek endüstrisini buluşturan Anuga Fuarı’nda geniş ürün yelpazesiyle yer aldı. Sektörde ilklere öncülük yapan Pınar Su ve İçecek, tanıttığı inovatif ve eşsiz lezzetleriyle katılımcılar tarafından yoğun ilgiyle karşılandı. İhracat hedeflerine dair konuşan Pınar Su ve İçecek Operasyonlar Direktörü Koral Kalpaklıoğlu, “Bugün 30’a yakın ülkeye ihracat gerçekleştiriyor, Türkiye’nin su ihracatının %17.8’ini tek başımıza yapıyoruz. Önümüzdeki yıl da ihracatta büyümeye devam ederek yeni pazarlara giriş yapacağız.” açıklamalarında bulundu.
     Türkiye’nin ilk amlalajlı suyunu tüketicileriyle buluşturan Pınar Su ve İçecek, 9-13 Ekim 2021 tarihleri arasında Almanya’nın Köln kentinde gerçekleşen Anuga Fuarı’nda, geniş ürün yelpazesiyle yerini aldı. Eşsiz lezzetlerini katılımcıların beğenisine sunan Pınar Su ve İçecek, özellikle farklı ihtiyaçlara çözüm sunan yenilikçi ürünleriyle fuarda yoğun ilgiyle karşılandı. “Fonksiyonel İçecek Kategorisi”; kavun, misket limon, kırmızı üzüm ve mandalina lezzetlerinden oluşan “Pınar Frii Kategorisi”, limonata, soğuk çay, gazoz ve su ürünleriyle ziyaretçilerden tam not aldı.

     Pınar Su ve İçecek Operasyonlar Direktörü Koral Kalpaklıoğlu; “Tüketici odaklı, sürdürülebilir ve yenilikçi yaklaşımımızla çalışmalarımıza devam ederken, günümüzün sağlıklı yaşam trendlerini yakından takip ediyor ve farklı ihtiyaçlara yönelik çözümler üretiyoruz. Ürünlerimizi, şeker tüketiminin azaltılması, vegan beslenmenin artması gibi yeni nesil yaşam alışkanlıklarına göre şekillendiriyoruz. Eşsiz lezzetlerimizle genişlettiğimiz portföyümüzü bu yıl da Anuga Fuarı’nda yabancı yatırımcılara tanıtma fırsatı bulduk. Türkiye’nin vegan sertifikasına sahip ilk meyveli gazlı içeceği “Pınar Frii”, Zindelik, Güzellik, Bağışıklık ve Rahatlık Pınarım çeşitlerinden oluşan “Fonksiyonel Ürün Ailesi’’, Soğuk Çay, Gazoz, Pınar Gazlı Su ve Pınar Su çeşitlerimiz ziyaretçilerden ve katılımcılardan tam not aldı. Geliştirdiğimiz teknolojik altyapımızla, mevcut ve yeni içecek kategorilerinde yakaladığımız tüketici memnuniyetini daha yukarı taşıma amacıyla çalışmalarımızı sürdüreceğiz.” dedi.

HEDEF; YENİ PAZARLARA GİRİŞ YAPMAK
     Türkiye’nin toplam su ihracatının yüzde 17,8’ini tek başına gerçekleştirdiklerini belirten Kalpaklıoğu; “Yüzde yüz yerli sermayeli Pınar Su ve İçecek olarak, başta Almanya ve İngiltere gibi Avrupa ülkeleri olmak üzere 30’a yakın ülkeye ihracat gerçekleştiriyor; toplam satışlarımızın %16,7’sini yurt dışı pazarlara yapıyoruz. Türkiye pazarındaki gelişmelerin yanı sıra global trendleri de yakından takip ediyoruz.
     Hedefimiz, üretmeye başladığımız katma değerli içecek ürün çeşitleriyle, başta aktif olduğumuz ülkeler olmak üzere tüm dünyada yeni pazarlara “made in Türkiye” ürünlerimizle giriş yapmak.” açıklamalarında bulundu.


Pınar Su & İçecek Hakkında:
1984 yılında Yaşar Holding çatısı altında temelleri atılan %100 Türk sermayeli Pınar Su & İçecek, Pınar Şaşal markasıyla Türk tüketicisini ilk kez ambalajlı suyla tanıştırdı. Yıllar içerisinde attığı stratejik adımlarla farklı içecek kategorilerinde portföyüne yeni ürünler ekleyen marka, bu adımlarla pazardaki konumunu daha da güçlendirdi. NSF (Amerika menşeili Ulusal Sağlık Kuruluşu) tarafından onaylanan ilk Türk su markası olarak bugün 30’a yakın ülkeye ihracat yapan Pınar Su & İçecek, sürekli geliştirilen teknolojik altyapısıyla mevcut ve yeni içecek kategorilerinde yakaladığı tüketici memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla sektöre yön veren, sürdürülebilirlik odağındaki yenilikçi çalışmalarına tüm hızıyla devam etmektedir. Sürdürülebilirlik yaklaşımı kapsamında “Enerji ve İklim Değişikliği”, “Su Kullanımı ve Atık Su Yönetimi”, “Atık Yönetimi”, “Sağlık ve Güvenlik” ve “Toplumsal Katkı” olmak üzere kendisine beş öncelikli alan belirleyen Pınar Su ve İçecek, “Sıfır Atık Belgesi”ne sahiptir.


 


+ Benzer Haberler
» Vak’a test oranı 21 Kasım’dan beri en düşük seviyede
» EİB’ten kasımda 1 milyar 437 milyon $’lık ihracat
» Enflasyon yıllık yüzde 21,31’e çıktı
» Yİ-ÜFE, kasımda yüzde 9,99 yıllık yüzde 38,94’e yükseldi
» Dikili TDİOSB’nin, jeotermal arama ruhsatı 9’a yükseldi
» EPDK, lisans bedeli ve katılma payını yürürlükten kaldırdı
» Merkez Bankası’ndan üst üste ikinci döviz müdahalesi
» Doğu ve Güneydoğu’nun sınır ticaretinde düzenleme yapıldı
» Batıçim Batı Anadolu Çimento Sanayii A.Ş.’de yeni dönem
» EGEPLASDER, sektörün dünya buluşmasında yerini aldı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 04.12.2021)
  Ticaret 03.12.2021
  Ticaret 02.12.2021
  Ticaret 01.12.2021
  Ticaret 30.11.2021
  Ticaret 29.11.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni