• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

P&G CEO’su Turnaoğlu: “Türkiye dijital çağdan zaferle çıkacak”

05 Mart 2018 Pazartesi 12:00
12
14
16
18

P&G CEO’su Turnaoğlu: “Türkiye dijital çağdan zaferle çıkacak”

           HABER MERKEZİ     
     İstanbul Bilgi Üniversitesi Finansal Uygulama ve Araştırma Merkezi (CEFIS) tarafından, öğrencilerin iş dünyasını ve hızlı teknolojik gelişimle değişen iş yapış şekillerini tanımaları amacıyla düzenlenen Vizyoner Yöneticiler Seminer Programı başladı. Kendi sektörüne damga vurmuş liderlerin ağırlandığı seminerler, P&G Türkiye ve Kafkaslar CEO’su Tankut Turnaoğlu’nun söyleşisiyle başladı.

     İstanbul Bilgi Üniversitesi Finansal Uygulama ve Araştırma Merkezi (CEFIS) tarafından düzenlenen ve kendi sektörüne damga vurmuş bir lider yöneticinin konuşmacı olarak yer alacağı seminerler, P&G Türkiye ve Kafkaslar CEO’su Tankut Turnaoğlu’nun söyleşisi ile başladı. santralistanbul Kampüsü’nde düzenlenen “Stratejik Big Data Kullanımı” başlıklı seminerde, Big Data’nın geleceği ve günümüzü nasıl şekillendirdiği konuşuldu. Katılımcılar, bilgi deryasının kullanışlı hale nasıl getirildiğini ve şirketlerde stratejik karar alma süreçlerine dair detayları bir CEO gözünden anlama şansına sahip oldu.

     İşletmeden tüketiciye, öğrenciden yöneticiye kadar herkesi ilgilendiren Big Data kavramı hakkında önemli stratejiler paylaşan Tankut Turnaoğlu, yeni, değişen ve dönüşen teknolojiyle birlikte şirketlerin analiz süreçlerini anlattı. Katılımcıların vizyonlarını genişletmeyi amaçlayan programda konuşan Turnaoğlu “Türkiye’nin, nanoteknoloji, nöroloji, yapay zeka gibi gelişmelerle beraber hızla yükselen dijital çağı içinde barındıran 4. Endüstri Devrimi’nden zaferle çıkacağına inanıyorum. Tüketicilerin neleri istediğinden çok, nelerden faydalanacağını bilerek data geliştirmek ve şeffaflığa önem vermek gerekiyor” dedi.

“Geleceğe hazırlanın”
     Performans pazarlamada kişiselleştirilmiş iletişimin önemine vurgu yapan başarılı iş adamı, datanın insan yaşamını sürekli olarak geliştirdiğinin altını çizdi. Turnaoğlu, “Coğrafi ve demografik konum analizi, alım gücü, satın alma, eğitim modeli gibi unsurlarla birlikte; veri analitiğinin kapsamı ve detayı arttıkça markaların daha hızlı büyüyebileceğini düşünüyorum. Geçmişte yapılan kitlesel iletişimin yerini birebir iletişim pazarlama stratejileri aldı. Teknolojinin hızlı gelişiminin kişiye özel pazarlamayı mümkün kılması ve doğru data analiziyle satın alma oranını ve bütçenizin verimliliğini artırabilirsiniz” şeklinde konuştu.

 


+ Benzer Haberler
» Elma üreticisinin yeni umudu; ‘Tanzim’
» Yaşlı zeytin ağaçları budama ile gençleşecek
» Fransa’da Türk modası rüzgârı esti
» Kayıt dışı istihdam teşvikle azalıyor
» Habip Aydoğdu, “76/76... ile sanatseverlerle buluştu
» Palandöken, “Kısa vadede SGK pirim oranları düşürülmeli”
» İçimdeki Hazine ile otizmli çocuklar engel tanımıyor
» Corendon Airlines’dan Germania’nın yarattığı boşluğa ilave kapasite kararı
» “Her şeye rağmen üretime, ihracata devam”
» İş dünyası üretim ve istihdam kaybından endişeli


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 20.02.2019
  Ticaret 19.02.2019
  Ticaret 18.02.2019
  Ticaret 16.02.2019
  Ticaret 15.02.2019
  Ticaret 14.02.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni