• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

PepsıCo, Global UEFA Şampiyonlar Ligi ortaklığını uzattı

08 Şubat 2018 Perşembe 10:00
12
14
16
18

PepsıCo, Global UEFA Şampiyonlar Ligi ortaklığını uzattı

           HABER MERKEZİ     
     PepsiCo, prestijli UEFA Şampiyonlar Ligi ortaklığını üç yıl daha uzattığını duyurdu. Pepsi®, 2021 UEFA Şampiyonlar Ligi Finaline kadar şampiyonayı destekleyecek.

     2015 yılında şampiyonanın ana sponsorluğunu üstlendiği tarihten itibaren PepsiCo, taraftarları coşturup, sporculara ve sevdikleri bu oyuna daha da yakınlaştırmak için UEFA’yla ortak çalışmalar gerçekleştirmiştir. Leo Messi’nin rol aldığı Lay’s “United” kampanyasından, dünya genelindeki genç futbolcuların en iyi performanslarını sergileyebilmeleri için itici güç olan Gatorade 5v5 Turnuvası’na kadar, dünya çapında 100’ün üzerinde pazarda etkili çalışmalar yapılmış, UEFA Şampiyonlar Ligi’nin ve PepsiCo’nun ikonlaşmış markalarının gücünden faydalanılmıştır.

     Yenilenen ortaklık kapsamında PepsiCo ve UEFA, Pepsi’nin sunduğu UEFA Şampiyonlar Ligi Final Açılış Seremonisi’ne desteklerini artan şekilde sürdüreceklerini duyurdu. 2016’daki başlangıçtan bu yana Pepsi, dünyanın en çok izlenen ve her yıl düzenlenen spor etkinliğine efsanevi canlı müzik performansları getirirken her finalde benzeri görülmemiş eğlenceleri taraftara sunmuştur.

     Yenilenen ortaklık hakkındaki yorumlarını paylaşan PepsiCo Global Başkanı Ramon Laguarta, şunları söyledi: “PepsiCo’nun futbol oyunuyla muhteşem ve efsanevi bir tarihi var ve işte bu sebeple UEFA Şampiyonlar Ligi ile ortaklığımızı yenilemekten büyük mutluluk duyuyoruz. Geçtiğimiz üç yıl süresince bu ortaklık, güçlü ve heyecan verici bir platform oldu ve bu kapsamda biz de dünyanın dört bir yanındaki milyonlarca taraftara futbolun en iyisini sunma noktasındaki kararlılığımızı sürdürüyoruz”

     Guy-Laurent Epstein, UEFA Etkinlik SA Pazarlama Direktörü; “2015 yılında UEFA Şampiyonlar Ligi ortaklığı ailesine katıldığı tarihten bu yana, PepsiCo ve markaları şampiyonayı global ölçekte tanıttı. Ve bizler bu güçlü ilişkiyi 2018-21 döneminde sürdürecek olmaktan memnunuz. 100’ün üzerinde pazarda, yenilikçi dijital aktivasyonlarıyla, ürünlerin üzerinde yer alan promosyonlarıyla PepsiCo, UEFA için mükemmel bir ortak. Bu bağlamda, UEFA Şampiyonlar Ligi hakkındaki ilgi ve bilinirliğin arttırılması çalışmalarımız devam edecek.

     Pepsi’nin sunduğu UEFA Şampiyonlar Ligi Finali Açılış Seremonisi, yeni bir izleyici kitlesini şampiyonaya taşıdı.  Kiev’de  bir başka heyecan verici şov gerçekleştirilmesini de heyecanla bekliyoruz” dedi.
     Pepsi, önümüzdeki günlerde başlayacak olan 2018 2. Tur maçları kapsamında gerçekleştirilecek aktivitelerle ortaklık içinde yer alıyor olacak.

 


+ Benzer Haberler
» Gelir dengesizliği büyümeye devam ediyor
» Etiketlere yerli logo zorunluluğu
» Bitkisel yağda 12 yılda 16 milyar $ tasarruf
» Selçuk’ta üzüm festivali coşkusu
» Çin’in Türkiye yatırımları yoğunlaşıyor
» TGC Kağıt Krizi Raporu’nu Cumhurbaşkanlığı’na sundu
» Perakende satış hacminde bir önceki yılın aynı ayına göre %3,1 artış
» İnsani gelişmişlikte 64’üncü sıradayız
» Nysa Antik Kenti, 20 yıllık destek ile hayat buluyor
» Mutlu: “Kalfa, usta ve çırak bulmakta sıkıntı yaşıyoruz”


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 19.09.2018
  Ticaret 18.09.2018
  Ticaret 17.09.2018
  Ticaret 15.09.2018
  Ticaret 14.09.2018
  Ticaret 13.09.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni