• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Pazar günü kutlanan Babalar Günü, alışveriş sitelerine de yansıdı

20 Haziran 2019 Perşembe 13:00
12
14
16
18

Pazar günü kutlanan Babalar Günü, alışveriş sitelerine de yansıdı

           HABER MERKEZİ     
     Bu yıl 16 Haziran Pazar günü kutlanan Babalar Günü, alışveriş sitelerinin istatistiklerine yansıdı. Babalar Günü’nde babasını mutlu etmek isteyenler e-ticaret sitelerine yöneldi. Dijital dünyanın nabzını tutan IAB Türkiye İnternet Ölçümleme Araştırması’ndan derlenen veriler, Babalar Günü’nde en çok ziyaret edilen siteleri ve ziyaretçilerin alışveriş sitelerinde ne kadar zaman geçirdiğini ortaya koydu.

GERÇEK KULLANICI SAYISINDA YÜZDE 40 ARTIŞ
     Babalar Günü öncesinde alışveriş yapmak isteyen ve e-ticaret sitelerine yönelen gerçek kullanıcıların sayısı, bir önceki haftaya göre yaklaşık yüzde 40 artış gösterdi ve 10 milyona yaklaştı. Gerçek ziyaretçi sayısındaki en büyük artış yaklaşık yüzde 50 oranıyla erkek ziyaretçilerde oldu.
     Babalar Günü’nü kapsayan 10-16 Haziran haftasında ziyaretçilerin e-ticaret sitelerinde geçirdikleri süre bir önceki haftaya göre önemli oranda arttı. 3-9 Haziran haftasında e-ticaret sitelerinde ortalama 29 dakika 51 saniye geçiren ziyaretçiler, Babalar Günü haftasında e-ticaret sitelerine ortalama 41 dakika 6 saniyelerini ayırdı. E-ticaret sitelerinde 10-16 Haziran haftasında 55 dakika 23 saniye ile en çok zaman geçiren yaş grubu 35-44 yaş grubu olurken, bunu 48 dakika 6 saniye zaman geçiren 25-34 yaş grubu takip etti. 

EN ÇOK ZİYARET EDİLEN SİTELER
     Babalar Günü’nü kapsayan 10-16 Haziran haftasında en çok ziyaret edilen ilk dört alışveriş sitesi sırasıyla, trendyol.com, gittigidiyor.com, aliexpress.com ve akakce.com oldu.

IAB Türkiye Hakkında
     47 ülkede faaliyet gösteren IAB (Interactive Advertising Bureau), tüm dünyada interaktif reklamcılığın gelişmesi, reklam yatırımlarından daha fazla pay alması için çalışıyor. Bu amaç doğrultusunda reklamverenlere, ajanslara ve medya ajanslarına interaktif iletişimin katma değerini anlatıyor. Kamu nezdinde yürüttüğü çeşitli faaliyetlerle endüstrinin doğru ve nitelikli biçimde büyümesine katkı sağlıyor. Merkezi Amerika da bulunan IAB’nin, Avrupa’daki ülke bazlı örgütlenmesi IAB Europe tarafından koordine ediliyor. IAB Türkiye, dijital endüstride reklam ve pazarlama alanlarında düzenleme yapmak üzere 23 sektör temsilcisi tarafından, 2007’de bir platform olarak kuruldu ve 2011 Temmuz ayında dernekleşme sürecini tamamladı. IAB Türkiye’nin şu an 150 üyesi bulunuyor.


+ Benzer Haberler
» Yaş meyve sebze sektörü Antalya’da buluştu
» Ar-Ge 250 açıklandı: Zirvede yine ASELSAN var
» Oda, Borsa ve STK’lardan destek
» TZOB ve FAO iş birliğini daha ileri aşamaya taşıyacak
» Yüzde 50 gümrük vergisi ABD’ye çelik ihracatını azaltır
» İMDER, 596 milyar dolarlık inşaat projelerine odaklandı
» Rüzgar enerjisinin merkezi Avrupa’da kapasite büyümesi risk altında
» Başkan Tugay ‘yatık bina’ sakinleri ile Vali’ye gidecek
» 2020’ye ‘bembeyaz’ başlangıç
» Çeşme’nin 2020 yılı bütçesi 202 milyon 700 bin lira


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 17.10.2019
  Ticaret 16.10.2019
  Ticaret 15.10.2019
  Ticaret 14.10.2019
  Ticaret 12.10.2019
  Ticaret 11.10.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni