• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Panasonıc Eco Solutıons Türkiye’nin sponsor olduğu Repman Forum gerçekleşti

17 Nisan 2018 Salı 13:00
12
14
16
18

Panasonıc Eco Solutıons Türkiye’nin sponsor olduğu Repman Forum gerçekleşti

           HABER MERKEZİ     
     RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi tarafından düzenlenen ve sponsorları arasında Panasonic Eco Solutions Türkiye’nin de bulunduğu RepMan Forum’un 7’ncisi, 30 Mart 2018 tarihinde Orjin Maslak İstanbul’da gerçekleşti. Forum’da işveren markası ile kurum itibarı arasındaki ilişki tüm boyutları ile ele alındı.

     RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi tarafından düzenlenen ve sponsorları arasında Panasonic Eco Solutions Türkiye’nin de bulunduğu forumun 7’ncisi, 30 Mart 2018 tarihinde Orjin Maslak İstanbul’da gerçekleşti. 2012’den bu yana her yıl düzenlenen forumda, itibar yönetimi kavramı tüm boyutları ile ele alındı. Forumun panelistleri arasında yer alan, Panasonic Eco Solutions Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Tatsuya Kumazawa’nın Panasonic’in 7 ilkesi ekseninde Japonya’da işveren markası algısını ele aldığı, Kurumsal Marka Yönetim Direktörü Aysel Özaltınok’un ise Panasonic Eco Solutions Türkiye’de işveren markası iletişimi temalı konuşmaları, katılımcılar tarafından büyük ilgi gördü.

     Katılımın ücretsiz olduğu ancak konukların diledikleri bir sivil toplum kuruluşuna uygun gördükleri miktarda bağış yaparak dahil olabildikleri RepMan Forum 2018’de ayrıca; RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Kurucu Başkanı Salim Kadıbeşegil, Gazeteci ve Teknoloji Yazarı M. Serdar Kuzuloğlu, Dünya Gazetesi Yazarı Volkan Akı, İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği Başkanı Ergun Gümrah gibi alanında önemli pek çok isim de konuşmacı ve moderatör olarak sahne aldı. Ayrıca, ZENNA Kurumsal Marka Yönetim Araştırmaları ve Danışmanlığı tarafından 1.200 kişinin katılımıyla gerçekleştirilen “RESPECT 2017” araştırmasından çarpıcı sonuçlar da forumda katılımcılarla paylaşıldı.

     RepMan Forum’da işveren markasında iletişime dair bir sunum gerçekleştiren Panasonic Eco Solutions Türkiye Kurumsal Marka Direktörü Aysel Özaltınok “Kuruluşumuzun ürün ve hizmetleri ile ortaya koyduğu değerlerin yanında ‘işveren markası’ olarak fark yaratan uygulamalara sahip olmasını da önemli performans göstergelerimizden birisi olarak görmekteyiz. Bu yaklaşımdan hareketle, işveren markası kavramını profesyonel bir iletişim mimarisi ekseninde ele alıyor ve bu mimarideki tüm iletişim aksiyonlarını da işveren markamızı inşa eden yapı taşları olarak görüyoruz. Takdir edersiniz ki günümüzde markalaşmanın en temel unsuru kurumsal itibarı oluşturup, korumak ve toplumsal hafıza payında değerli bir yere sahip olmaktır” şeklinde görüşlerini belirtti.

 


+ Benzer Haberler
» TÜBİTAK’tan milli ve özgün teknolojilere destek
» Tarım makineleri ihracatında hedef 800 milyon dolar
» Ekim ayında kurulan şirket sayısı arttı
» “Motorinde indirim için fazla beklenmemeli”
» Sanayi üretiminde yüzde 2,7 azalma
» Toplam ciro endeksi yüzde 32,3 arttı
» Yılda 12,4 kilogram kırmızı et tüketiyoruz
» Kaplan, “Daha iyisi için geliyoruz”
» Ekonomi, yerli ve yenilebilir enerji ile sürdürülebilir
» Özgörkey Otomotiv’den BMW, Mini, Land Rover ve Jaguar


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 17.11.2018
  Ticaret 16.11.2018
  Ticaret 15.11.2018
  Ticaret 14.11.2018
  Ticaret 13.11.2018
  Ticaret 12.11.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni