• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Ortak alan kullanımları mart ayında bir önceki aya göre yüzde 50 arttı

07 Haziran 2021 Pazartesi 12:00
12
14
16
18

Ortak alan kullanımları mart ayında bir önceki aya göre yüzde 50 arttı

           HABER MERKEZİ      
     Kontrollü normalleşmeyle yeni tedbirler hayatımızı şekillendirmeye devam ederken evlerde kalınan süre boyunca toplu yaşam alanlarının sosyal tesis kullanım oranları da artıyor. Apsiyon’un, sitelerdeki ortak tesislerin etkin kullanımı için geliştirdiği Tesis Rezervasyon Sistemi Modülü’nden alınan veriler, 2021’in ilk 5 aylık döneminde kullanım artışları yaşandığını ortaya koyuyor. En çok artışın ise bir önceki aya göre yüzde 50 artışla mart ayında olduğu görülüyor.
     Pandemiyle birlikte sosyal aktiviteli sitelere olan talep ve bu ortak tesislerin kullanım oranları tam kapanma dönemleri haricinde her geçen gün artıyor. Apsiyon’un Tesis Rezervasyon Sistemi verilerine göre, ortak alan kullanımlarında 2021’in ilk 5 ayına bakıldığında, bir önceki aya göre yüzde 50’yle en çok artışın mart ayında yaşandığı görülüyor.

Sektörde bir ilk: Tesis Panosu Özelliği
     Kullanım oranlarının artmasıyla birlikte yeni geliştirmeler de yapmaya devam Apsiyon, yapılan rezervasyonların, ilgili tesisin kapısına konumlandırılan tabletten de takip edilmesini sağlayan Tesis Panosu Özelliği’ni hayata geçirdi. Sektörde bir ilk olan özellik, ilgili tesislerin girişine yerleştirilen tabletler sayesinde; tesise girmeden, rezervasyonları ve takvimi dışardan görmeye olanak tanıyor. Ortak kullanım alanlarında yaşanabilecek çakışmaların önüne geçecek Tesis Panosu Özelliği, sitelerdeki sosyal alanların daha etkin kullanımını artıracak.

Kullanım sayılarının artması hayatın içinde önemli bir yer edindiğini gösteriyor
     Tesis Rezervasyon Sistemi’nin artan kullanım oranları ile ilgili değerlendirmelerde bulunan Apsiyon CEO’su ve Kurucu Ortağı Kudret TÜRK, “Teknoloji günümüz insanlarının sadece konforu için değil hayatın devamlılığı için de bir zorunluluğa dönüşmüş durumda. Apsiyon olarak, insanların temel ihtiyaçları arasına giren bu modülümüzün özelliklerini; günün ve kullanıcıların talep, beklenti, kullanım alışkanlıklarına göre geliştiriyoruz. Hizmet verdiğimiz 14.000’den fazla sitede, 1 milyondan fazla konutta yaşayan yaklaşık 2 milyon kişinin Tesis Rezervasyon Sistemi’nin kullanım verileriyle, toplu yaşam alanlarının ortak kullanım alanlarında ilk 5 aylık verilere baktığımızda en çok artışın mart ayında yaşandığını görüyoruz. Bu verilere baktığımızda mart ayında bir önceki aya göre yüzde 50’lik bir artış söz konusu. Geliştirdiğimiz özelliklerimize olan taleplerin böylesine kritik dönemlerde artması da uygulamamızın hayatın içinde ne denli önemli bir yer edindiğini gösteriyor. Apsiyon olarak, Tesis Rezervasyon Sistemi’nin yanı sıra hayatın içinde yer alan tüm modüllerimizin gerekli geliştirmelerini yaparak, hayatın içinde daha fazla yer almaya devam edeceğiz” diye konuştu.   

Filyasyon işlemlerini hızlandırıyor
     Toplu yaşam alanlarında; havuz, spor salonu, sauna ve toplantı odası gibi ortak tesislerin etkin kullanımını sağlayan Tesis Rezervasyon Sistemi, kapasite kontrolünü sağlıyor. Sosyal mesafe kurallarına uyulmasına sağlayan sistem, aynı anda site yöneticilerinin sitelerini salgına karşı korumalarına da destek oluyor. Tesis Rezervasyon Sistemi, web sitesinden ve mobil uygulama üzerinden tüm ortak tesislerde hızlı bir şekilde rezervasyona olanak tanıyor. Tesis Rezervasyon Sistemine ek olarak sunulan Tesis Panosu entegrasyonu ile de takvimden online takibe imkân tanıyan sistem, kayıt ve kontrol özelliğiyle, olası filyasyon süreçlerine katkı sağlıyor.
     Tesis Rezervasyon Sistemi, yöneticilerin rezervasyon süreleri tanımlamasına, site sakinlerinin ortak tesislerden yararlanacağı günleri ve saatleri belirlemesine de imkân veriyor. Rezervasyon yapan kullanıcıya otomatik olarak e-posta ve SMS atan sistem, tüm süreçleri online gerçekleştirerek uzun süren telefon trafiğini ortadan kaldırıyor ve teması azaltıyor.


+ Benzer Haberler
» Çeyiz alışverişi ham maddeye takıldı
» OSB’deki ilk atık su arıtma tesisi İzmir’de
» Salgında ‘Mavi Yolculuk’la denizde ev similasyonu
» E-skuter, artık PTT dağıtım hizmetlerinde kullanılacak
» ÇKS kaydı için son gün 30 Haziran 2021
» AmCham Türkiye Başkanlığına Tankut Turnaoğlu seçildi
» Tüpraş’ta, emniyetli çalışma için robotlar iş başında
» Foça’ya İZDENİZ ile yaz seferleri başladı
» Kültürpark planı koruma kurulu’nda
» “İş dünyası için gereken tedbirleri gereken zaman diliminde alacağız”


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 19.06.2021
  Ticaret 18.06.2021
  Ticaret 17.06.2021
  Ticaret 16.06.2021
  Ticaret 15.06.2021
  Ticaret 14.06.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni