• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Mobilyacılar markalarıyla büyüyor

08 Ocak 2018 Pazartesi 16:00
12
14
16
18

Mobilyacılar markalarıyla büyüyor

           HABER MERKEZİ     
     İzmir Mobilyacılar ve Marangozlar Odası Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Özkoparan, Mobilya sektöründen 167 ülkeye 2,7 milyar dolarlık ihracatın gerçekleştiğini söyledi.
     Dünyada yaşanan tüm zorluklara rağmen Türk Mobilya üreticisinin uluslararası piyasalara meydan okuduğunu vurgulayan İzmir Mobilyacılar ve Marangozlar Odası (İZMOD) Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Özkoparan ihracat rakamlarının bir önceki yıla oranla yüzde 8 büyüdüğünü açıkladı.

     İZMOD Başkanı Özkoparan, “167 ülkeye 2017 yılında mobilya sektörümüz yaklaşık 2,7 milyar dolarlık bir ihracatı gerçekleştirdi. Bu rakamlar şunu ifade etmiş oldu. Mobilya ihracatımız bir önceki yıla oranla yüzde 8’lik bir artık gösterdi. Bu başarı başta odamız ve tüm sektörümüzün ihracat odaklı çalışmalarının bir sonucudur. Bu artışı gerçekleştiren meslektaşlarıma teşekkür ediyorum”dedi.

2018 İhracat hedefimiz 3 milyar dolar
     Gelecek yıl en az yüzde 11’lik artışla 3 milyar dolarlık bir ihracatı hedeflediklerini belirten İzmir Mobilyacılar ve Marangozlar Odası Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Özkoparan, “2016’da 2,5 milyar dolar olan ihracatımız geçtiğimiz yıl 2,7 milyar dolara yükseldi. Devletimizin katkılarıyla bu yıl ihracatımızın 3 Milyar dolar yapılabileceğine inanıyorum”şeklinde konuştu.

Fason değil markalarımızla büyüyoruz
     Değişimi yakalayan yerli mobilyacının değişime yön verebilecek gücü yakalamak için çok çalıştığına dikkat çeken İzmir Mobilyacılar ve Marangozlar Odası Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Özkoparan, “Yakın sürece kadar dünya ihracat sıralamasında 23. sırada olan ülkemiz 11 basamak ilerledi ve 12’nciliğe kadar yükseldi. Bunu yerli mobilyacımız kendi markalarıyla gerçekleştirdi. İtalya, Almanya ve ABD’den sonra kendi markamızla büyüyen 4. ülke olduk. Hedef pazarımızda Avrupalı tüketiciler bu sene daha fazla olacak.” Sözleriyle sektöre dair önemli bir değerlendirme yaptı.

 


+ Benzer Haberler
» Haberleşmede ‘mükerrer’ yatırıma son
» AB Genel Veri Koruma Yönetmeliği başlıyor
» ASELSAN Füze Atıcı Sistemi Ukrayna’da
» Delphi, taşınma iddialarına yorumsuz kaldı
» TESK’den birliklere yapılandırma uyarısı
» Her OPET istasyonunda en az iki kadın çalışan olacak
» “Sanayi yatırımlarının ve üretimin sürdürülebirliği için fiyat istikrarı şart”
» Artemis’te dar banyolara geniş çözümler var
» Milyonlarca ziyaretçi Boyner’in Çılgın Kelebek indirimine koşacak
» Praktiker, İzmir’de ilk mağazasını açtı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 24.05.2018
  Ticaret 23.05.2018
  Ticaret 22.05.2018
  Ticaret 21.05.2018
  Ticaret 19.05.2018
  Ticaret 18.05.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni