• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Migros Sanal Market dönüşüm oranını artırdı

05 Şubat 2019 Salı 15:00
12
14
16
18

Migros Sanal Market dönüşüm oranını artırdı

           HABER MERKEZİ     
     Son 2 ayda web sitesi üzerinden RTB House’un yapay zekâ temelli çözümü ile sağlanan dönüşüm oranı, ortalamanın yüzde 140 üzerine çıktı.
     Türkiye’nin ilk sanal market uygulaması olan ve 1997 yılından bu yana, müşterilerin bir Migros mağazasında bulabilecekleri tüm ürünleri kapıda teslim hizmeti ile sunan Migros Sanal Market, Türkiye’nin uygulamalarında öncü, pazarı geliştiren, en büyük ve yaygın gıda e-ticaret sitesi olarak hizmet veriyor.

     Dünya çapında eşsiz yeniden hedefleme çözümleri sunan RTB House’un yapay zekâ temelli sistemini tercih eden Migros Sanal Market, hem dönüşüm oranlarını hem de gelirini artırdı.
     2018 yılının Aralık ve 2019 yılının Ocak aylarında Migros Sanal Market web sitesi üzerinden RTB House’un yapay zekâ temelli çözümü ile sağlanan dönüşüm oranı, ortalamanın yüzde 140 üzerine çıkarken, sadece mobil web sitesi baz alındığında yüzde 227’yi aştı. Bu süre zarfında sitenin gelir ve sipariş oranında ortalama yüzde 6’lık ek artış sağlandı.

2010 yılında mobilde başlayan yolculuk…
     Migros Sanal Market’in 2010 yılında, “Mobil Market” uygulaması ile teknolojik bir yeniliğe öncülük ederek Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdiğini hatırlatan Migros Sanal Market Dijital Pazarlama Yöneticisi Deniz Ersoy, “Her zaman sektöre öncülük edecek yenilikleri tüketicilere sunmanın gururunu yaşıyoruz. RTB House’un çözümü sayesinde kullanıcılarımıza en doğru içeriği en doğru anda gösterme şansı elde ettik. Bu da kullanıcılarımız tarafından benimsendi ve doğrudan dönüşüm oranına ve gelirlerimize pozitif yansıdı” dedi.

     Dünya çapında markalara yenilikçi reklam teknolojileri sunduklarını belirten RTB House Türkiye Ülke Müdürü Can Tunçer, “Yıllık 5 milyon dolar bütçe ile kurulan Yapay Zekâ Pazarlama Laboratuvarı’nda geliştirilen yeniden hedefleme çözümlerimiz derin öğrenme algoritmalarından güç alıyor. Yapay zekânın gelişmiş bir formu olan derin öğrenme, veriyi ayrıştırıyor ve insan beyninin çalışması sistemine benzer şekilde insanların karar vermede kullanacakları sonucu çok hızlı veriyor. Sistem, saniyeler içerisinde tüm cihazlardaki aramaları, gezinmeleri, sepet alışkanlıkları ve diğer hareketleri analiz edilen ultra kişiselleştirilmiş reklamlar sunuyor” dedi.

     RTB House, aralarında Walmart.com, Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago, Sephora gibi markaların bulunduğu 70 ülkeden 1500’den fazla müşteriye sahip. Tamamen derin öğrenmeden gücünü alan dünya çapındaki yeniden hedefleme platformu, saniyede 2 milyon talep, ayda 10 milyon reklam gösterimi ve günlük 5 milyon tıklamayı yönetiyor.

 


+ Benzer Haberler
» Türk organik ürünleri dünyaya açıldı
» TARKEM modelinin Türkiye’ye anlatılması gerekir
» Ev ve mutfak eşyalarında yeni hedef İngiltere
» 2018 yılı ihracat şampiyonları belli oldu
» Geleceği Yazan Kadınlar için son başvuru tarihi 22 Şubat oldu
» Koç Holding’in 2018 yılı konsolide cirosu 143,2 milyar TL olarak gerçekleşti
» ‘Dyo Sanat Ödülleri’den 52 yılda 23.424 eser
» İzmir iş dünyasından Albayrak’a ekonomi raporu
» Palandöken, “Emekliliği gelmiş esnafa kolaylık sağlanmalı”
» Türk seramiği 130 ülkeden 91 bin ziyaretçiyle buluştu


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 18.02.2019
  Ticaret 16.02.2019
  Ticaret 15.02.2019
  Ticaret 14.02.2019
  Ticaret 13.02.2019
  Ticaret 12.02.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni