• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

LG, Instaview Door-In-Door™ buzdolabı

31 Temmuz 2018 Salı 13:00
12
14
16
18

LG, Instaview Door-In-Door™ buzdolabı

           HABER MERKEZİ     
     LG Instaview Door-In-Door™ buzdolabının ‘tıklama’ özelliği ile kullanıcılar, buzdolabının üzerine iki defa tıklayarak buzdolabı içerisindekileri görebiliyor.  LG, enerji ve soğuk hava kaybının önemli ölçüde önüne geçen Instaview Door-In-Door™ buzdolabının tıklama özelliğine dikkat çekmek için çektiği videoyla, tıklamanın aslında günlük hayatı nasıl kolaylaştırdığını da çeşitli örneklerle gözler önüne seriyor.

     LG Electronics (LG), InstaView Door-in-Door™ buzdolabının ‘tıklama’ özelliğine vurgu yapan bir video yayınladı. Bir ailenin, günlük hayattan bir dizi hikayesini anlatan videoda ‘tıklama’ ile günlük yaşamdaki olası problemlerin nasıl önlenebileceği eğlenceli bir dille anlatılıyor. Evde, ofiste ve dışarıda çekilen bölümler, bir kapıyı açmadan önce tıklatmanın birçok şeyi değiştirebileceği, kişinin sosyal hayatını, itibarını ve mahremiyetini koruyabileceği, günlük hayattan kesitlerle anlatılırken, LG InstaView Door-in-Door™ buzdolabının tıklama özelliğine de dikkat çekiliyor. Kullanıcıların buzdolabı kapısına iki kez tıklayarak içerisindekilerini görmelerini sağlayan LG, Instaview Door-In-Door™ buzdolabı ile ‘iki tıkla’ enerji kaybının önüne geçiyor.

     Yapılan araştırmalar, tüketicilerin buzdolabı kapısını günde ortalama 66 kez açıp kapattığını, bunun 32’sini sadece bakmak ya da bir şeyleri kontrol etmek için yaptığını, açılan buzdolabı kapısının da çoğu kez açık unuttuğunu gösteriyor. Önemli ölçüde soğuk hava ve enerji kaybına neden olan bu hareket, LG’nin yenilikçi “tıklama” özelliği ile hayata geçirdiği InstaView Door-in-Door™ buzdolabı ile son buluyor. LG InstaView Door-in-Door™  buzdolabı, camının üzerine iki kez tıkladıklarında buzdolabının kapısını açmaya gerek kalmadan içerisinde yer alanlara bakmalarını sağlıyor. Bunun yanı sıra, geniş Door-in-Door™ bölmesi tüketicilerin hızlıca erişmek istedikleri aperatif ve içecekleri kolayca saklamalarına olanak tanırken, aynı zamanda soğuk hava kaybını yüzde 41’e kadar azaltıp,

 


+ Benzer Haberler
» “Çocuklarımız okullarda emin ellerde”
» Yıldız Holding, GODIVA’nın dört ülkedeki haklarını MBK Partners’a satmak için anlaştı
» Fortinet, 5G’ye giden yolun güvenliğini sağlıyor
» Profil Sanayi 2019’da yüzde 25 büyüyecek
» Serter: İzmir’deki binaların yüzde 60’ kaçak ve ruhsatsız
» İzmir’de “yağmur suyuna” dev yatırım
» İnovasyon dünyayı değiştiriyor, Ar-Ge’ye yatırım yapan kazanıyor
» “A Ticket For Your Future” Pprogramının 2’nci atabı için başvuru süreci başladı
» Büyükşehir, Konak’ta yeni hizmet binası kuruyor
» Kaspersky, 2018’de yüzde 4 büyüdü


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 21.02.2019
  Ticaret 20.02.2019
  Ticaret 19.02.2019
  Ticaret 18.02.2019
  Ticaret 16.02.2019
  Ticaret 15.02.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni