• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Koton’a “Giyim” kategorisinde “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten” marka ödülü

14 Mart 2018 Çarşamba 13:00
12
14
16
18

Koton’a “Giyim” kategorisinde “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten” marka ödülü

   ► Koton, A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards’ta giyim kategorisinde “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka” ödülüne layık görüldü.

           HABER MERKEZİ     
     Koton, Türkiye’nin müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek araştırması A.C.E Awards’ta “Giyim” kategorisinde bu yıl da sektör lideri oldu. Koton A.C.E ödülünü ikinci kez üst üste aldı.
     Her yıl olduğu gibi bu yıl da Sikayetvar.com’da yer alan gerçek şikayetleri baz alan A.C.E Awards, 19 sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası markalara verildi.
     27 ülkede, 204’ü yurtdışında, 304’ü Türkiye’de olmak üzere 508 mağazası ve online alışveriş platformu koton.com ile yaşattıkları müşteri deneyimine bütüncül bir bakış açısı ile yaklaştıklarını ve uçtan uca pozitif müşteri deneyimi yaşatmak ve geliştirmek için çalıştıklarını belirten Koton Müşteri Hizmetleri ve E-Ticaret Operasyonları Müdürü Gökhan Çakmak, şunları söyledi:

GÖKHAN ÇAKMAK : “ŞİKAYET OLUŞMADAN ÖNLEM ALIYORUZ”
     “Özellikle önleyici aksiyonlarımızı etkin olarak işletip olası problem veya şikayet henüz oluşmadan aldığımız önlemlerle servis kalitemizi yükseltiyoruz. Müşterilerimizin bildirimlerini özellikle kendilerinin aktarmayı seçtiği tüm kanallardan alıp işliyor ve çözümlerimizi hızla paylaşıyoruz. Seçilen her kanaldan ulaşılabilir olmak ve çok hızlı temas sağlamak müşteri deneyimimizin gelişiminde ciddi bir kilometre taşı oldu”.

     Müşterilerin duygularına dokunmaya ve empatiye odaklandıklarını belirten Gökhan Çakmak, yaklaşımlarının ve sundukları çözümlerin oldukça esnek ve yaratıcı olduğunu söyledi. Koton’un müşteri memnuniyetini mükemmelleştirmek üzere geliştirdiği yeni projeler hakkında da bilgi veren Çakmak, “Temel yaklaşımımız olarak çok kanallılığı sürdürmek ve geliştirmek, online ve offline ürün ve servislerimizi birleştirmek, müşteri yolculuğu ve deneyimini uçtan uca ölçmeye devam edip, duygulara dokunan, esnek ve yaratıcı çözümler ile müşterilerimizin hayatına tarz ve güzellik katmaya devam edeceğimiz projelerimizi hayata geçireceğiz” dedi.

Koton Hakkında:
     Türkiye’nin moda ve perakende öncüsü Koton, 1989 yılında İstanbul’da kurulan ilk mağazasıyla moda hayatına başlamış ve 1996 yılında da ilk yurtdışı satış noktasını Almanya Münih’te açmıştır. 204’ü yurtdışında, 304’si yurtiçinde olmak üzere 508 mağazada, dünya genelinde ise 27 farklı ülkede, 800’den fazla satış noktasında bulunmaktadır. 2023 yılında 5 kıtada, en zengin ve en beğenilen koleksiyonlara sahip hızlı moda markası olmayı hedeflemektedir. Yaratıcı ve yenilikçi, müşteri ve teknoloji odaklı Koton, sezon trendlerini özgün tasarımlarla buluşturarak cazip fiyatlarla uygun lokasyonlarda satışa sunma politikasını yürütmektedir.  220’yi aşkın genç ve tecrübeli çalışandan oluşan tasarım ekibi, 10.000 çalışanı ile Koton, her yıl 50’den fazla koleksiyonda yaklaşık 30.000 farklı model üretmektedir. Koton her gün yaklaşık 80 yeni seçeneği müşterileri ile buluşturmaktadır. Eylül 2015’te yayına alınan koton.com ise, Aralık 2015’te herhangi bir reklam yatırımı olmaksızın 1.300.000 kullanıcıya ulaşmış ve siteye 2.400.000 ziyaret gerçekleşmiştir. Koton, mağazalarındaki zengin içeriği tümüyle online platforma taşımaktadır.

 


+ Benzer Haberler
» Geleceğin en çok kazandıracak meslekleri hangileri olacak?
» Volt Elektrik Motorları, Turquality markası oldu
» “Bir ülkeye IMF girdi ise o ülkede sosyal barış tehdit altındadır”
» Palandöken, “Gıda israfıyla mücadelenin tam zamanı”
» İZBAN ailesi, Ayfer için seferber
» “Zeytinyağında KDV yüzde 1’e düşürülmeli”
» Türk organik sektörü üç koldan tanıtım atağına kalktı
» “İlave istihdam teşvikleri kapsamında Şubat, Mart, Nisan aylarında işe alınacak sigorta kapsamını genişletiyoruz”
» Soyer: İzmir Hub merkezi olacak
» ESİAD’dan “Gelecek İzmir” projeleri


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 23.02.2019
  Ticaret 22.02.2019
  Ticaret 21.02.2019
  Ticaret 20.02.2019
  Ticaret 19.02.2019
  Ticaret 18.02.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni