• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

İzmirli Mariposa yurtdışında büyüyor

07 Ekim 2020 Çarşamba 12:00
12
14
16
18

İzmirli Mariposa yurtdışında büyüyor

           HABER MERKEZİ      
     Bebekler için giyimden mobilyaya ve aksesuvarlara kadar pek çok ürünü tek çatı altında sunan Mariposa, İzmirli kadınların organik hammaddelerden ürettiği ürünleri dünyaya pazarlıyor.
     Markanın kurucusu ve tasarımcısı Ece Sarıoğlu, Mariposa’nın İspanyolca “kelebek” anlamına geldiğini ve tüm ürünlerin bebeklerin narin ve hassas yapısına uygun özellikte üretildiğini söyledi.
     Kendisinin de üç çocuk annesi olduğunu belirten Sarıoğlu, perakende sektöründeki deneyiminden sonra hamilelik sürecinde aradığı sağlıklı ve aynı zamanda zevkine hitap eden ürünleri bulamayınca kendi markasını oluşturmaya karar verdiğini dile getirdi.
     Ece Sarıoğlu, “Newborn Boutique Mariposa için tüm bebekler kelebek kadar hassas ve narin. Onlar her şeyin en iyisini, en güzelini hak ediyor. Markanın ürün gamında bebekler için yeni doğan setinden triko kıyafetlere; oyuncaktan mobilya takımına kadar her şey bulunuyor. Ürün gruplarının hepsi sertifikalı organik hammaddelerden üretiliyor” dedi.

HEM YURTİÇİ HEM DE YURTDIŞINA SATIŞ
     Pandemi dönemini tedarik zincirinde yaşanan sıkıntılar ve sağlıklı ürünlere artan talep sebebiyle markasını yurtdışında büyütmek için fırsat olarak gördüğünü ifade eden  Ece Sarıoğlu, ürünlerin Avrupa ve Amerika’da satışı için distribütörlük görüşmeleri yapmaya başladığını belirtti. 2011 yılında ilk mağazasını Bostanlı- Karşıyaka’da açtığını belirten Ece Sarıoğlu, şunları söyledi: “Şu anda İstanbul, Gaziantep, İzmir ve Ankara’da dört mağaza, yurt içi ve yurt dışında 25 bebek mağazasında cornerlarımız bulunuyor. Ürünlerin satışı aynı zamanda www.mariposabebe.com websitesinden de gerçekleşiyor”

GÜCÜMÜZÜ KADINLARDAN ALIYORUZ
     Markanın tüm çalışanlarının kadınlardan oluştuğunu kaydeden Mariposa kurucusu Ece Sarıoğlu, markanın en büyük gücünü trikolarını ellerinde tek tek ören, tekstillerini göz nuruyla nakışlayan ikiyüz İzmir’li kadından aldığını vurguladı.
     Başta Karşıyaka Kadın Kooperatifi olmak üzere üç kadın kooperatifi ile aktif işbirliği halinde olduklarını da söyleyen Sarıoğlu, “ Bu güç sayesinde hacmimiz ne kadar büyürse büyüsün, butik olmanın, kişiye özel üretim yaparak anneleri mutlu etmenin tadını çıkarıyoruz. Markamız bu kış sezonunda da toprak tonlarından ilham aldığı Terracota koleksiyonunu sunmaya hazırlanıyor. Sonbahar renklerinin toprak tonlarıyla keyifli harmonisiyle oluşan tasarımlar Ekim ayı itibariyle satış noktalarında ve websitesinde yerini alacak” ifadelerini kullandı.


+ Benzer Haberler
» Toplam vefat 10 bini geçti
» Pandemi dönemi ve küresel iklim değişikliğinin tarım sektörüne etkileri
» İEKKK’da gündem “yüzülebilir Körfez” ve Alsancak
» BİK Genel Müdürü Rıdvan Duran, İzmir’de gazete temsilcileriyle buluştu
» Enflasyon tahmine 3,2 puanlık revizyon
» Yabancıların en fazla konut aldığı illerden Antalya değer artış lideri
» Tariş Zeytinyağı Birliği fiyat açıkladı
» İZSİAD’dan bağış kampanyasına tablet desteği
» Başkan Oran’dan vatandaşlara Ay Yıldızlı Türk Bayrağı
» Başkan Soyer CHP’li meclis üyeleriyle buluştu; “Birlikte güçlüyüz”


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 28.10.2020
  Ticaret 27.10.2020
  Ticaret 26.10.2020
  Ticaret 24.10.2020
  Ticaret 23.10.2020
  Ticaret 22.10.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni