• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

İzmir bayramda mobil internet kullanan ikinci il

17 Ağustos 2019 Cumartesi 09:00
12
14
16
18

İzmir bayramda mobil internet kullanan ikinci il

           HABER MERKEZİ     
     BiP, Kurban Bayramı’nda herkesin coşkusuna ortak oldu. BiP’le gönderilen mesaj sayısı 1 milyar 19 milyon olurken, yine BiP üzerinden toplam 316 bin saat sesli ve görüntülü görüşme yapıldı. Turkcell’liler 1.8 milyar dakika görüşme yaptı. İzmir neredeyse 1.5 milyon GB ile mobil interneti en çok kullanan ikinci il oldu
Türkiye, Kurban Bayramı’nda da iletişim ve yaşam platformu BiP ile bayramlaşmayı tercih etti. Arife gününü de kapsayan 5 günlük süre boyunca BiP’ten yapılan toplam arama sayısı 3 milyon 827 bin olurken, toplam sesli ve görüntülü görüşme süresi geçen yıla oranla yüzde 32’lik artışla 316 bin 300 saate ulaştı. Bayramda mesajlaşmak için BiP’i seçen Türkiye, tam 1 milyar 18 milyon 979 bin mesaj göndererek sevdiklerine ulaştı.

     10-14 Ağustos aralığındaki verilere göre Turkcell’liler 1 milyar 771 milyon 681 bin 88 dakika konuşurken, bunun en büyük bölümünü 418 milyon 590 bin 666 dakika ile bayramın birinci günü gerçekleştirdi. Konuşma trafiğinin en yoğun olduğu İstanbul’u Ankara izlerken, üçüncü sırayı 71 milyon 30 bin 966 dakika ile İzmir aldı. İzmir’i Bursa, Antalya, Diyarbakır, Kocaeli, Mersin, Adana ve Gaziantep takip etti.
     Turkcell’liler ayrıca kullandıkları datayı geçen yıla oranla neredeyse yüzde 50 artırarak 33 milyon 166 bin 336 GB’a yükseltti. En çok data tüketilen iller sıralamasında da yine İstanbul ilk sırayı alırken İzmir 1 milyon 436 bin 51 GB ile onu takip etti. İlk 10’daki diğer iller de Ankara, Antalya, Muğla, Bursa, Mersin, Kocaeli, Hatay ve Konya oldu.

     Turkcell’liler bu dönemde yurtdışında en çok Almanya ile konuştu. Almanya’nın ardından Suudi Arabistan, Yunanistan, Rusya ve Avusturya aranırken, en fazla çağrı da Suudi Arabistan, Yunanistan, İtalya, Fransa ve Almanya’daki Turkcell’lilerden geldi.
     Türkiye’nin en çok izlenen dijital TV platformu TV+, Kurban Bayramı tatili boyunca kullanıcılara keyifli günler yaşattı. 1 milyar 780 bin 718 defa film izlenirken, toplam TV kullanım süresi de 805 milyon 116 bin 61 oldu. Kişisel bulut depolama servisi lifebox’a yüklenen 43 milyon fotoğraf ve 2.4 milyon video ile de bu Kurban Bayramı unutulmayacak hatıralar arasına girdi.


+ Benzer Haberler
» MB-PPK: Enflasyon Eylül’de önemli ölçüde düşecek
» TMO, kuru üzüm alımı konusunda açıklama yaptı
» Kısa vadeli dış borç stoku 126 milyar dolar
» Konfeksiyoncular ürünlerini Fransa’da tanıttı
» Türkiye’nin en güçlü kadın CEO’ları
» Burak Başarır içecek sektöründe ‘En İyi CEO’ seçildi
» SunExpress çalışanlarından İzmir için kampanya
» “Rüzgar enerjisi sektörü için önemli adım”
» Faiz düştü, yatırımcı gayrimenkule döndü
» İzmir’de kur riski tartışılacak


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 20.09.2019
  Ticaret 19.09.2019
  Ticaret 18.09.2019
  Ticaret 17.09.2019
  Ticaret 16.09.2019
  Ticaret 14.09.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni