• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

İnci Akü’ye Social Media Awards Turkey’den altın ödül

30 Ekim 2020 Cuma 14:00
12
14
16
18

İnci Akü’ye Social Media Awards Turkey’den altın ödül

           HABER MERKEZİ     
     Türkiye’nin en değerli akü markası* İnci Akü, Social Media Awards Turkey’de ‘Otomotiv Yan Sanayi’ kategorisinde Altın Ödül kazandı. İnci GS Yuasa Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Gökçe Yılancıoğlu Tellici, “Sektörümüzde sosyal medyayı en iyi kullanan marka olarak altın ödüle layık görülmekten dolayı çok mutluyuz” dedi.

     Dünyanın enerji uzmanı İnci Akü, Türkiye’nin en kapsamlı ve veriye dayalı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey’den ödülle döndü. Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle bu yıl dördüncüsü düzenlenen Social Media Awards Turkey 2020’ye, 1 Mart 2019-31 Mart 2020 tarihleri arasında dijitalde yayınlanan çalışmalar katıldı. Marka ve ajansların sosyal medya performanslarının objektif veriler ve saygın jüri üyeleri ile değerlendirildiği yarışmada, İnci Akü ‘Otomotiv Yan Sanayi’ kategorisinde sosyal medyayı en iyi kullanan marka oldu. Ödül töreni, pandemi nedeniyle 21 Ekim günü canlı olarak online düzenlendi.

     İnci GS Yuasa Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Gökçe Yılancıoğlu Tellici, Altın Ödül’ü almaktan dolayı büyük mutluluk duyduklarını belirtti. Sosyal medyanın müşterileriyle birebir iletişim kurdukları çok önemli bir mecra olduğunu söyleyen Tellici, “İnci Holding ve Japon GS Yuasa’dan aldığımız güçle akü sektöründe öncü işlere imza atıyoruz.

     Yenilikçi bakış açımız ve teknolojik ürünlerimizle ülkemize ve ekonomimize değer katıyoruz. Sosyal medyayı etkin kullanarak, doğru zamanda ve doğru içeriklerle müşterilerimizle yakın temasta kalıyoruz. Tüm bu çalışmalarımızın bir sonucu olarak sektörümüzde altın ödülü elde etmek çok önemli. Çalışanlarımıza, iş ortaklarımıza ve bizi takip eden müşterilerimize teşekkür ediyoruz. Önümüzdeki dönemde de daha iyisi için çalışmaya devam edecek, yenilikçi ve farklı projeleri hayata geçireceğiz” dedi.

*Brand Finance 2020 sonuçlarına göre


+ Benzer Haberler
» Arıcılık, kaz ve hindi yetiştiriciliği ile ipekböcekçiliği projelerine hibe desteği
» İnşaat malzemeleri sanayi üretimi Eylül ayında yüzde 19,7 arttı
» 11 ayda 102 binden fazla siber saldırı engellendi
» Pandemi, lojistik sektörünü hızla dijitalleştiriyor
» Otoyol uzunluğumuz 28 bin km oldu
» E-ticarette büyüme pandemiyle ivme kazandı
» DASK 1 ay içinde 15 bin 600 hasar dosyasının incelemesini tamamladı
» Ekonomide de paradigmada da yeni bir şeyler söyleme zamanı
» FAO ‘Küresel Fiyat Endeksi’nde sert yükseliş
» Çin, elektrikli araç satışında Avrupa kıtasını geride bıraktı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 04.12.2020
  Ticaret 03.12.2020
  Ticaret 02.12.2020
  Ticaret 01.12.2020
  Ticaret 30.11.2020
  Ticaret 28.11.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni