• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

İnci Akü, Türkiye’nin en çok değer kazanan ilk 5 markasından biri

08 Haziran 2018 Cuma 16:00
12
14
16
18

İnci Akü, Türkiye’nin en çok değer kazanan ilk 5 markasından biri

           HABER MERKEZİ     
     Brand Finance tarafından hazırlanan ‘Türkiye’nin En Değerli Markaları’ araştırmasının 11’incisi açıklandı. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşunun araştırmasına göre İnci Akü, yüzde 53’lük bir değer artışıyla bu yıl Türkiye’de en çok değer kazanan 5 markadan biri olarak listede 77’nci sıraya yükseldi.
     Uluslararası bağımsız marka değerlendirme şirketi Brand Finance, markaların gücünü ve değerini ortaya koyan ‘Türkiye’nin En Değerli Markaları’ listesini açıkladı. İnci Holding ve Japon akü devi GS Yuasa’nın ortaklığıyla güçlü adımlarla yoluna devam eden İnci GS Yuasa, İnci Akü markasıyla bu yıl da sektörünün öncü markalarından biri olarak listede yerini aldı. Yüzde 53’lük artışla geçen yıla göre en çok değer kazanan ilk 5 markadan biri olmaya hak kazanan İnci Akü, listede 77’nci sıraya yükseldi.

Bu listede yer almak işimizi doğru yaptığımızın göstergesidir
     ‘Türkiye’nin En Değerli Markaları’ arasında bir kez daha yer almanın gurur verici olduğunu belirten İnci GS Yuasa Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Gökçe Yılancıoğlu Tellici, “Birçok alanda bizi gururlandıran başarılara imza atıyoruz ancak ‘Türkiye’nin En Değerli Markaları” arasında yer almayı işimizi doğru yaptığımızın en büyük göstergesi olarak görüyoruz. Bu yılın sonuçlarını öğrendiğimizde bizi gururlandıran bir diğer konu ise geçtiğimiz yıla oranla yüzde 53’lük değer artışımızla Türkiye’de en çok değer kazanan ilk 5 marka içinde yer almamız oldu.

     Marka iletişimi üzerine çalışmalarımız, tüketici odaklı yaklaşımımız ve geliştirdiğimiz yeni teknolojilerimizle otomotiv aküsü sektörünün lideri olma hedefimize emin adımlarla ilerliyoruz. Bugün itibariyle 4 kıtada 80’in üzerinde ülkeye en gelişmiş akü çözümlerini sunarken, Türkiye’de İnci Akü markamızla sektörümüzün teknoloji ve hizmet lideriyiz. Yenilikçi bakış açımızla hem günümüz ihtiyaçlarını en üst seviyede karşılamaya, hem de geleceğin teknolojisini takip ederek kendimizi sürekli geliştirmeye devam edeceğiz” dedi.
     Brand Finance tarafından yapılan araştırma sonuçlarına göre 2018 yılında ‘Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100’ listesindeki markaların toplam değeri 27,5 milyar doları buldu.

 


+ Benzer Haberler
» 19. Yüzyıl’da İzmir’deki sosyal yaşam APİKAM Kent Söyleşileri’nde masaya yatırılacak
» Başkan Batur Koltuğu minik Eliz’e emanet etti
» Karabağlar’da coşkulu 23 Nisan şenliği
» Sındır, “23 Nisan 1920’de olduğu gibi bugünde beraberliğimizi bozamayacaklar”
» Canovate Group, rotasını savunma sanayi projelerine çevirdi
» CardFinans TarımKart sahibi çiftçilere Opet&Sunpet istasyonlarında ödeme kolaylığı
» Bayraklı’da deve güreşleri kaldırıldı!
» Başkan Selvitopu’ndan Genel Başkan Kılıçdaroğlu’na geçmiş olsun ziyareti
» Kiraz ihracatında hedef 200 milyon dolar
» “Çocuklarımız istikbalimizin teminatıdır”


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 23.04.2019
  Ticaret 22.04.2019
  Ticaret 20.04.2019
  Ticaret 19.04.2019
  Ticaret 18.04.2019
  Ticaret 17.04.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni