• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

HSBC Türkiye’den ‘Anlık Bankacılık’ iletişim kampanyası

11 Ekim 2018 Perşembe 11:00
12
14
16
18

HSBC Türkiye’den ‘Anlık Bankacılık’ iletişim kampanyası

           HABER MERKEZİ     
     HSBC Türkiye’nin teknolojik dönüşüm programı kapsamında yenilenen Mobil Bankacılık uygulamasını tanıttığı yeni iletişim kampanyası yayına girdi. Bu yeni kampanya mobil bankacılık hedef kitlesini, farklı dijital mecralarda yakalayacak şekilde tasarlandı. 
     Kampanyanın ana mesajı, HSBC Türkiye müşterilerinin bankacılık ihtiyaçlarını zamandan ve mekandan bağımsız olarak mobil uygulama üzerinden hızlı çözümle karşılamalarının öyküleştirildiği ve ‘anlık bankacılık’ deneyiminin esprili bir dille anlatıldığı üç video ile veriliyor.

     HSBC Türkiye Bireysel Bankacılık ve Birikim Yönetimi Pazarlama Grup Başkanı Ayşegül Şenalp kampanya ile ilgili olarak şunları söyledi:
     “Teknolojik dönüşüm yatırımlarımız kapsamında yenilenen HSBC Mobil Bankacılık uygulamamızla müşterilerimize dünyanın her yerinde hizmet kalitesi ve hız anlamında üstün bir bankacılık deneyimi sunuyoruz. Yeni mobil uygulamamızda daha fazla bankacılık işleminin çok daha hızlı ve anlık yapılabilmesi mümkün hale geldi.
     Bu amaçla başlattığımız yeni iletişim kampanyasında, mobil uygulamamızın yeni yüzü ve özelliklerini tanıtıyoruz. Kampanyanın yaratıcı fikri ise günlük hayatta, Mobil Bankacılık sayesinde bankacılık işlemlerinin o anın tadını kaçırmadan, anlık olarak yapılabilmesi olarak özetlenebilir.”

 


+ Benzer Haberler
» TROY, 2018’de 8 kat büyüdü
» Son 1 yılda 105milyon metrekare mağaza kapandı
» Tahtalı’da 21 yılın rekoru kırıldı; Bir günde 2,5 aylık su geldi
» Karşıyakalı çocuklardan coşkulu final
» İstanbul Sabiha Gökçen’in yolcu sayısı 34 milyonu geçti
» VakıfBank’tan 3 büyük müjde: “Yanındaki Güç Paketi”
» Tekstilcilerin hedefi dünyada ilk beş
» “Poşet düzenlemesi kullanılarak yapılan algı oyunlarını görüyoruz”
» Palandöken, “E-ticaret yapan ve kadınlarına müjde”
» Birleşme ve satın alma işlemleri azalırken, hacimdeki artış dikkat çekti


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 17.01.2019
  Ticaret 16.01.2019
  Ticaret 15.01.2019
  Ticaret 14.01.2019
  Ticaret 12.01.2019
  Ticaret 11.01.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni