• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

HDI Sigorta’dan yapay zeka platformu ‘HADİ’

06 Eylül 2018 Perşembe 17:00
12
14
16
18

HDI Sigorta’dan yapay zeka platformu ‘HADİ’

           HABER MERKEZİ     
     HDI Sigorta müşterilerin değişen ihtiyaçlarına yönelik hızlı çözümler üretmek amacıyla sigorta sektörü ve teknoloji alanında gerçekleşen trendleri takip etmeyi sürdürüyor. Bu doğrultuda, geliştirilen yapay zekaya sahip yeni platform ile müşterilerin ihtiyaçları göz önünde bulundurularak, hızlı ve 7/24 hizmet sunulacak.

     HADİ ile müşteriler sohbet edercesine işlemlerini tamamlayabilecek. Sigorta ürünleri teklifi alabilme, hasar durum kontrol edebilme, çağrı merkezi ile iletişime geçebilme, en yakın HDI acentesini bulabilme, kaza durumunda yapılması gerekenler ve Hızlı Destek İstasyonları ile ilgili bilgi alma gibi birçok opsiyona sahip olacak platformda kullanıcılar işlemlerini kolaylıkla gerçekleştirebilecek. Ayrıca platform, işitme engelli müşterilerin iletişim engellerini ortadan kaldırmak için alternatif kullanım imkânı da sunacak. Müşteriler, oluşturulan platforma web, sohbet ve Facebook Messenger uygulamalarından erişebilecek.

     Sigorta sektörünün geçmiş 10 yılda gerçekleştirdiği değişim ve dönüşüm göz önüne alındığında, gelecek 5 yılın çok hızlı geçeceğini belirten HDI Sigorta Genel Müdürü Ceyhan Hancıoğlu, “Özellikle satış öncesi ve sonrasında teknolojinin kullanımını ele aldığınızda inanılmaz bir değişim var. Sigorta sektörünün bu alanda çok hızlı hareket edeceğini düşünüyorum. Bunu yapabilmek için ihtiyacımız olan teknolojiye sahip olduğumuza, sadece süreçlerin yeniden tasarlanması gerekliliğine inanıyorum” diye konuştu.

     HDI Sigorta’nın teknolojik ve dijital yatırımlarından da bahseden Hancıoğlu şunları söyledi: “Başta acentelerimiz olmak üzere tüm satış kanallarımızın müşterilerimize daha hızlı ve verimli hizmet verecekleri altyapıları sunma adına yatırımlar ve projeler üzerinde çalışıyoruz. Aynı zamanda müşterilerimizin de platforma bağımsız erişerek işlemlerini tamamlayabilecekleri sistemler üzerinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz.”

 


+ Benzer Haberler
» “İzmir’de hak arama özgürlüğü var”
» Yüksek faiz yatırımları frenliyor
» Palandöken, “Yeniyıl indirimi diye zamlı fiyattan satış yapılıyor”
» Corendon Airlines, İzmirli turizmcilerle buluştu
» TBMM’den GYODER’e takdir plaketi
» Borusan Otomotiv, BMW Genius’ları BMW tutkunlarıyla buluşturuyor
» 380 milyon dolarlık anlaşma
» Otopark yönetmeliği 30 Haziran 2019’a ertelendi
» İzmir turizminde 10 milyar dolarlık potansiyel var
» TESK’den genel sekreterlere yönelik eğitim semineri yapıldı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 10.12.2018
  Ticaret 08.12.2018
  Ticaret 07.12.2018
  Ticaret 06.12.2018
  Ticaret 05.12.2018
  Ticaret 04.12.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni