• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

GittiGidiyor ve CarrefourSA’dan işbirliği

22 Mayıs 2019 Çarşamba 13:00
12
14
16
18

GittiGidiyor ve CarrefourSA’dan işbirliği

   ► Türkiye’nin öncü e-ticaret sitesi GittiGidiyor, süpermarket kategorisine Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA’yı dâhil etti.

            HABER MERKEZİ     
     Türkiye’nin öncü e-ticaret sitesi GittiGidiyor, süpermarket kategorisine Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA’yı dâhil etti. Gerçekleştirilen işbirliği kapsamında ilk kez bir online pazaryerinde mağaza açan CarrefourSA, temizlikten kozmetik ve kişisel bakıma, anne-bebekten teknolojiye kadar toplam 26 kategoride yüzlerce ürün çeşidini GittiGidiyor üzerinden tüketicilerle buluşturuyor.

     Türkiye’nin öncü e-ticaret sitesi GittiGidiyor, 53 şehirde 612 marketi bulunan Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA’yı kullanıcılarıyla buluşturdu. Gerçekleştirilen işbirliğiyle CarrefourSA, ilk kez bir online pazaryerinde mağaza açtı ve e-ticarette kendi sitesi dışında ilk kez farklı bir kanal kullanmaya başladı. CarrefourSA’nın GittiGidiyor’daki mağazasında temizlik ürünlerinden kozmetik ve kişisel bakıma, ev aletlerinden anne-bebek kategorisine kadar uzanan geniş bir yelpazede yüzlerce ürün seçeneği tüketicilere sunuldu.

E-ticarette süpermarket alışverişi 3 yılda 7,5 kat büyüdü
     Son yıllarda platformlarında ciddi bir büyüme trendi yakalayan süpermarket kategorisine CarrefourSA’yı dâhil etmekten büyük memnuniyet duyduklarını ifade eden GittiGidiyor Genel Müdürü Öget Kantarcı, sözlerine şöyle devam etti: “Türkiye’nin öncü e-ticaret sitesi olarak hem ekosistemimizi geliştirmeye hem de perakendenin güçlü markalarını e-ticaret kanalıyla daha geniş kitlelere ulaştırmaya odaklanıyoruz. GittiGidiyor’da hızla yükselen kategorilere baktığımızda süpermarketin ilk sıralarda yer aldığını görüyoruz. Öyle ki, süpermarket kategorisi son 3 yılda 7 buçuk kat büyüdü. Tüketicinin süpermarket alışverişinde eskisinden çok daha fazla online kanalları tercih ettiğini görüyoruz.”

     Gelişen ve büyüyen e-ticaretle tüketicilerin internetten alışveriş yapmanın kolaylığına alıştığını belirten Kantarcı, günümüzde süpermarket alışverişlerinde de ihtiyaç duydukları ürünleri tek tıkla evlerine ulaştırabildiklerini söyledi. Bu kapsamda kullanıcılarını daha fazla ürünle buluşturmak için çalışmaya devam ettiklerini söyleyen Kantarcı, “Biz de bu trendin farkındalığıyla süpermarket kategorisini daha çok zenginleştirmek için önemli işbirlikleri gerçekleştiriyoruz. Bu çerçevede Türkiye’nin önde gelen markalarından CarrefourSA’yı kullanıcılarımızla buluşturmaktan son derece mutluyuz” dedi.

“GittiGidiyor ile güçlerimizi birleştirdik”
     CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu ise “GittiGidiyor’da mağaza açarak ilk kez bir online pazaryeri platformunda yer aldık ve kendi sitemiz dışında bir e-ticaret kanalını kullanmaya başladık. Sektördeki 18 yıllık deneyimiyle Türkiye’nin önde gelen e-ticaret platformlarından biri olan GittiGidiyor sayesinde ürünlerimizi çok daha fazla kullanıcıya güvenle sunabileceğimize inanıyoruz” diye konuştu.

     Kartallıoğlu, şöyle devam etti: “CarrefourSA olarak organize perakende sektöründe 26 yıllık tecrübemizle 53 ilde 612 mağazamızla müşterilerimize kaliteli ve güvenilir hizmet veriyor, carrefoursa.com e-ticaret sitemiz ve hiper-süper-mini-gurme market formatlarımızla sunduğumuz ürün çeşitliliği sayesinde müşterilerimizin alışveriş ihtiyaçlarına cevap verebiliyoruz.  GittiGidiyor ile güçlerimizi birleştirmeyi tercih ettik.  Müşterisini dinleyen ve taleplerini anlayan bir marka olarak müşterilerimize ihtiyaç duydukları her kanaldan ulaşabilir olmayı amaçlıyoruz. Böylelikle müşterilerimiz, farklı platformlarda olsa da CarrefourSA ürün ve hizmetlerine ulaşabileceklerini biliyor. Bu vesileyle işbirliğimizin hem müşterilerimiz hem de markalar için faydalı olacağına inanıyoruz.”


+ Benzer Haberler
» İşsizlik oranı Haziran’da %13
» Afyon’da İhracatın Yıldızları ödüle doyacak
» “Tohumun sanayicileri destek bekliyor”
» Kırtasiye ürünlerinin yüzde 2,49’u güvensiz
» Dünya petrol üretiminin % 5’i durdu
» TFF Plaj Futbolu Ligi Efes Selçuk Etabı sona erdi
» Alaçatı’nın Kurtuluşu’nun 97. yılı coşkuyla kutlandı
» Kuzey Makedonya’da VİP ilgi
» KOBİ’lere e-ihracat eğitimi başlıyor
» 3. Ege Ekonomik Forum 13-14 Kasım’da yapılacak


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 17.09.2019
  Ticaret 16.09.2019
  Ticaret 14.09.2019
  Ticaret 13.09.2019
  Ticaret 12.09.2019
  Ticaret 11.09.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni