• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Flo.com.tr, yapay zekâ ile verimliliğini yüzde 172 artırdı

18 Kasım 2019 Pazartesi 10:00
12
14
16
18

Flo.com.tr, yapay zekâ ile verimliliğini yüzde 172 artırdı

   ► RTB House’un geliştirdiği yapay zekâ temelli Snippet Ads, flo.com.tr’de Statik banner’lara kıyasla yüzde 172 daha fazla reklam tıklaması elde edilmesini sağladı.

           HABER MERKEZİ     
     Dünyanın en büyük markalarına en gelişmiş teknoloji pazarlama çözümleri sağlayan RTB House, Yapay Zekâ Pazarlama Laboratuvarı ile Yaratıcılık Laboratuvarının ilk ürünlerinden biri olan Snippet Ads ile Flo.com.tr’de elde edilen gelişmeleri açıkladı. Buna göre, teknoloji alanında yenilikçi yaklaşımlarıyla öne çıkan FLO,hem ürün öneri sistemi hem de daha dinamik ve markaya göre özelleştirilen reklamlar sayesinde oturum başına maliyetlerini düşürürken, geri dönüşleri de artırdı. Böylece şirket, dijital reklam harcamalarını çok daha verimli hale getirdi.

     Türkiye ayakkabı sektörünün lider ve öncü mağazası FLO, dijital yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. 2019 yılı ilk ayında online satışlarının toplam satışlar içindeki hacminin yüzde 11’i aştığını belirten FLO Mağazacılık Pazarlama Direktörü Mustafa Kemal Temel, “Tüm yapıda önemli bir ciro elde etmenin getirdiği sorumluluklar, dijital reklam faaliyetlerinde de yeni arayışlara girmemize sebep oldu. Statik görsellerin ötesine geçerek tüketicilerin arzu ettiği kişiselleştirilmiş reklamları sunmanın dönüşleri artıracağını öngörüyorduk.

     RTB House’un geliştirdiği, hareketli bir yapı sunan Snippet Ads, kısa sürede Yapay Zekâ teknolojisi sayesinde yeni trafik kampanyalarını daha etkili hale getirdi ve daha iyi performans elde edilmesini sağlayan etkili bir sistem ortaya çıkardı. Kampanya, daha fazla yatırım yapılmasını gerektirmeksizin Google Analytics oturum maliyetlerinin yüzde 55 oranında düşmesine ve yüzde 384 daha fazla oturumun elde edilmesine yardımcı oldu. Snippet Ads sayesinde reklamların tıklanma oranı (CTR) yüzde 172 arttı,” dedi.

DCO ile 3 kata kadar daha fazla tıklanma
     Snippet Ads, maksimum etki için yaratıcılığı verilerle birleştirerek geniş ölçekte kişiselleştirilmiş mesajları da içeren dinamik kreatif optimizasyonun (DCO) sağladığı faydalarını sunuyor. Kısa bir HTML kodu biçiminde, markaların sektörlerine göre özelleştirilmiş farklı tasarımlarla kullanıma hazır halde sunulan ve özelleştirerek farklı mesajları test etme imkânı tanıyan DCO’nun; statik banner’lara karşı 2 ila 3,5 kat daha fazla tıklanma oranı (CTR) getirdiği A/B testlerinde kanıtlandı.

     Özellikle yeni kullanıcılara ulaşılmasında etkili olan Snippet Ads, RTB House’ın derin öğrenme algoritmaları, çevrimiçi kullanıcıların davranışlarına ve sayfa bağlamının (URL) ve ana etki alanı ile alt etki alanlarındaki içeriğin incelenmesi yoluyla hızlı içgörülerin elde edilmesine dayalı kişiselleştirme motoruna güç veriyor.
     Snippet Ads DSP’leri ve Reklam Sunucularını kullanarak reklam stoku satın alan yayıncılarla, reklamcılarla veya ajanslarla doğrudan anlaşmaya sahip müşteriler tarafından çeşitli şekillerde kullanılabiliyor. RTB House, yeni yaratıcı görüntüleme çözümlerini sunuyor ve müşterilerin, bunları kampanyaları için mümkün olan en iyi sonuçları elde etmelerini sağlayacak şekilde kullanmalarını sağlıyor.

     Tamamen derin öğrenme yapay zekâsından güç alan reklam satın alma motoruyla tanınan RTB House, Adidas, Sephora, Trivago ve O2 gibi müşteriler için hizmet verdiği pek çok küresel bölgede daha kapsamlı pazarlama çözümleri sunmaya başladı.
     Yeni Snippet Ads ve diğer yeni ürünler hakkında daha fazla bilgi için www.rtbhouse.com/new-products/ adresini kullanabilirsiniz.


RTB House Hakkında:
RTB House, dünya çapında en iyi markalara en gelişmiş pazarlama teknolojilerini sunan küresel bir şirkettir. Şirketin tescilli reklam satın alma motoru dünyada tamamen Derin Öğrenme algoritmalarıyla çalışan ilk ve tek motordur; reklamcıların olağanüstü sonuçlar alarak kısa, orta ve uzun vadeli hedeflerine ulaşmasını sağlar.
2012’de kurulan RTB House’ın ekibi dünya çapında New York, Londra, Tokyo, Singapur, São Paulo, Moskova, İstanbul, Dubai ve Varşova gibi 30 konumda 500’den fazla uzmandan oluşmaktadır. EMEA, APAC ve Amerika bölgelerinde 1.600’den fazla müşteriye kampanya hizmeti sunmaktadır.
RTB House, algoritmalarının yüzde 100’üne derin öğrenmeyi başarıyla yerleştirdikten sonra 2018’den itibaren Ar-Ge ekibinden bağımsız olarak Pazarlama Teknolojileri çözümleri için inovasyonda öncülük etmeye odaklanan iki bölüm geliştirmektedir. AI Marketing Lab, Pazarlama Teknolojisi ürünlerinin icat edilmesi ve geliştirilmesi için bir ortam sağlamaktadır. Creatives Lab ise yaratıcı materyallerin genel performansını incelemek ve iyileştirmek, ayrıca tamamen müşterinin marka ihtiyaçlarına uygun olarak tasarlanabilen dinamik görüntü ve video yaratıcı içerikleri gibi müşterinin eşsiz markalama ihtiyaçlarına son derece uyumlu hale getirilmiş formatlara yönelik destek geliştirmek için oluşturulmuştur.



+ Benzer Haberler
» KOBİ’ler iş konseylerine katılacak
» 84 projeye 113 milyon TL hibe sağlanacak
» Yeni enerji teknolojileri uluslararası yatırımcıların radarında
» Türkiye Genç İş Adamları Derneği’nin Avrupa birliği çıkarması
» tesa; Türkiye’de 25. yılını kutluyor, zirvedeki yerini güçlendiriyor
» oliVelo için başvurular başladı
» Makine ihracatı yüzde 1,8 arttı
» Boyalık, Travel Turkey’de turizmcileri buluşturdu
» Cordelion Taypark Binicilik Okulu’na coşkulu açılış
» “Yüzde yüz yerli sermaye ile üretim yapıyoruz”


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 09.12.2019
  Ticaret 07.12.2019
  Ticaret 06.12.2019
  Ticaret 05.12.2019
  Ticaret 04.12.2019
  Ticaret 03.12.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni