• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

En büyük çağrı merkezleri kuruluşundan Arçelik A.Ş.’ye büyük ödül

14 Kasım 2017 Salı 13:00
12
14
16
18

En büyük çağrı merkezleri kuruluşundan Arçelik A.Ş.’ye büyük ödül

           HABER MERKEZİ     
     Arçelik A.Ş., dünyanın en saygın çağrı merkezi ödüllerinden Contact Center World Awards’ta ‘En İyi Çağrı Merkezi’nin de aralarında olduğu 3 farklı kategoride birinciliğe layık görüldü.
     Müşteri memnuniyetini işinin kalbine koyan Arçelik A.Ş., dünyanın en büyük çağrı merkezleri kuruluşu olan Contact Center World’ün düzenlediği yarışmada 3 ödül kazandı. Londra’da düzenlenen törende  En İyi Müşteri Hizmetleri”, “En İyi Çağrı Merkezi”, “En İyi Müşteri Bağlılığı Programı” kategorilerinde birincilik ödülünü aldı. Arçelik A.Ş. Tüketici Hizmetleri Direktörü Hüseyin Şerif Beyaztaş, “Dünyadaki en iyi çağrı merkezi hizmetlerinin ödüllendirildiği etkinlikte 3 büyük ödülü birden almanın gururunu yaşıyoruz.

     Aldığımız bu ödüller, 62 yıldır müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemin ve yaptığımız yatırımların bir sonucudur. Müşteri hizmetlerimizi mükemmel şekilde sunma gayreti içindeyiz. Müşterimizi daima işimizin merkezine koyuyor, bize hangi kanaldan ulaşırsa ulaşsın, aynı kalite ve standartta hizmet sunuyoruz. Müşteri ve çalışan geri bildirimleri doğrultusunda süreçlerimizi ve hizmetlerimizi sürekli geliştirerek sektörümüze liderlik ediyoruz. Çağrı merkezi hizmetlerimiz Arçelik A.Ş.’nin tüketicileri ile arasındaki bağı sağlayan zincirin en önemli halkalarından biridir” dedi.
     Dünya çapında 200’den fazla ülkede 187 bin üyesi bulunan Contact Center World, çağrı merkezi ve müşteri hizmetleri uygulamalarının geliştirilmesi için şirketlere yol göstermeyi hedefliyor, en iyi çağrı merkezi uygulamalarını ödüllendiriyor.

 


+ Benzer Haberler
» Türkiye’de 2018 Haziran ayında 119 bin 413 konut satıldı
» Kartlı ödemeler yılın ilk yarısında yüzde 20 büyüdü
» “Esnaf ve sanatkar ekonominin can damarı”
» Türkiye’de kağıt ambalaj dönüşüm oranı yüzde 52, 2020’de hedef; yüzde 60
» İncirde file sistemi ile yüksek kalite hedefleniyor
» Elmas: Konut satışlarında rekor artışla kampanya hedefine ulaşıldı
» “Cezayir’in koyduğu kotalar kaldırılmalı”
» ‘Telekomünikasyon Fuarı’ ve ‘Bilişim Zirvesi’ düzenlenecek
» Banvit, yeniden Migros raflarında
» SunExpress 2018/19 kış uçuş programını açıkladı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 19.07.2018
  Ticaret 18.07.2018
  Ticaret 17.07.2018
  Ticaret 16.07.2018
  Ticaret 14.07.2018
  Ticaret 13.07.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni