• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Dikili’de “Kırmızı Masa” devrimi

13 Temmuz 2018 Cuma 11:00
12
14
16
18

Dikili’de “Kırmızı Masa” devrimi

           HABER MERKEZİ     
     Dikili Belediyesi Kırmızı Masa Hizmet Birimi, kurulduğu ilk günden itibaren Dikilili vatandaşlara kalıcı ve belirleyici çözümler üretmeye devam ediyor.
     Dikili Belediyesi’nin katılımcı sosyal demokrat belediyecilik anlayışıyla geçtiğimiz yıl Mayıs ayında faaliyete geçirdiği Kırmızı Masa Hizmet Birimi hemşerilerinin sorunlarının çözümü için harcadığı zaman kayıplarını ve yaşadıkları bürokratik sıkıntıları tek tek ortadan kaldırmaya devam ediyor. 

17 bin 377 Talep, Öneri ve Şikâyet Başvurusuna Hızlı Çözüm
     Dikili Belediyesi Hizmet Binası’nın giriş katında kurulan birim ile Dikilililerin belediyeyle olan her türlü talep, öneri ve şikayetleri kısa zamanda çözüme ulaştırılırken, sonuçlar da vakit kaybetmeden başvuru sahibine aktarılıyor. Dikili Belediye Başkanı Mustafa Tosun’un talimatıyla 22 Mayıs 2017 tarihinde kurulan birim, ilk günden bu yana güler yüzlü, şeffaf, katılımcı, sosyal belediyecilik anlayışıyla hizmet vererek, Dikilili vatandaşlardan tarafından belediye iletilen toplam 17 bin 377 talep, öneri ve şikâyet başvurusunun hızlı bir şekilde çözümlenmesine katkı sundu. İmar Barışı Yasası’nın yürürlüğe girmesiyle, bu konuda da vatandaşlara işlem yardımı sunan birim, hemşerilerinin yüzlerini güldürmeye devam ediyor. 

“Her Şey Halkımız İçin”
     Önce insan ilkesi ışığında insana, kente, doğaya, çevreye duyarlı hızlı ve kaliteli hizmet üretme anlayışıyla görev yaptıklarını ve bu anlayışın ürünü olarak Kırmızı Masa Hizmet Birimini oluşturduklarını dile getiren Dikili Belediye Başkanı Mustafa Tosun, kısa zamanda birimin ulaştığı başarı çıtasından büyük gurur duyduklarını kaydetti. Başkan Tosun, “Kırmızı Masa Hizmet Birimi hem kentlimize, hem de hizmet anlayışımıza büyük katkılar sunuyor. 3 personelimizin görev yaptığı birimimize vatandaşlarımız gerek 0 (232) 6714020 telefondan dahili 1001’i tuşlayarak, gerek şahsen gerekse e-posta yolu ile ulaşıp, şikayetlerini iletme olanağı mümkün.

     Birimimize vatandaşlardan tarafından iletilen taleplerin resmi işlemleri anında başlatıp ilgili birime aktarılıyor. Gelen bu talep, öneri ve şikâyetlerin ilgili birim tarafından değerlendirilerek de en kısa zamanda vatandaşa bilgi dönüşü yapılıyor. Böylece hem zaman kaybı ortadan kalkıyor hem de bürokratik işlemler uzamadan sorun çözüme kavuşturuluyor. Ayrıca bu birimimiz İmar Barışı Yasası’nın yürürlüğe girdiği ilk günden itibaren bin 500 vatandaşımıza hem teknik bilgilendirme yaparak hem de belediyeden istenilen evraklara kısa zamanda ulaşmalarına katkı sağlayarak hizmet sunmuştur ve sunmaya devam etmektedir. Tüm halkımız bilmelidir ki, her şey onların mutluluğunu en seviyeye çıkarmak içindir” ifadeleri kullandı.

 


+ Benzer Haberler
» 2018’de kruvaziyer turizmi durdu
» İzmir turizmi Haziran’da yüzde 20 büyüdü
» Makine İmalatçıları Birliği Eurotrans’a üye oldu
» Eximbank e-bono uygulamasına geçiyor
» İMDER’in yeni başkanı Yıldırım
» İzmirli OSB’ler BAYOSB’de bir araya geldi
» “Gelin ve damatları hayal kırıklığına uğratmayın”
» “Dijital Gayrimenkul Danışmanı” eğitimi İzmir’de yapılacak
» Ormanları ihmal ve dikkatsizlik yakıyor
» Ankara Ticaret Odası’dan e-ticaret atağı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 21.07.2018
  Ticaret 20.07.2018
  Ticaret 19.07.2018
  Ticaret 18.07.2018
  Ticaret 17.07.2018
  Ticaret 16.07.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni