• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Derin dondurucu talepleri arttı

11 Ağustos 2018 Cumartesi 11:00
12
14
16
18

Derin dondurucu talepleri arttı

   ► Kurban Bayramı öncesi derin dondurucu, mutfak terazileri, tava ve tencerelere talep çoğaldı.

           HABER MERKEZİ     
     Bayram öncesi, derin dondurucu, mutfak terazileri, tava ve tencereler en rağbet gören ürünler arasında yerlerini aldı. Türkiye’nin lider e-ticaret platformu Hepsiburada 14 milyon ürün çeşidiyle, Kurban Bayramı’nda ihtiyaç duyulabilecek tüm ürünleri, her bütçeye uygun fiyat ve hızlı kargo seçenekleriyle müşterilerine sunuyor.
     Hepsiburada, her bayram olduğu gibi bu Kurban Bayram’ında da 30’dan fazla kategoride mevcut 14 milyon ürünüyle, müşterilerinin ihtiyaçlarına en hızlı şekilde ulaşmalarını sağlayarak onların hayatlarını kolaylaştırmaya devam ediyor. Hepsiburada, müşterilerine, elektrikli mutfak terazi ve tartılarından kıyma çekme makinelerine, tava ve tencerelerden çay ve kahve makinelerine, gelen misafirlere ikram edilecek kolonyalardan, şeker ve çikolatalara kadar tüm ihtiyaçları tek bir platform üzerinden satın alma imkânı veriyor.

     İnsanlar arasında sosyal dayanışmayı pekiştiren en özel dönemlerden biri olan ve tüm yurtta heyecanla beklenen Kurban Bayramı öncesinde e-ticaretten alışveriş yapanların ilgisi; tava, tencere mutfak terazileri, ve gıda ürünlerini her mevsim taze tutan derin donduruculara yöneldi. Et, meyve, sebze gibi ürünleri uzun süre taze bir şekilde saklayarak, hem sağlıklı tüketim olanağı sunan hem de aile bütçesine katkıda bulunan derin dondurucular, özellikle bayram gibi kalabalık misafirlerin ağırlandığı günlerde en fazla tercih edilen ürünlerin başında geliyor.
     Türkiye’nin lider e-ticaret platformu Hepsiburada’nın Trend Verileri’ne göre, geçen yılın aynı dönemine kıyasla derin donduruculara %72, mutfak tartı ve terazilerine %66, tava ve tencerelere ise %54 oranında daha fazla talep geldi. Kurban Bayramı öncesinde, en çok 26 – 35 yaş grubu alışveriş yaparken, mutfak terazi ve tartıları İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa’dan sonra Antalya, Kocaeli, Muğla ve Eskişehir’de de tercih edildi. Derin dondurucularda ise Kocaeli, Antalya, Konya ve Adana alışveriş sıklığıyla dikkat çeken iller arasına girdi. Tava ve tencere alışverişlerinde ise Kocaeli, Antalya, Muğla ve Balıkesir öne çıktı.

Kıymalar artık evlerde çekiliyor
     Sağlıklı ve iyi yaşam trendinin giderek artmasıyla tüketicilere evlerinin konforunda dilediği kadar kıyma çekmeye imkân tanıyan ve onlara zaman kazandıran kıyma çekme makinelerine, her geçen yıl daha fazla rağbet gösteriliyor.  Kıyma çekme makinelerine İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa dışında, Gaziantep, Hatay, Kayseri ve Antalya’dan da ilgi büyük. 25 – 36 yaş grubunun tercih ettiği ürünleri, erkekler kadınlardan 4 kat daha fazla satın alıyor. Yeni nesil kıyma makineleri, otomatik güç kesici özelliğine sahip olmaları ve uzun süre çalıştıklarında otomatik olarak kapanmaları ile maksimum güvenlik ve koruma sağlıyor.

     Hepsiburada, kurban kesiminde ve sonrasında gerekli olabilecek ve geçtiğimiz yılda da çok tercih edilen kesim aletleri, terazi ve tartı, kıyma makinesi, derin dondurucu, tava ve tencereler ile buzdolabı poşeti gibi ürünlerini, müşterilerine evlerinin konforunda sunuyor. Kurban kesimi öncesinde hazırlık için gerekli ürünler, kesim esnasında yardımcı ürünler ve kesim sonrasında dağıtım, paketleme, saklama ve temizlik için gerekli olabilecek ürünler bayram alışverişlerinde Hepsiburada’da öne çıkıyor.
     Hepsiburada Trend Verileri incelediğinde, bu yıl artan yaz sıcakları ve bayramın da etkisiyle geçtiğimiz yılın Temmuz ayına kıyasla kolonya talebinde %127 oranında artış yaşandığı ortaya çıkıyor. Son dönemlerde limonun yanı sıra mandalina, yasemin, yeşil çay, misk, sandal ağacı gibi onlarca farklı aromada müşterilere sunulan kolonyaları İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya ve Bursa’nın yanı sıra Kocaeli, Konya, Muğla ve Gaziantep tercih ediyor.

Bayramda çaylar Hepsiburada’dan
     Türk kültürünün en önemli değerlerinden olan çay ve kahve ikramlarını daha da pratik hale getiren çay ve kahve makineleri 1200’den fazla ürün seçeneğiyle Hepsiburada’da müşterilere sunuluyor. Otomatik demleme sistemleriyle çay tiryakilerini demleme işinden kurtaran çay makineleri ile, el değmeden demlenen çaylar keyifli sohbetlere eşlik ediyor. Kahve makinelerinde ise taşmayı engelleyen pişirme algılama sensörleri, kontrollü bir şekilde kahveyi hazırlamaya olanak sağlayarak bayram döneminde yoğun olan mutfak işlerini kolaylaştırıyor.
     Bayram öncesi alışveriş trendleri incelediğinde geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre çay ve kahve makinelerine %83 daha fazla rağbet gösterildiği belirtiliyor. İstanbul, Ankara, İzmir’in dışında Antalya, Bursa, Kocaeli ve Adana’nın tercih ettiği çay ve kahve makinelerinden en çok 26 – 35 yaş grubunun alışveriş yaptığı açıklanıyor.

Bayramlıklar Hepsiburada’da tamamlanıyor
     Hepsiburada, müşterilerinin Kurban Bayramı’nda kesim esnasında ve sonrasında ihtiyaç duyabilecekleri ürünlerin yanı sıra giyim kategorisinden bayramlık kıyafet ihtiyaçlarını, market kategorisinden de eve yönelik ihtiyaçlarını giderebilmelerini sağlıyor. Hepsiburada, hızlı kargo seçeneklerinin yanı sıra indirimli ve uygun fiyat seçenekleri ile de müşterilerine avantaj sağlıyor.


Hepsiburada hakkında:
     Türkiye’nin lider e-ticaret markası Hepsiburada, 30 farklı kategoride, 14 milyon ürün çeşidiyle (SKU) ziyaretçilerinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak için çalışmaktadır. Gebze’de 100 bin metrekare depolama alanıyla e-ticaretin en büyük operasyon merkezlerinden birine sahip olan Hepsiburada, üstün teknolojiye sahip altyapısıyla Türkiye’de e-ticaretin gelişimine ve dijital dönüşüme katkı sağlamaktadır. Şimdiye dek 3 kez Türkiye’nin en sevilen e-ticaret markası (lovemark) seçilen Hepsiburada, sadece Türkiye’nin değil Doğu Avrupa, Afrika ve Orta Doğu’nun da en büyük e-ticaret platformudur.

 


+ Benzer Haberler
» Kuru incir rekolte tahmini 80 bin ton olarak açıklandı
» Sağlık Bakanlığı’ndan yerli ilaca destek
» Gülle: İhracatçıya yol gösterin hedefe birlikte ulaşalım
» Varank, “Türkiye ekonomisi, sanayinin öncülüğünde yoluna devam ediyor”
» Kurbanlık alırken BiP en büyük yardımcınız olacak
» Koçtaş’ın mobil uygulaması ‘Ustabilir’
» “Krizi fırsata çevirmemiz mümkün”
» Palandöken, “Kurban bayramı dolandırıcılarına dikkat”
» Alman devi Becker’in Türk ekonomisine güveni tam
» Kasko sigortası primleri Temmuz ayında 1 puan yükseldi


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 17.08.2018
  Ticaret 16.08.2018
  Ticaret 15.08.2018
  Ticaret 14.08.2018
  Ticaret 13.08.2018
  Ticaret 11.08.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni