• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

CarrefourSA, dijitalleşmeye “Huawei Türkiye” ile gidiyor

07 Aralık 2017 Perşembe 15:00
12
14
16
18

CarrefourSA, dijitalleşmeye “Huawei Türkiye” ile gidiyor

           HABER MERKEZİ     
     Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki, perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, SAP HANA altyapısını Huawei çözümleriyle yeniledi. Mevcut SAP HANA altyapısıyla kasa kontrolü, satışları ve stok sayımlarını daha verimli bir şekilde yönetebilmek için CarrefourSA, bu süreçte Huawei ürün ve çözümlerini tercih etti.

    CarrefourSA’nın ilk etapta Huawei SAP HANA donanımları  ile SAP HANA çözümü üzerinde demolar gerçekleştirdiklerini söyleyen CarrefourSA Genel Müdürü Z. Hakan Ergin, Huawei’i seçme nedenleri arasında özellikle donanım performansının önemli kriterlerden birisi de ürünlerin SAP sertifikalarının bulunması olduğunu dile getirirken, sözlerini şöyle sürdürdü:
     “CarrefourSA’nın dijitalleşme yolunda önemli adımları var. Teknolojik anlamda dünyaca bilinen başarısı kanıtlanmış firmalarla çalışmayı tercih ediyor. Bu nedenle, Huawei’in dünya üzerinde en performanslı SAP HANA Sunucu üreticilerinden birisi olması da karar vermemizi oldukça kolaylaştırdı.”

“İhtiyacımız olan teknolojiyi en iyi performans ve optimum fiyatla karşılamış olduk”
    Huawei ile altyapılarını yeni nesil çözümlerle dönüştüren CarrefourSA’nın proje sonrasında süreçlerindeki iyileşmeleri dile getiren CarrefourSA Genel Müdürü Z. Hakan Ergin, şunları söyledi:
     “Huawei ile gerçekleştirdiğimiz proje ile öncesinde 8 sunucu ile 3 Tb belleğe sahip SAP HANA sistemimiz yetersiz kalıyordu. Huawei Scale-out mimaride çalışan 5 sunucu kullanılarak, 8 Tb bellek kapasitesine ulaşılmıştır.  Sistemimiz sadece yeni donanımlar ekleyerek 32TB’a kadar genişleyebilme kapasitesine sahip. Bunun sonucunda anlık satış bilgilerinin alınması, satış işleme süreçleri, tüm raporlama ihtiyaçlarını  eskiye oranla çok daha hızlı gerçekleştirebiliyoruz. İhtiyacımız olan teknolojiyi en iyi performans ve optimum fiyatla karşılamış olduk. Sonucunda ise müşterilerimize daha hızlı hizmet vererek verimliliğimizi arttırdık.”

     Huawei Enterprise Birimi Genel Müdürü Serdar Yokuş, CarrefourSA ile yapılan işbirliğini yorumlarken şunları söyledi: “Gelecek ihtiyaçlarını tanımlayan yeni teknolojilerimizi, kurumların işletme zorluklarını gidermek için en doğru  şekilde konumlandırıyoruz. Bugüne kadar olduğu gibi, bugünden sonra da, kurulduğumuz günden beri süregelen Ar-Ge deneyimimiz ve global uzmanlığımız ile müşterilerimize kapsamlı çözümler sunmaya devam edeceğiz. Türkiye’nin en yaygın perakende zincirlerinin başında gelen CarrefourSA ve ICT Lideri Huawei  İş Çözümleri  birlikteliği, CarrefourSA’nın teknoloji ve yenilikçi yaklaşımı ile tüketicilerine daha etkin ve verimli hizmet anlayışını her geçen gün geliştirmektedir.  Bu yenilikçi yaklasimda ve sürecin bir parçası olmaktan, destek olmaktan ve rol alabilmekten gurur duyuyoruz.”

 


+ Benzer Haberler
» TÜBİTAK’tan milli ve özgün teknolojilere destek
» Tarım makineleri ihracatında hedef 800 milyon dolar
» Ekim ayında kurulan şirket sayısı arttı
» “Motorinde indirim için fazla beklenmemeli”
» Sanayi üretiminde yüzde 2,7 azalma
» Toplam ciro endeksi yüzde 32,3 arttı
» Yılda 12,4 kilogram kırmızı et tüketiyoruz
» Kaplan, “Daha iyisi için geliyoruz”
» Ekonomi, yerli ve yenilebilir enerji ile sürdürülebilir
» Özgörkey Otomotiv’den BMW, Mini, Land Rover ve Jaguar


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 17.11.2018
  Ticaret 16.11.2018
  Ticaret 15.11.2018
  Ticaret 14.11.2018
  Ticaret 13.11.2018
  Ticaret 12.11.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni