• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Boyner, 2021’de 5 yeni mağaza açacak

24 Ekim 2020 Cumartesi 14:00
12
14
16
18

Boyner, 2021’de 5 yeni mağaza açacak

   ► İzmir mağazalarında yılda 2 milyonun üzerinde kişiyi ağırlıyor, yılda 1 milyona yakın ürün satıyor

           SEDA GÖK     
     Boyner, toplam 9 mağazayla hizmet verdiği İzmir’de medya mensuplarıyla buluştu. Boyner Büyük Mağazacılık Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Nurçin Koçoğlu ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Hasan Şimşek’in ev sahipliği yaptığı toplantıda, Boyner yöneticileri pandemi döneminde perakende sektöründe yaşanan değişimler, güvenli alışveriş konsepti kapsamında mağazalarda alınan hijyen önlemleri, perakende sektörüne ayrı bir soluk getirecek yenilikçi hizmetler ve Boyner’in İzmir ekonomisine sağladığı katkılar ve yeni yatırım planları hakkında bilgiler paylaştı.

     Pandemi döneminde de yeni mağaza yatırımlarına devam ettiklerini söyleyen Hasan Şimşek, son mağazalarını Point Bornova’da açtıklarını söyledi. Şimşek, “Müşterilerimizin mutluluğunu ve beklentilerini göz önüne alarak yenilikçi bir bakış açısıyla tasarladığımız Point Bornova mağazamızla aynı zamanda, pandemi döneminde sektöre ve tüm paydaşlarımıza umut vermeyi, moral ve motivasyon sağlamayı amaçladık. Point Bornova mağazamızda müşterilerimize en sevilen markalardan çok sayıda seçeneği ayrıcalıklı, keyifli ve konforlu bir ortamda sunarken, alışveriş yorgunluğunu atabilmeleri bir dinleme alanına da yer verdik. Yeni nesil bakış açısıyla tasarladığımız mağazalarımızda; ücretsiz wi-fi hizmeti, telefon şarj noktaları gibi ince detayların yanı sıra kafe bölümü, langırt gibi oyun köşeleri, çocuk oyun alanları da bulunuyor. Yeni nesil mağazalarımızın daha sıcak ve samimi bir yapısı olmasından dolayı müşterilerimiz mağaza içinde yüzde 25 oranında daha fazla vakit geçiriyor. 2021 yılında da yatırımlarımızı hayata geçirmeye ve yeni nesil mağazacılık konseptimizle 5 yeni mağaza açmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

“İzmir en çok mağazamız olan 2. ilimiz, İzmir ile birlikte büyüyoruz”
     Hasan Şimşek, Türkiye’nin üçüncü büyük şehri olan İzmir’in Boyner’in ekosisteminde çok önemli bir yere sahip olduğunu belirterek sözlerine şöyle devam etti: “Boyner olarak İzmir’deki varlığımızın kökleri 1999’da açılan Çiğli Kipa mağazasına kadar uzanıyor. Uzun yıllardır İzmir’deyiz ve İzmir’le birlikte büyüyoruz. İstanbul’dan sonra 9 mağaza ile en çok hizmet verdiğimiz İzmir’deki mağazalarımızda 500 kişiyi istihdam ediyoruz. Bugün sizleri ağırladığımız ve yeni mağaza konseptinde açtığımız Boyner Hilltown mağazamızın yanı sıra Boyner Balçova Kipa, Boyner Çiğli Kipa, Boyner İzmir Point Bornova, Boyner Outlet Westpark, Boyner Outlet Park Bornova, Boyner Outlet Selway, Boyner Sports Mavibahçe ve YKM İzmir mağazalarımız bulunuyor. İzmir mağazalarımızda yılda 2 milyonun üzerinde kişiyi ağırlıyor, yılda 1 milyona yakın ürün satıyoruz.”
     Hasan Şimşek, Boyner’in 36 ilde toplam 104 mağaza ve 270 bin metrekareye ulaşan satış alanı ile perakende sektörünün lider markası olduğunu belirtti. Hasan Şimşek, 8 farklı kategoride, 700’e yakın markayı müşterilerle buluşturduklarını, sezonda 20 milyon, yılda 40 milyon ürün sattıklarını ifade etti.

Ülkemizin değerlerine sahip çıkıyor ve bu değerleri yaşatmak istiyoruz
     Sektöründe öncü uygulamaları ile bilinen Boyner’in pandemi döneminde de yenilikçi stratejisini sürdürdüğünü belirten Nurçin Koçoğlu, yeni marka yolculuğunu, beğeniyle karşılanan Bizim Tarzımız Güzel iletişim kampanyası ile başlattıklarını söyledi. Koçoğlu şöyle devam etti: “Yeni iletişim kampanyamızda tüm Türkiye’yi ve değerlerimizi, ortak özelliklerimizi kucaklamak istedik. Sahip olduğumuz bu değerlere, renkliliğe, çeşitliliğe ve iyilikseverliğe ayna tuttuk. İnsanımızın ortak duygularını ve özelliklerini güncel bir bakış açısıyla yorumladık, moda ile iddialı bir şekilde harmanladık. Bundan sonraki süreçte de yerel değerlerimizi sahiplenmeye, gündemde tutmaya ve müşterilerimizle buluşturmaya devam edeceğiz. Unutulmaya yüz tutmuş yerel zanaatkarları gün yüzüne çıkartmak ve bunları müşterilerimizle buluşturmak bu projelerimizden biri.”

“Boyner Express ile kapıya teslimat hizmetine yeni bir soluk getireceğiz”
Nurçin Koçoğlu, Boyner’in lojistik ve hızlı teslimat işine yatırım yaparak Boyner Express ile kapıya teslimat ağını kurduğunu söyledi. Pandemi döneminde müşterilerin yoğun olarak tercih ettiği ve payı iyice artan kapıya teslimat hizmetine yeni bir soluk getirmek üzere yola çıktıklarını belirten Koçoğlu, sözlerine şöyle devam etti: “Kendi dağıtım operasyonumuz Boyner Express’in katacağı güçle müşterilerimiz hızlı, pratik, hayat kolaylaştıran bir online alışveriş deneyimi yaşayabilecek. boyner.com.tr ve Morhipo’dan yapılan internet siparişlerindeki standart teslimat seçeneklerine ek olarak, aynı gün veya ertesi gün istenen saatte teslimat, akşam saatlerinde, pazar günü kapıya teslimat gibi yenilikçi seçenekler olacak. Ayrıca “kolay iade, kapıda ödeme ve canlı takip” gibi özelliklere hızlı, kolay ve rahat alışverişi müşterilerle buluşturacağız. Boyner Express’in dikkat çeken en önemli unsurlardan biri de kadın teslimat görevlileri olacak. Boyner’in yeni hizmeti depo, nakliye ve teslimat aşamalarında en az %60 kadın çalışan prensibiyle çalışacak. Kadın sürücüler, kadın kuryeler ve depo çalışanlarıyla erkek işi olarak görülen lojistik ve teslimat işine yeni bir hizmet yaklaşımı ve yeni bir soluk getirmeyi hedefliyoruz. Boyner Express’i ilk etapta İstanbul’da devreye aldık, kısa süre içinde İzmir, Ankara, Kocaeli ve Bursa ile başlayarak tüm Türkiye’ye yaygınlaştıracağız.”

Lee Cooper ile yaptığımız kapsül koleksiyon 20 bin pet şişenin ipliğe dönüştürülmesiyle tasarlandı
     Konuşmasında ayrıca moda dünyasının doğa, çevre ve sürdürülebilirlik odaklı yeniden şekillendiğini ifade eden Nurçin Koçoğlu, pandeminin bu trendi hızlandırdığını belirtti. Boyner’in, doğaya ve çevreye duyarlı bir marka olduğunu vurgulan Koçoğlu, Lee Cooper ile yaptıkları çevreci kapsül koleksiyonun detaylarını şöyle anlattı: “Lee Cooper’ın REPREVE® iplik kullanarak ve daha az su tüketimi ile oluşturduğu doğa dostu kapsül koleksiyonunu, yalnızca Boyner mağazalarında ve boyner.com.tr’de müşterilerle buluşturuyoruz. Denim ağırlıklı koleksiyonun hammaddesini, doğanın ekolojik dengesine zarar veren plastik atıkların geri dönüşüm işlemiyle elde edilen REPREVE® iplikleri oluşturuyor. Yaklaşık 20 bin adet pet şişenin REPREVE® bir içeriğe dönüştürülmesiyle hazırlanan koleksiyonun üretim aşamasında, yüzde 45 daha az enerji ve yüzde 20 daha az su tüketimi yapıldı. Gaz emisyonu ise yüzde 30 azaldı. Başka bir ifade ile 264.000 litre su tasarrufu yapılırken, CO2 salınımında 33.400 kg azalma sağlandı.” Nurçin Koçoğlu, organik tekstilden vegan ürünlere, hayvanlar üstünde test edilmemiş kozmetik ürünlerinden doğa dostu ürünlere kadar yaşama değer katacak birçok ürünü yeni oluşturdukları Boyner LiveWell kategorisi altında müşterilerle buluşturacaklarını da sözlerine ekledi.


+ Benzer Haberler
» Hisarcıklıoğlu: Ekonomideki sorunları istişare ile çözeceğimize inanıyoruz
» Günlük vak’a sayısı 30 bini geçti
» Dövizin %5 artışının iç borca faturası; 13,7 milyar TL
» SMA hastalığında güncel tedaviler çalıştayı düzenlendi
» Rüzgarda çifte rekor
» Çin’de üretilen Teslalar’ın Avrupa’ya ihracatı başladı
» Devlet katkısı fon tutarı 21 milyar TL’yi aştı
» İlaç kullanım onayları artık elektronik ortamda
» Markalı ürünlere talep arttı, patent başvuru sayısı 160 bine ulaştı
» İndirim günlerinde dikkatli olan karlı çıkar


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 28.11.2020
  Ticaret 27.11.2020
  Ticaret 26.11.2020
  Ticaret 25.11.2020
  Ticaret 24.11.2020
  Ticaret 23.11.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni