• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Bizim Toptan, tarihinin en büyük satış büyümesine imza attı

31 Temmuz 2018 Salı 11:00
12
14
16
18

Bizim Toptan, tarihinin en büyük satış büyümesine imza attı

           HABER MERKEZİ     
     Türkiye organize toptan ticaret sektörünün, 69 ildeki 175 mağazasıyla en büyük ve yaygın markası Bizim Toptan Satış Mağazaları (BIZIM), ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı. Şirket, 2018’in ikinci çeyreğinde büyük satış büyümesine imza attı.

     Bizim Toptan’ın Kamuoyu Bilgilendirme Platformu’na (KAP) yaptığı açıklamaya göre, yılın ikinci çeyreğinde şirketin satış gelirleri bir önceki yılın aynı dönemine göre, yüzde 30,3 oranında artarak,  727,3 milyon TL’den 947,4 milyon TL’ye yükseldi.
     Bizim Toptan, çok kanallı satış stratejisi ve şirket yönetiminin gerçekleştirdiği iyileştirmenin de etkisiyle toplam satış gelirini yılın ilk altı ayında da toplam 1,7 milyar TL ciro rakamına ulaştırdı.

     Bizim Toptan’ın hem ikinci çeyrek hem de 2018’in ilk altı ayındaki büyüme rakamları tarihinin en yüksek rakamları olarak kayıtlara geçti.
     Bizim Toptan’ın brüt karı da 2017’nin aynı döneminde elde edilen 57,7 milyon TL’den yüzde 63’lük artışla 94 milyon TL’ye yükseldi. Yılın ilk yarısında şirketin toplam brüt karı bir önceki yıl aynı döneme göre yüzde 78,7 oranında artarak 175,2 milyon TL’ye ulaştı.

     Bizim Toptan, ikinci çeyrekte FAVÖK tutarını ise geçen yılın aynı dönemine göre üç katı artışla 31.7 milyon TL’ye, FAVÖK marjını da bir önceki yıl aynı dönemdeki yüzde 1,1’den hızlı bir yükselişle yüzde 3,3’e ulaştırdı. Yılın ilk yarısında FAVÖK tutarı 55,8 milyon TL’ye FAVÖK marjı da yüzde 3,2’ye ulaşarak, geçen yılın aynı döneme göre önemli bir artışa işaret etti.

     Bizim Toptan’ın ana tedarikçisi olduğu SEÇ Marketler’in büyümesi de yılın ilk yarısında hız kazandı. Bu kanalla yaratılan ciro tutarı bir önceki yıl aynı döneme göre yüzde 58,2 artışla 122 milyon TL’ye ulaştı. Seç Marketler’de sisteme dahil olan iş ortağı market sayısı yılın ilk altı ayında 77 market artışıyla 381’den 458’e yükseldi.

 


+ Benzer Haberler
» Elma üreticisinin yeni umudu; ‘Tanzim’
» Yaşlı zeytin ağaçları budama ile gençleşecek
» Fransa’da Türk modası rüzgârı esti
» Kayıt dışı istihdam teşvikle azalıyor
» Habip Aydoğdu, “76/76... ile sanatseverlerle buluştu
» Palandöken, “Kısa vadede SGK pirim oranları düşürülmeli”
» İçimdeki Hazine ile otizmli çocuklar engel tanımıyor
» Corendon Airlines’dan Germania’nın yarattığı boşluğa ilave kapasite kararı
» “Her şeye rağmen üretime, ihracata devam”
» İş dünyası üretim ve istihdam kaybından endişeli


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 20.02.2019
  Ticaret 19.02.2019
  Ticaret 18.02.2019
  Ticaret 16.02.2019
  Ticaret 15.02.2019
  Ticaret 14.02.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni