• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

AYMOD’da yabancı alıcılarda yüzde 32’lik artış

05 Ekim 2018 Cuma 14:00
12
14
16
18

AYMOD’da yabancı alıcılarda yüzde 32’lik artış

           ANKARA TİCARET     
     Kendi alanında Türkiye’nin en büyük dünyanın ikinci büyük fuarı Uluslararası Ayakkabı Moda Fuarı’nda (AYMOD), geçen yıla oranla yaşanan yüzde 32’lik yabancı alıcı artışı ayakkabı sektörü ihracatına önemli katkı sağlıyor.

     Türk ayakkabı ve saraciye sektörünün gelişiminde önemli rol oynayan AYMOD – Uluslararası Ayakkabı Moda Fuarı, 60. kez CNR EXPO Yeşilköy’de kapılarını açtı. 2023 yılında 2.5 milyar dolar ihracat hedefleyen ayakkabı sektörü için yurt dışı alım heyeti çalışmalarına yoğun bir mesai harcayan CNR Holding ve TASD, bu çalışmaların sonucunda aralarında Afrika, Almanya, Azerbeycan, Arnavutluk, Belarus, Beyaz Rusya, Beyrut, Ermenistan, Dubai, Fransa, Hırvatistan, Irak, İran, İsrail, İtalya, Kazakistan, Kırgızistan, Pakistan, Pekin, Romanya, Rusya, Ukrayna’nın da bulunduğu 80’in üzerinde ülkeden 600 kişilik alım heyetini AYMOD Fuarı’na getirdi.

     AYMOD fuarını ziyaret eden Türkiye İhracatçılar Meclisi Başkanı İsmail Gülle, firmaları ziyareti sırasında fuar hakkında açıklamalarda bulundu. Fuarı değerlendiren Gülle, “Hedefimiz, cari açık vermeyen hatta dış ticaret fazlası veren bir ülke olabilmek.
     Bu hedefe ulaşmak için ülkemizde gerçekleştirilen bütün fuarlar büyük önem taşıyor. Başta İstanbul Deri ve Deri Mamulleri İhracatçıları Birliği (İDMİB), Türkiye Ayakkabı Sanayicileri Derneği (TASD) ve CNR Holding’i gerçekleştirdikleri bu başarılı fuar için tebrik ediyorum.
Ayakkabı sektörümüze ve ihracatımıza çok ciddi katkı sağlayacağına inanıyorum” dedi.

     CNR Holding İcra Kurulu Başkanı Ali Bulut, 2018 yılında düzenledikleri fuarların oldukça bereketli geçtiğini dile getirdi. Bulut, “Bir fuarın başarısı, fuara gelen uluslararası alıcı oranıyla ölçülür. AYMOD Uluslararası Ayakkabı Moda Fuarı’nda bu yıl çıtayı çok yukarılara çektik. Fuarın yabancı alıcı rakamlarında, geçen yıla oranla yüzde 32’lik gibi çok önemli bir artış yakaladık. Bu, ayakkabı sektörünün ihracat oranları açısından çok önemli bir artış. Zira fuarda, özellikle yabancı alıcılarla sağlanan iş bağlantıları direkt ihracata dönüyor. Bu iş ilişkisi ise yıl boyunca artarak devam ediyor” dedi.

     Fuar hakkında değerlendirmelerde bulunan Türkiye Ayakkabı Sanayicileri Derneği (TASD) Başkanı Sabur Endican, “60 bin metrekare alanda gerçekleştirilen AYMOD’da kadın-erkek ayakkabısından, çocuk ayakkabısına, terlikten çantaya kadar yüzlerce yeni model sergileniyor. Fuar, iç pazarda yaşanılan daralmayı aşmak için sektöre yeni bir güç kaynağı sağlıyor” diye söyledi.

 


+ Benzer Haberler
» HSBC: Kuşak ve Yol Girişimi’nin sunduğu fırsatları iyi değerlendirmeliyiz
» Alaittin Eraslan Tiyatro Günleri başlıyor
» Piriştina ilk desteği muhtarlardan aldı
» Bu mail başlıkları oltaya düşürüyor
» Kaspersky Lab araştırmacıları Asya’nın merkezindeki diplomatik kaynakları hedef alan yeni bir siber casusluk dalgasını tespit etti
» Türk oyun geliştiricileri önemli bir başarıya imza attı
» Panasonic eksiksiz bir 4k ekran serisini piyasaya sürüyor
» Biznet Bilişim’in PCI alanındaki ilkleri devam ediyor
» 6,3 milyar $’lık ‘Star Rafineri’si açılıyor
» “Toparlanmada dünyada ilk üçteyiz”


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 19.10.2018
  Ticaret 18.10.2018
  Ticaret 17.10.2018
  Ticaret 16.10.2018
  Ticaret 15.10.2018
  Ticaret 13.10.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni