• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

AXA Sigorta’nın yeni uygulaması AXABot

10 Temmuz 2018 Salı 15:00
12
14
16
18

AXA Sigorta’nın yeni uygulaması AXABot

           HABER MERKEZİ     
     AXA Sigorta’nın yeni uygulaması AXABot, müşterilerine poliçe teklifinden hasar bilgisi sorgulamaya kadar pek çok işlemlerini Facebook Messenger üzerinden yapma imkanı veriyor.
     Türkiye’nin yenilikçi sigorta şirketi AXA Sigorta, müşteri, acente, çalışan ve süreç olmak üzere dört başlık üzerine kurguladığı AXA 4.0 stratejisini uygulamaya yeni hizmetlerle devam ediyor.

     Şirket bu kapsamda hayata geçirdiği ve AXABot adını verdiği chat bot uygulamasıyla müşterilerinin sigorta ürün ve hizmetleriyle ilgili sorularına hızla yanıt veriyor. AXA Sigorta Facebook sayfasındaki mesajlaşma uygulaması ve Facebook Messenger’dan AXATurkiye hesabına ulaşan kullanıcılar, saniyeler içinde hasar bilgisi sorgulayabiliyor, anlaşmalı kurum ve acente arayabiliyor ve kasko, sağlık sigortası, seyahat sağlık gibi ürünler için poliçe teklifi alabiliyor.

     Sürekli öğrenen bir organizasyon olmanın AXA 4.0 stratejisinde önemli bir yer tuttuğunu ifade eden AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, AXABot’un da öğrenme süreçlerine değer kattığını söyledi: “Mesajlaşma uygulamalarının kullanım oranları günümüzde hızla artıyor. Dünyada 2,5 milyardan fazla insan en az bir mesajlaşma uygulamasını kullanıyor.

     Özellikle yeni neslin %38’i anlık mesajlaşma hizmetlerini kullanarak iletişim kurmayı tercih ediyor ve %69’u müşteri hizmetleriyle konuşmadan sorularına yanıt alabilirse daha mutlu olacağını söylüyor. Mevcut ve potansiyel müşterilerimizden gelen geri bildirimlere önem veren ve sürekli öğrenen, öğrenerek gelişen bir kurum olarak bu iç görüyü değerlendirdik ve AXABot’u hayata geçirdik. Müşterilerimizin hayatını önemli ölçüde kolaylaştıran bu uygulamanın öncü ve yenilikçi marka vizyonumuzun yanı sıra AXA 4.0 stratejisiyle de birebir örtüştüğüne inanıyorum”.

 


+ Benzer Haberler
» Star Rafinerisi, ilk özel endüstri bölgesi oldu
» Her yıl 214 milyar TL’lik gıda çöpe gidiyor
» Su ürünleri sektörü ABD’ye ihracatta 100 milyon dolar hedefliyor
» Kurulan şirket sayısı %16,26 arttı
» Palandöken, “Gıda israfıyla mücadele hızlanmalı”
» Koç Holding, Dünyanın en iyi işverenleri listesinde ilk 100’de
» Su ürünleri sektörü tek çatı altında buluştu
» ininal, yaygın yükleme ağına Teknosa’yı da ekledi
» Gıdanın geleceğine Aroma katkısı
» “16 Nisan, reform süreci başlangıcıdır”


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 22.10.2018
  Ticaret 20.10.2018
  Ticaret 19.10.2018
  Ticaret 18.10.2018
  Ticaret 17.10.2018
  Ticaret 16.10.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni