• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Atasay, Orta Doğu’da büyümeye devam ediyor

05 Haziran 2018 Salı 12:00
12
14
16
18

Atasay, Orta Doğu’da büyümeye devam ediyor

           HABER MERKEZİ     
     Türkiye’nin en köklü markalarından Atasay, genç, anı yakalayan, yüzü geleceğe dönük yeni marka kimliğiyle dünya markası olma yolculuğuna Dubai’de açtığı 8 mağazayla güçlü bir şekilde devam ediyor. Sadece özel günlerin değil, her günün markası olmak, yeni nesli heyecanlandırmak hedefiyle konumlandırdığı yeni marka kimliği ile Türkiye ve Ortadoğu’da büyüme kararı alan Atasay, Dubai, Al Ain, Sharjah ve Abu Dabi’de 3 günde 8 mağaza açarak Orta Doğu’daki mağaza sayısını 10’a yükseltti.

     Atasay’ın yeni marka duruşu ile kadınların ilham aldığı, kadın ruhunu harekete geçiren, genç, dinamik bir marka kimliğini benimsediklerini ve bu anlayışla her zamankinden daha dinamik şekilde büyümeye devam edeceklerini belirten Atasay Mücevherat CEO’su Atasay Kamer “Uluslararası marka olma yolunda hızlı adımlarla ilerliyoruz. 2018 itibariyle de Atasay’ı dünya markası olmaya taşıyacak bir yolculuğa başladık ve Ortadoğu’da büyüme kararı aldık.

     Al Ain, Sharjah, Abu Dabi ve Dubai’de toplam 8 mağaza açtık. Dubai Mall’daki 2 mağazamızla birlikte toplam mağaza sayımız 10 oldu. Orta Doğu’da büyük bir hayran kitlesi olan Meryem Uzerli’nin marka yüzümüz oldu ve önemli bir çıkış yakaladık. Ortadoğu’da gücümüze güç katacağız.” dedi.

     Atasay’ın “Tak Sana Yakışanı” kampanyası ile güncelin, en yeni trendlerin ve gençleşme kavramlarının öncülüğünü yaparak yeni bir kimliğe kavuştuğuna değinen Atasay Kamer, “Atasay olarak, yeni marka duruşumuzla genç, anı yakalayan, yüzü geleceğe dönük bir yaklaşım benimsedik. Güçlü, özgüvenli kadınlara “takma engelleri, tak sana yakışanı” diyerek seslendik ve kampanyamız ile bu yıl Effie ve Kırmızı ödüllerinin sahibi oldu.

     Reklam sektöründe fark yaratan kampanyaları değerlendiren ve bu yıl 15. kez gerçekleştirilen Kırmızı Ödülleri’nde büyük ödül olan ‘Kıpkırmızı’ dahil olmak üzere 4 farklı kategoride ödül aldık. Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin, Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle düzenlediği 10. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda ise Moda, Tekstil, Aksesuar dalında dünyanın en itibarlı ödüllerinden Altın Effie ödülünün sahibi olduk.” şeklinde konuştu.

 


+ Benzer Haberler
» Büyükşehir Belediyesi “galeri” sistemine hazırlanıyor; Altyapıda “milat” olacak
» Pentaho 8.2, yapılandırılmamış veriyi analitiğe uygun hale getiriyor
» Oltalama konusunda kendine güvenenler daha kolay kandırılıyor
» “AB ile iş birliğini arttırmak için kararlı adımlar atacağız”
» Cari denge fazlası Ekimde 2 milyar 770 milyon dolar
» Büyüme rakamları Türk ekonomisinin acil inişi kazasız yaptığını ortaya koyuyor
» “İzmir’in mazereti yok”
» Turkcell’den yepyeni bir GNÇ
» Palandöken, “Yılbaşı öncesi kredi kartlarına dikkat”
» Doğru PVC Pencere seçimi ile kışın keyfini sürün


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 12.12.2018
  Ticaret 11.12.2018
  Ticaret 10.12.2018
  Ticaret 08.12.2018
  Ticaret 07.12.2018
  Ticaret 06.12.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni