• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Asansörler konuşmayı öğrendi

10 Nisan 2018 Salı 09:00
12
14
16
18

Asansörler konuşmayı öğrendi

           HABER MERKEZİ     
     Asansör ve yürüyen merdiven sektörünün önde gelen isimlerinden Kone, son teknoloji ile asansör bakım hizmetlerinde büyük bir devrim gerçekleştirdi.
     Kone, asansör teknolojisinde KONE, IBM Watson IoT (Nesnelerin İnterneti platformunu kullanan, yeni 7/24 Bağlı Hizmetler Programı’nı hayata geçirdi. Bu program, asansör ve yürüyen merdivenlerin artık birbirleriyle konuşabildiği anlamına geliyor. Kone, Kone Care™ programının bir parçası olarak, akıllı asansör ve yürüyen merdivenler için IBM Watson IoT platformu ve diğer gelişmiş teknolojileri kullanan 7/24 Bağlı Hizmetler Programı’nı hayata geçirdiğini duyurdu.

1 milyondan fazla asansör konuşacak
     Bu teknoloji sayesinde asansör ve yürüyen merdivenler Bulut platformu üzerinden merkezdeki bilgisayarlara gerçek zamanlı ve anlık rapor veriyor. Merkezdeki bilgisayar da bağlı tüm asansör ve yürüyen merdivenlerin hangi anda ne yaptığını biliyor. Öte yandan asansör ve yürüyen merdivenlerin sistemlerinde meydana gelen en ufak hata ve arızalardan da haberdar olarak takibe alıyor. Sorunun durumuna göre hemen ya da tekrarı halinde, ilgili bölgedeki teknisyeni o asansöre ve yürüyen merdivene yönlendirerek sorunu çözüyor.

     Sistem, ekipmanların performans, güvenilirlik ve güvenlik özelliklerini geliştirecek şekilde asansör sensörlerinden elde edilen büyük miktarlarda verilerin gerçek zamanlı olarak izlenmesine, analiz edilmesine ve görüntülenmesine imkan tanıyor. Aynı zamanda daha az ekipman arıza süreleri, daha az arıza ve bakım işlemleri ile ilgili detaylı bilgiler sayesinde Kone müşterileri için tamamen yeni bir deneyim anlamına geliyor. Asansör ve yürüyen merdivenleri kullananlar için ise bu, daha az bekleme süreleri ve daha kişiselleştirilmiş deneyimler demek. Kone, önümüzdeki beş yıl boyunca 1 milyondan fazla ilave asansör ve yürüyen merdiveni bulut ortamına bağlamayı hedefliyor.

“Bu teknoloji yalnızca başlangıç”
     KONE Başkanı ve CEO’su Henrik Ehrnrooth, “Bu teknoloji yalnızca bir başlangıç. Daha yüksek öngörülebilirlik, daha iyi planlama ve konfor için, olası sorunların önceden tespit edilmesi ve çözüm önerilerinde bulunulmasına yardımcı olmak üzere hizmetlerimize yapay zeka katıyoruz. Watson’ın bilişsel teknolojisini kullanarak asansör ve yürüyen merdiven sektörünü yeni bir seviyeye taşıyacak olan tamamen akıllı asansör ve yürüyen merdiven servis platformunu yaratma yolunda sağlam adımlarla ilerliyoruz” dedi.

 


+ Benzer Haberler
» 20 yılda alerjilerde 2 katı artış
» Türkiye yaşlı nüfusun sorunlarına çözüm arıyor
» Tire’ye 3 kilometrelik hayat hattı
» Bayram dediğin İzmir’de kutlanır
» 6. Çukurova Otoshow Fuarı’nda yeni araçlar göz dolduracak
» BBŞT Bursa’da tiyatroseverlerden büyük ilgi gördü
» “Yükte ağır pahada hafif mantığını bir kenara bırakıyoruz”
» Palandöken, “Esnaf çocuk işçiliğine karşı hassas davranıyor”
» Özpoyraz, “Sanayicilerin ara eleman sıkıntısı zirvede”
» Ermenistan Başbakanı istifa etti


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 24.04.2018
  Ticaret 23.04.2018
  Ticaret 21.04.2018
  Ticaret 20.04.2018
  Ticaret 19.04.2018
  Ticaret 18.04.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni