• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Arzum, OKKA Ailesi’yle 1. Çin Uluslararası İthalat Fuarı’nda yerini aldı

08 Kasım 2018 Perşembe 09:00
12
14
16
18

Arzum, OKKA Ailesi’yle 1. Çin Uluslararası İthalat Fuarı’nda yerini aldı

   ► Türk kahvesinin dünyaya yayılımını misyon edinen ve bu misyonla tasarladığı OKKA Ailesi’yle dünyanın dört bir köşesine Türk kahvesi kültürünü taşıyan Arzum, Şangay’da düzenlenen 1. Çin Uluslararası İthalat Fuarı’nda yerini aldı.

           HABER MERKEZİ     
     Bu sene ilki gerçekleştirilen ve 10 Kasım tarihine kadar devam edecek olan Çin Uluslararası İthalat Fuarı bugün kapılarını açtı. Fuarda 130 ülkeden 3 binden fazla firma katılım gösteriyor. Arzum markası da, başta OKKA Ailesi olmak üzere inovatif ürünleriyle fuarda yerini aldı. Türk kahvesinin dünyaya yayılımını misyon edinen ve ihracat yaptığı dünyanın 35 ülkesine Türk kahvesi kültürünü yaymayı amaçlayan Arzum, fuar kapsamında OKKA kahve makineleri ve Türk kahvesi çekirdeği öğütücüsü Arzum OKKA Beangourmet’yi yeni pazarlara tanıtmaya devam ediyor.

     Çin’deki kahve pazarının dünya ortalamasının üzerinde büyüdüğüne dikkat çeken Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı; “Arzum OKKA Ailemizin diğer fuarlarda olduğu gibi bu fuarda da büyük ilgi çekeceğine ve bize yeni fırsatlar sunacağına eminiz. Çin’de kahve pazarı dünya ortalamasının üzerinde büyüyor. Geçen sene kahve tüketimindeki büyüme %20’yi yakaladı. Dünyanın en büyük kahve zincirleri Çin’deki yerini almaya başladı, hatta Starbucks dünyada en büyük şubesini Şangay’da açtı. Uluslararası birçok kahve markasının yatırımı var. Bu büyüyen pazarda Türk kahvesinin de şansı var demektir” dedi.

     DEİK Türkiye-Çin İş Konseyi Başkanlığını da yürüten Murat Kolbaşı 1. Çin Uluslararası İthalat Fuarı’nın önemine değindi; “ Bu fuarı uzun süredir heyecanla bekliyoruz. Fuara, 130 ülkeden 3 binden fazla firmanın katılımı var. 12 ülke stratejik önemli ülke seçilmiş durumda: Endonezya, Vietnam, Pakistan, Güney Afrika, Mısır, Rusya, İngiltere, Macaristan, Almanya, Kanada, Brezilya ve Meksika. Dünyanın en büyük 500 firmasının 200 tanesinin de standı var. Sektörler ise; hizmet, otomotiv, yüksek teknoloji, elektrikli ev aletleri ve beyaz eşya, oyun teknolojileri, medikal, gıda. Bu fuar sadece dev Çin pazarı değil, bütün Asya Pasifik pazarına açılma yolunda dev bir kapı. Çin’in 33 eyaleti fuara heyet gönderecek ve alım gerçekleştirecekler. Merkezi hükümetin bu yönde talimatı var. “

Arzum Elektrikli Ev Aletleri Hakkında:
     1966’da yerli bir marka olarak doğan Arzum, 52 yıldır Türkiye’de hemen her eve girmiş, ve başarısını kısa sürede uluslararası boyuta taşımıştır. Teknolojiyi tasarım ve yaratıcılık ile birleştirerek ortaya çıkardığı ürünlerle tüketicilerinin hayatlarını değiştirmeyi hedefleyen Arzum, yarım asırlık yolculuğunda küçük ev aletleri sektöründe Türkiye’de ilklere imza atarak sektöre yön vermiştir.
     Türk malı ilk ütüyü 1967 yılında, ilk mekanik süpürgeyi 1968 yılında, ilk mutfak robotunu 1991 yılında ve ilk elektrikli cezveyi 2003 yılında üreten Arzum, 2001 yılında sektörde 3 yıl garanti uygulamasını başlatarak sektörde garanti sürelerini uzatan ilk marka olmuştur.
     “Sen dokunursun değişir dünya” mottosuyla tasarladığı ürünlerle, yerel ve uluslar arası birçok prestijli ödüle layık görülen Arzum, 2014 yılında da, Türk kahvesinde bir devrim yaratarak, doğrudan fincana servis özelliğiyle bir ilk olan Arzum OKKA Türk Kahvesi Makinesi yurt içi ve global pazara sunarak büyük bir başarı elde etmiştir. 2015 yılında dünyadaki devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan Turquality Programı kapsamına alınan Arzum, OKKA’nın başarısı ile Türk kahvesi kültürünü dünyaya yaymak üzere global bir misyonu da yerine getirmektedir.
     Bugün Arzum, gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım, ütü olmak üzere 6 ürün kategorisinde 250’den fazla ürünüyle yılda 3 milyonu aşan satış gerçekleştiren Arzum, dünyanın 30’a yakın ülkesinde 10 milyon eve ulaşarak  “dünya markası olma” yolunda emin adımlarla ilerlemektedir. Arzum, ülkemizde altıncısı düzenlenen Superbrands Türkiye 2016’da 6.kez Türkiye’nin ‘Süper Markaları” arasında yer aldı.

 


+ Benzer Haberler
» İşsizlik Ağustos’ta % 11,1’e yükseldi
» 10 aylık bütçe açığı yüzde 77,7 artışla 62,1 milyar liraya çıktı
» Palandöken, “İşsizlik Kasım’da yatay seviyeye gelir”
» HAK-İŞ’ten Hükümet’e taşeron raporu
» Büyük ikramiye 70 milyon TL
» Sağlık harcaması 140 milyar 647 milyon TL olarak gerçekleşti
» Okul Destek Projesi hedefine ulaştı
» Steptember 2018’e Zorlu Holding damgası
» Şehir hastanelerine 6.2 milyar TL kaynak
» Diyabet ve diş hastalığı birbirini tetikliyor


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 16.11.2018
  Ticaret 15.11.2018
  Ticaret 14.11.2018
  Ticaret 13.11.2018
  Ticaret 12.11.2018
  Ticaret 10.11.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni