• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

“Arçelik Türkiye’nin en sevilen beyaz eşya markası”

11 Kasım 2019 Pazartesi 15:00
12
14
16
18

“Arçelik Türkiye’nin en sevilen beyaz eşya markası”

           HABER MERKEZİ     
     MediaCat dergisi ve IPSOS iş birliği ile yapılan araştırmada 12’inci kez “Lovemark-en sevilen marka” seçilen Arçelik, Brandweek kapsamında gerçekleştirilen tören ile ödülünü aldı. Arçelik Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Yalım Uzun, “Tüketicilerimizle aramızdaki tek taraflı değil, karşılıklı bir sevgi.

     Arçelik’in 12 yıl üst üste en sevilen beyaz eşya markası seçilmesinin en önemli nedeninin tüketicisi ile kurduğu eşsiz ve sıcak bağ olduğuna inanıyoruz. Tüketici ihtiyaçlarına odaklı inovatif ürün ve hizmetler geliştirmesi, Türkiye’nin dört bir yanına yayılmış geniş bayi ve servis ağı,  müşteri deneyimine odaklı yeni nesil mağazacılık dönüşümü bu başarının ardında yatan nedenler arasında yer alıyor. Tüketicimizin sevgisine layık olabilmek için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

     Türkiye’nin pazarlama ve iletişim endüstrisini dünya çapında yaratıcı isim ve fikirlerle buluşturmayı amaçlayan Brandweek kapsamında MediaCat Dergisi-IPSOS iş birliği ile yapılan “Lovemarks” araştırması ödülleri sahiplerini buldu. Arçelik 12’inci yıl üst üste beyaz eşya kategorisinde “Lovemark” seçildi. Şirket adına ödülü alan Arçelik Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Yalım Uzun, “Tüketicilerimizle aramızdaki tek taraflı değil, karşılıklı bir sevgi. Arçelik’in 12 yıl üst üste en sevilen beyaz eşya markası seçilmesinin en önemli nedeninin tüketicisi ile kurduğu eşsiz ve sıcak bağ olduğuna inanıyoruz.

     Tüketici ihtiyaçlarına odaklı inovatif ürün ve hizmetler geliştirmesi, Türkiye’nin dört bir yanına yayılmış geniş bayi ve servis ağı, müşteri deneyimine odaklı yeni nesil mağazacılık dönüşümü bu başarının ardında yatan nedenler arasında yer alıyor. Tüketicimizin sevgisine layık olabilmek için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
     “Türkiye’nin Lovemark’ları 2019 Araştırması” 2 bin kişinin katılımıyla yapıldı. Araştırmada markanın duygusal olarak yakınlık derecesi, beklenti, ihtiyaçları karşılama seviyesi ve sevilen bir marka olup olmadığı değerlendiriliyor.


+ Benzer Haberler
» İzmir’de ekmeğe zam geldi
» Cerrahi tulum ve maske ihracatında hibe şartı kaldırılsın çağrısı
» Türk teknoloji startupları, 5 yılda 20 milyar Dolar yabancı sermaye çekebilir
» Avrupa Şampiyonası Efes Selçuk Pamucak sahili’nde
» 6 ayda 583 üretim tesisi
» Türkiye’nin en kapsamlı girişimcilik programı University4Society dünyaya açıldı
» Türkiye’nin en değerli tatil yerleri açıklandı
» Yemek kartlarına ortalama 417 TL yükleniyor, kart bakiyesi ayın sonunu getiremiyor
» İngiliz turistler 1 Ağustos’ta geliyor
» Çin pazarı, Alman otomobil üreticilerinin yüzü güldürmeye devam ediyor


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 10.07.2020
  Ticaret 09.07.2020
  Ticaret 08.07.2020
  Ticaret 07.07.2020
  Ticaret 06.07.2020
  Ticaret 03.07.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni