• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE
YAZARLAR Ali Serdar Süalp ►TİM’den SESLER
12
14
16
18
19/07/2021 06:26
Sosyal Medya Tasarımlarında Dikkat Edilecek Hususlar

TİM DANIŞMANLIK
danismanlik@tim.com.tr
www.tim.com.tr

     Pandemi döneminde iletişimlerin sosyal medya üzerinden sürdürülmesi daha da önem kazandı. Güne sosyal medya mesajları ile uyanım, geceyi onlarla kapatıyoruz. Her gün yüzlerce sosyal medya mesajı okuyoruz. Öyle bir hale geldik ki, sosyal medya mesajı olmasa sanki bunalıma gireceğiz.

     İşte böylesine zorlu bir dönemde akıllıca ve sağlam sosyal medya tasarımı yapmak bizleri diğerlerinden farklılaştırmak, hedef kitlemizle etkin iletişim kurmak için iyi bir fırsat olacaktır düşüncesindeyim.
     Bu konuda dikkat etmemiz gereken noktaları bu yazımda gözlerinizin önüne sereceğim.

Dikkatleri çekecek bir fotoğraf kullanın
     Alelade bir fotoğraf sizi bir yere götürmez. Gerekirse profesyonel sitelerden fotoğraf satın alın. Bu fotoğrafı zaman zaman yenileyin.

Tüm sosyal medya kanallarında anlaşılabilir netlikte tek bir logonuz olsun
     Amacına uygun ve her kanalda aynı şekilde görülecek bir logo imajınızı sağlamlaştıracak, mesajınızı netleştirecek ve kafa karışıklığı yaratmayacaktır.

Tüm sosyal medya kanallarında aynı ismi kullanın
     Böylelikle sizi arayanlar tarafından daha kolay bulunursunuz.

İşinizi açıklayan bir tanım olsun
     Sayfanıza uğrayan ziyaretçilere işinizin ne olduğunu, ne yaptığınızı kısa ama net olarak yazın. Unutmayın! Milenyum insanlarının ilgi ve konsantrasyon süresi çok az.

Birden fazla “Tek Düzen kaynak bulucu” (URL) kullanmayın.
     Özellikle İnstagram’da olacak iseniz bu sitede birden fazla URL kullanılamadığını aklınızda tutun. Kaldı ki, ne kadar çok URl o kadar çok kafa karışıklığı demektir.

Etiketleme (#) kullanmayı ihmal etmeyin
     Kullanıcıların ilgi duydukları bir konuyla veya belirli bir kişiyle alakalı paylaşımları kolayca bulabilmeleri için etiketleme (Hashtag) iyi bir araçtır. Paylaşımlarımızı anlamlandırmak ve kategorize etmek için doğru şekilde eklediğimiz tek bir etiketleme bile, size daha fazla etkileşim ve erişim için fırsat sağlar.

Şirketinizin hikâyelerini paylaşınız
     Şirketinizin ve çalışanlarınızın etkinliklerini, alınan ödülleri ve şirketinizin prestijini arttıracak haberleri bol bol paylaşın.

Güncelleme önemlidir
     Şirketiniz veya müşterileriniz ile ilgili bilgileri daima güncel tutun. Güncel olmayan bilgiler izleyiciler tarafında ilginin azalması ile sonuçlanır.

Panolar kullanın
     İş kültürünüzü ve hedeflerinizi yansıtan içeriğe sahip panolar kullanın.

Geri bildirime imkân verin
     İzleyicilerinizden gelecek geri bildirimler şirketinizin ileriye yönelik stratejilerini belirlemenizde size değerli bilgiler verecektir. Örneğin Pazarlama stratejisi yaparken elde olan geri bildirimler son derece önemli verilerdir.

İnsanların size e-posta ile ulaşmasını cesaretlendirin
     E-posta adreslerine sahip olmak müşterilere ulaşma ve bilgi toplamada önemli bir araçtır. Bu nedenle e-posta kullanımını basit hale getirin.

Önceki Yazılar :
Haberler
  Döviz / Altın

  Çekirdeksiz Sultani Üzüm ihracat yolcusu

  Yılın ilk 7 ayında doğal taş ihracatı 1,2 milyar $

  Vaillant 9 ilde yetkili satıcı ziyaretleri gerçekleştirdi

  Yangın söndürme ekipmanlarında fahiş fiyatlar incelenecek

  Karşıyaka Belediyesi dayanışma için yangın bölgesinde

  DYO oto tamir boyaları araçların ilk günkü renk kalitesine ulaşmasını sağlıyor

  Başkan Sandal: Kimse mağdur olmayacak

  Condor, filo modernizasyonu için Airbus A330neo’yu seçti

  İzmir’in kaza kara noktaları

  Soyer’den, Kemalpaşa’ya metro müjdesi

  Borsalarda Alım-Satım

  Pandemide lojistik sektörünün yıldızı parladı

  11. Kalkınma Planı ile uyumlu, sera gazı emisyonlarını azaltacak proje

  Sivas İl Sağlık Müdürlüğü kıyafet satın alacak

  3 milyar euro’luk dev birleşme

  “Bu zorlu günleri dayanışmayla atlatacağız”

  Başkan Oran’dan Ilıca’ya bir yatırım daha

  Elektronik atıklar bu kumbaralarda hayat bulacak

  Su Ürünleri Hal Fiyatları

  Sebze-Meyve Hal Fiyatları

  Tillo İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü öğrenci taşıma hizmeti alacak

  UİB’den temmuz ayında 2,1 milyar dolarlık ihracat

  Bahçıvan: Firmalara yurt dışında depo desteği, e-ticarette hız ve maliyet avantajı sağlar

  İZSİAD’da gündem Avrupa Yeşil Mutabakatı

  Tiyatro ve Teknoloji, tiyatronun kalbi Efes Selçuk’ta konuşuldu

  İki yılda 120 milyon liralık yatırım yaptık

  Karabağlar Belediyesi’nden yardım eli

  Bornova yeni havuzuna kavuşuyor

  Muş İl Milli Eğitim Müdürlüğü katı yakıt (meşe odunu) satın alacak

  İhale Özetleri

  04 Ağustos 2021 Tarihli ve 31558 Sayılı Resmî Gazete

  Karayollarında Durum

  Günlük vak’a sayısı 25 bine yaklaştı

  CUMMİNS MOTORLU OTOBÜSLER İÇİN MOTOR YENİLEŞTİRME MALZEMELERİ ALIMI

  GENEL YEPIM, ONARIM ve TADİLAT İŞLERİ YAPTIRILACAK

  T.C. DİKİLİ (SULH HUKUK MAH.) SATIŞ MEMURLUĞUNDAN AÇIK ARTIRMA İLE TAŞINMAZ SATIŞI

  Yıllık enflasyonda % 18,95’lik artış

  EİB’ten Temmuz ayında 1 milyar 238 milyon dolarlık ihracat

  İkinci el araç piyasasında daralma devam ediyor

  Borcunu peşin ödeyenlere yüzde 90 avantaj

  Çelik üretiminde dünya daralırken Türkiye büyüdü

  Metro için ilk ihale 9 Ağustos’ta

  Urla Birgi’de çıkan yangın kısa sürede söndürüldü

  Döviz / Altın

  Borsalarda Alım-Satım

  “Sizi kendi kaderinizle baş başa bırakmayacağız”

  Yudum Egemden Lezzetine dünyanın saygın yarışmalarından 3 ödül

  12. Hava Ulaştırma Ana Üs Komutanlığı yatakhane bakım ve onarımı yaptıracak

  Küresel reklam pazarı 1 trilyon doları aştı

ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 04.08.2021
  Ticaret 03.08.2021
  Ticaret 02.08.2021
  Ticaret 31.07.2021
  Ticaret 30.07.2021
  Ticaret 28.07.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni