• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

2 Milyon alarm sinyaline 10 saniyede yanıt verdi

14 Mart 2018 Çarşamba 11:00
12
14
16
18

2 Milyon alarm sinyaline 10 saniyede yanıt verdi

           HABER MERKEZİ     
     Pronet 20 yıldan uzun süredir Türkiye’de güvenlik alanında pek çok yeniliği hayata geçiriyor. Teknoloji ve insan kaynağına yaptığı düzenli yatırımlar sayesinde operasyonunun kalbi olan Pronet Alarm Haber Alma Merkezi’nin mükemmel şekilde işlemesini sağlıyor. Markanın Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, “Merkeze her yıl 2 milyon alarm sinyali ulaşıyor. Bu sinyallere dünya ortalaması olan 60 saniyenin çok altında, 10 saniyede dönüyoruz. Bu şekilde hayat kurtarıyoruz” diyor.

     Pronet kullanıcılarının hırsızlık, yangın, gaz kaçağı, su baskını, acil sağlık ve panik durumlarında gönderdikleri alarmlar, Alarm Haber Alma Merkezi tarafından karşılıyor. Vakanın niteliğine göre, ambulans, itfaiye, emniyet gibi ilgili kurumlara buradan haber veriliyor. Pronet Alarm Haber Alma Merkezi’ni benzerlerinden farklı kulan en önemli özelliği ise, kendisine ulaşan alarmları dünya ortalaması olan 60 saniyenin çok altında, ortalama 10 saniyede yanıtlıyor oluşu.

Birkaç saniye bile çok önemli
     Pronet’in Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, “Pronet Alarm Haber Alma Merkezi tecrübe, üstün teknoloji ve eğitimli insan kaynağı bir araya geldiğinde ne kadar büyük fark yaratabileceğinin somut bir örneği. Biz 20 yılı aşkın süredir bu alanlara yaptığımız yatırımlar sayesinde, birkaç saniyenin bile çok önemli olduğu vakalara en hızlı şekilde müdahale edilebilmesini sağlıyoruz. Böylece gerçek anlamda hayat kurtarıyoruz” diyor.

Yılda 7 milyon çağrıyı karşılıyor, 2 milyon alarm sinyali alıyor
     Habip’in verdiği bilgiye göre, 365 gün 7 gün 24 saat hizmet veren Pronet Müşteri Hizmetleri 7 milyon çağrıya hizmet veriyor. Ayrıca, Alarm Haber Alma Merkezi’ne ulaşan 2 milyon alarm sinyali, herhangi bir alarmın gözden kaçma ihtimalini sıfıra indiren teknik altyapı sayesinde saniyeler içinde yanıtlanıyor. Alarm durumlarının yanı sıra, Pronet Müşteri Hizmetleri ekibi  yaptıkları telefon görüşmeleriyle kullanıcıların diğer sorunlarına da çözüm üretiyor ve her yıl talepler, teknik yardım gibi konulardaki çağrılara yanıt veriyor.

Pronet’e dünya birinciliği getirdi
     Pronet, Alarm Haber Alma Merkezi’nde gerçekleştirdiği başarılı çalışmaları sayesinde bugüne dek aralarında 11. Contact Center World Awards’ta “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde kazandığı dünya birinciliği de dahil pek çok ödüle layık görüldü.

 


+ Benzer Haberler
» İzmirliler’e “müjdeli” haber; Büyükşehir, katı atık dönüşüm tesisi mücadelesini kazandı
» İtfaiye’den prefabrik çözüm
» Geleceğin en çok kazandıracak meslekleri hangileri olacak?
» Volt Elektrik Motorları, Turquality markası oldu
» “Bir ülkeye IMF girdi ise o ülkede sosyal barış tehdit altındadır”
» Palandöken, “Gıda israfıyla mücadelenin tam zamanı”
» İZBAN ailesi, Ayfer için seferber
» “Zeytinyağında KDV yüzde 1’e düşürülmeli”
» Türk organik sektörü üç koldan tanıtım atağına kalktı
» “İlave istihdam teşvikleri kapsamında Şubat, Mart, Nisan aylarında işe alınacak sigorta kapsamını genişletiyoruz”


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 23.02.2019
  Ticaret 22.02.2019
  Ticaret 21.02.2019
  Ticaret 20.02.2019
  Ticaret 19.02.2019
  Ticaret 18.02.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni